Maar elke Nederlandse jongen met marokaanse afkomst heeft ook recht op de marokaanse nationaliteit. Dus zou theoretisch hun Nederlandse nationaliteit afgepakt kunnen worden en zouden ze dus de marokaanse nationaliteit overhouden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hebben ze niet. Dit is de hedendaagse Nederlandse jeugd..
watch the moviequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef Frasier het volgende:
Die gore rotkop van 'm op de stoeprand.
Stelletje laffe apen. Wat doen die gasten trouwens boven de grond?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:02 schreef Little_Meanie het volgende:
nog meer van die vuile honden
http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
Wanneer denk je dat dat zal gebeuren? Is dat al eens voorgekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef energizer het volgende:
[..]
Maar elke Nederlandse jongen met marokaanse afkomst heeft ook recht op de marokaanse nationaliteit. Dus zou theoretisch hun Nederlandse nationaliteit afgepakt kunnen worden en zouden ze dus de marokaanse nationaliteit overhouden.
Wat heeft de lokale Shoarma-boer in vredesnaam te maken met dit soort onkruid?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef minkuukel het volgende:
Grappig al dit geneuzel, we vreten allemaal shoarma of kebab. Hypocriet zootje.![]()
Dat er mensen zijn die dit soort onkruid (Marokkanen) bashen, maar ondertussen wel naar de lokale shoarma-boer gaan. Lijkt mij dan hè.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heeft de lokale Shoarma-boer in vredesnaam te maken met dit soort onkruid?
nee, dit is nog niet voorgekomen omdat het binnen de huidige wetgeving niet mogelijk is om iemand de Nederlandse identiteit af te nemen (behalve de noodwet dit onlangs is uitgevaardigd waarbij in sommige gevallen van terroristische activiteiten de Nederlandse identiteit afgenomen kan worden)quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat dat zal gebeuren? Is dat al eens voorgekomen eigenlijk?
Het is hetzelfde als dat gezeik over de 2e wereld oorlog, KUT duitsers roepen we allemaal, maar we rijden wel graag in Opel of Volkswagens.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heeft de lokale Shoarma-boer in vredesnaam te maken met dit soort onkruid?
ik ken maar weinig mensen die kutduitsers roepen, wel kut nazi's (zo'n 60 jaar geleden)quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als dat gezeik over de 2e wereld oorlog, KUT duitsers roepen we allemaal, maar we rijden wel graag in Opel of Volkswagens.![]()
http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.aviquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:59 schreef Omkron het volgende:
is er nog een link?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
ik had het logischer gevonden als ze een voor een uit een vuilcontainer waren gekropen.
Volgens mijn buurman is het egyptisch eikelquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef minkuukel het volgende:
Grappig al dit geneuzel, we vreten allemaal shoarma of kebab. Hypocriet zootje.![]()
Wie stemt er voor een inzameling voor een vliegtuig voor die eikels ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:12 schreef Radjesh het volgende:
[..]
http://forza.tweakdsl.nl/noordafrikanen.avi
O.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:26 schreef zoalshetis het volgende:
shoarma is joods to be exact.
Die moet nog steeds op inburgeringscursus denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:34 schreef Toeps het volgende:Wat erg!
![]()
![]()
Kankerrr hoerrrr, ik ga je vermorden!
"Hé slet, ik kom voor die kankerrrwerk."quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:38 schreef FiberHost het volgende:
[..]
Die moet nog steeds op inburgeringscursus denk ik
De enigste woorden die die gast kent zijn Hoer, Slet en Kanker
Vandaar dat ze nooit werk vinden...stel je voor hoe zo'n sollicitatiegesprek gaat![]()
![]()
Sorry net wakkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak ff snel van 'enigste' 'enige'.
Ik vind het anders allerenigste woorden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak ff snel van 'enigste' 'enige'.
Spot niet met mij jij kankerrrhoerrrrquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik vind het anders allerenigste woorden.
Ja lach er maar om, zo gaat dat bij die overvallen dus ook.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:58 schreef cappp het volgende:
Hoe ze met z'n alle achter die pilaar vandaan komen
Kijk maar uit, er staat er dadelijk een achter een lantaarnpaal in je straatquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:44 schreef LangeJan het volgende:
Dat ze ineens zo achter die paal vandaan komen is erg realistisch. Zo zie je ze niet en zo heb je er 30 achter je aan
Dan moeten ze geiten aaien in de bergenquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:02 schreef cyberterrorist het volgende:
wat doen ze dan hier als ze nederlanders haten
ga dan terug zou ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:02 schreef Little_Meanie het volgende:
nog meer van die vuile honden
http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
Influenza bekt lang zo lekker niet, joh,quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:42 schreef buzzer het volgende:
Ja, en lekker bashen met kankerschitterend
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef minkuukel het volgende:
Goede integratie [14.gif]quote:zullen hoe dan ook in deze kankerland blijven en jullie terroriseren, ga jullie maar snel terugkeren naar jullie eigen boereland
Ja, echt zo'n kereltje van 12, en dan als ze achter die pilaar weg komen......... echt hilarischquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:48 schreef JK het volgende:
'heee uhhhh, lekkere rustige buurt he?'
En dan met z'n allen achter die pilaar vandaan komen. Schitterend !
Als inwoner van Almere ja. Als Hagenees zou je allang ingeburgerd zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 12:38 schreef FiberHost het volgende:
[..]
Die moet nog steeds op inburgeringscursus denk ik
De enige woorden die die gast kent zijn Hoer, Slet en Kanker
Vandaar dat ze nooit werk vinden...stel je voor hoe zo'n sollicitatiegesprek gaat![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/635874/1/50#23783238quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:49 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry, sorry meneer MOD.... vuile technohater!!
Ja, dat kanquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:53 schreef Thunk het volgende:
nou ? kan dat?
oprotten manquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef kalano het volgende:
mijn vraag: wie word er nou niet strontziek van marokkanen ?
ja en dat terwijl er best leuke zijnquote:Op zondag 19 december 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
oprotten man
ik word strontziek van zulke ezels als Kanalo de kameel
jahquote:Op zondag 19 december 2004 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dat terwijl er best leuke zijn![]()
jah ik weet het. en zelfs die, of moet ik zeggen metname die, hebben helemaal geen goed woord over voor dit soort gastjes die je op het 'clipje' ziet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2004 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jah ik weet het. en zelfs die, of moet ik zeggen metname die, hebben helemaal geen goed woord over voor dit soort gastjes die je op het 'clipje' ziet.
ja maar hoe moet ik dat posten?quote:
aah laat ook maarquote:Op zondag 19 december 2004 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar hoe moet ik dat posten?
Wat een laffe honden! Kapot maken die lui allemaal!quote:http://saaitmedia.com/media.php?wm=kickass.wmv
You know the drillquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef Frasier het volgende:
Die gore rotkop van 'm op de stoeprand.
je hebt nieuwe puma's he, kneusquote:Op zondag 19 december 2004 17:18 schreef skiczukie het volgende:
Ja, hoe komen ze in godsnaam met zijn zessen achter een paal vandaan..
ja zoiets zou inderdaad verachtelijk zijn geweestquote:Op zondag 19 december 2004 17:21 schreef zoalshetis het volgende:
zal ik nog een keer mijn grap maken in het topic waar dit filmpje al eerder onderwerp was? komt ie: ik had eerder veracht dat ze één voor één uit een vuilcontainer kwamen gekropen.
afgezien van het feit dat ik een 'w' vergeten ben is het ook nog eens zo dat ik in het verkeerde (dubbele) topic post. lol.quote:Op zondag 19 december 2004 17:25 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
ja zoiets zou inderdaad verachtelijk zijn geweest![]()
![]()
Wat? Ja, indd. En zijn weer kapot. Problemen mee? Of wil je iets duidelijk maken? Dat je een goed geheugen hebt, of mij niet uit je gedachten kan zetten ofzo? Vertel maar, ik ben een uitstekend luisterend oor. Ik studeer niet voor niets psychologie.quote:Op zondag 19 december 2004 17:20 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
je hebt nieuwe puma's he, kneus![]()
en wie mag dat betalen? lieve zoete gerritje dus. juist! die kankernederlanders die hun op een broodje willen gaan smeren.quote:Op zondag 19 december 2004 17:51 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
een beugel en een bril.![]()
http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.aviquote:Op zondag 19 december 2004 18:38 schreef Gstyles het volgende:
Waarom kan ik dat filmpje dan nergens downen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |