Fijn voor je dat je 's nachts in bedje ligt met een hard plassertje en denkt dat je ons hebt kunnen "beaten", maar in het echt is het toch echt anders. Jij rende gister huilend weg bij je PC toen de grond te heet werd onder je voeten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Na ze al rond de 297x gebeat te hebben wordt het wat saai en ging ik maar is wat anders doen.
Straks krijgen ze nog een dip door mijn flameskills![]()
![]()
Hier moest ik toch echt eventjes heel hard om lachenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Na ze al rond de 297x gebeat te hebben wordt het wat saai en ging ik maar is wat anders doen.
Straks krijgen ze nog een dip door mijn flameskills![]()
![]()
Dan ga je toch lekker je vier haren bijknippen. En verder vraag ik me af of je nu echt zo dom bent, of maar doet alsof.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg sociaal achtergebleven he door FOK!? In deze tijd knip je het bij of scheer je het weg en kam je het niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Owja zo laf is de crew en wannabees hier he, als ze het niet meer aan kunnen en ik me gewoon aan de regels hou gelijk bannen, bewijst het niveau maar weer van de crew.
(op uitzonderingen na)
Volgens mij is hij juist zwaar bezig zijn intelligentie te bewijzen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker je vier haren bijknippen. En verder vraag ik me af of je nu echt zo dom bent, of maar doet alsof.
Wel eens van een originele opmerking gehoord, bibberventje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef RealKnuckles het volgende:
Wel is van een sociaal leven gehoord Inso?
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hier moest ik toch echt eventjes heel hard om lachen
Volgens mij moet jij je ogen eens open doen om vervolgens te zien dat iedereen je hier uitkotst.
Dus dit is officieel een reeksquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:26 schreef yvonne het volgende:
Zeg!! Deel 1 was een groot succes!
Het is net een Tarzan van 1 meter zoveelquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel eens van een originele opmerking gehoord, bibberventje?
idd, jij kan t vooral niet aan met je onoriginele posts.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Ze het niet aankunnen? Jij bent de gene die het niet aankan, wanhopige wannabe. Je verdient een ban omdat je posts zo intriest zijn dat het zonde is van de bandbreedte.
Oh, dat is dus jouw motivatie....quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnen.
Je geeft in ieder geval toe dat je geflamed word. Dat is al een hele verbetering.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnen.
Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je geeft in ieder geval toe dat je geflamed word. Dat is al een hele verbetering.
Had je een doorbraak bij je psychiater soms? Dat je dit zomaar durft toe te geven?
ik ben er, dus wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Oh, is dit de semi-rel?
Terug naar Engelandquote:
Je wereldperceptie is echt flink verstoord he?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dementie is ook zo'n kutziektequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkend.
Volgens mij kan een zeef de informatie nog beter opnemen als jou
Voormalig joegoslaviequote:
Dat is al de 26e keer dat je op die manier reageert. Moet ik het begrip onoriginaliteit anders even aan je uitleggen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
idd, jij kan t vooral niet aan met je onoriginele posts.
Dit las ikquote:
Wat doe je nou of je wat van me af weet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je wereldperceptie is echt flink verstoord he?
Voor deze keer maak ik dan een uitzondering voor je en zal ik vertellen wat ik allemaal doe in mn dagelijks leven. Ik heb een eigen bedrijf, woon samen, naast mn werk laat ik me bijscholen om mijn bedrijf uit te kunnen breiden, ik heb een hond, veel vriendinnen en hobbies.
Kortom, ik ben sociaal succesvol en nog een lekker wijf ook!!
Jij bent daarintegen een sneu wannabe VMBO pubertje die een harde plasser krijgt van het verbale geweld op FOK! en wanhopg probeert mee te doen. Later, als je groot bent krijg je een of ander flutbaantje bij een vuilverwerkingsbedrijf en woon je tot je dood bij mama op zolder.
Jij hebt voor mij dezelfde irritatiefactor als een plak kauwgom onder mijn schoen. Ik kijk ernaar, schraap het van mijn zool af, gooi het weg en denk er nooit meer aan terug.
ori·gi·neel2 (bn.)quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is al de 26e keer dat je op die manier reageert. Moet ik het begrip onoriginaliteit anders even aan je uitleggen?
Is jouw vriend kogelwerend?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:47 schreef Insomaniac het volgende:
Kortom, ik ben sociaal succesvol en nog een lekker wijf ook!!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef RealKnuckles het volgende:
En leer Wannabee is eens spellen Inso
Leer jij eerst maar spellen, wannabe.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef RealKnuckles het volgende:
En leer Wannabee is spellen Inso
Ja, whateverquote:
Mijn vriend is superman.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is jouw vriend kogelwerend?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef RealKnuckles het volgende:
En leer Wannabee is spellen Inso
Misschien wilt hij wel een bijtje wordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leer jij eerst maar spellen, wannabe.
Ik had het goed dus.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat doe je nou of je wat van me af weet?
Een type zonder opleiding.quote:Aangezien jij vast een type bent zonder opleiding is je bedrijf binnen 3 dagen alweer failliet en kan je lekker de vakken gaan vullen bij de dichtsbijzijnde AH.
Een wilbijtje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef Tessje het volgende:
[..]
Misschien wilt hij wel een bijtje worden
Zoem zoem..
Ik lul niet mee met Inso, ik ben het alleen met Inso eensquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef RealKnuckles het volgende:
Tessje, ga alsjeblieft met je zelf spelen met je mislukte kutflames, je lult alleen maar met Inso mee en je bakt er trouwens nix van.
En jij vertelt mij dat ik wilbij moet leren spellen en dan bakt Tessje er zogenaamd niks van.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:51 schreef RealKnuckles het volgende:
Tessje, ga alsjeblieft met je zelf spelen met je mislukte kutflames, je lult alleen maar met Inso mee en je bakt er trouwens nix van.
Jij bent wel zo kansloos, je probeert hier ff aanzien te krijgen ofzo door troep over me te lullen en die suckups van je zullen toch wel om je lachen hoe lomp je flames ook zijn en altijd zullen blijven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had het goed dus.. Wat doe je nu? 3VMBO?
[..]
Een type zonder opleiding.. Geeft niks dat je jaloers bent, daarnaast is het algemeen bekend dat domme mensen intelligentie niet kunnen herkennen.
Insoquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent wel zo kansloos, je probeert hier ff aanzien te krijgen ofzo door troep over me te lullen en die suckups van je zullen toch wel om je lachen hoe lomp je flames ook zijn en altijd zullen blijven.
En wederom een ontwijkend antwoord, ik zit dus op het goede spoor. 3VMBO dus, en in de 2e ben je blijven zitten. Wat ga je hierna doen? De LTS?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij bent wel zo kansloos, je probeert hier ff aanzien te krijgen ofzo door troep over me te lullen en die suckups van je zullen toch wel om je lachen hoe lomp je flames ook zijn en altijd zullen blijven.
Al klinkt met jezelf spelen best wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En jij vertelt mij dat ik wilbij moet leren spellen en dan bakt Tessje er zogenaamd niks van..
Knul, ga nu maar gewoon weer in de zandbak zitten en probeer het over 5 jaar weer.
Kaderquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wederom een ontwijkend antwoord, ik zit dus op het goede spoor. 3VMBO dus, en in de 2e ben je blijven zitten. Wat ga je hierna doen? De LTS?
Hee jij bent echt grappig zeg, ga liever dat bedrijfje vandaag niet failliet te laten gaan ipv morgenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wederom een ontwijkend antwoord, ik zit dus op het goede spoor. 3VMBO dus, en in de 2e ben je blijven zitten. Wat ga je hierna doen? De LTS?
Hee, je bent de eerste die postcounts betrekt in een wannabe flame! Ik typ nu eenmaal snel en ik heb wél wat te melden, dan kom je vanzelf op veel posts.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
Btw Inso het feit alleen al dat jij al die (extreem boeiende) dingen over jezelf post, en zeker in combinatie met je 89 posts per dag, maakt je alleen NOG triester. Ik hoop dan ook echt van harte dat je niet aan elke kauwgom die onder je schoen plakt ook dit verhaal vertelt...
Juist... even naar Joker's Villain Supplies Crazy Discount Store* bellen voor een setje kryptonietkogels.quote:
Leer gewoon eens spellen, kneusquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hee jij bent echt grappig zeg, ga liever dat bedrijfje vandaag niet failliet te laten gaan ipv morgen
No worries, ik ga zo weer werken en jouw jaarsalaris op een avond verdienen, terwijl jij jankend achter je beeldscherm zit, met je micropenis in je hand.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hee jij bent echt grappig zeg, ga liever dat bedrijfje vandaag niet failliet te laten gaan ipv morgen
Die bij die doet het 'emquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hee, je bent de eerste die postcounts betrekt in een wannabe flame! Ik typ nu eenmaal snel en ik heb wél wat te melden, dan kom je vanzelf op veel posts.
Maar het is duidelijk dat ik je op je pikkie heb getrapt, want je begint nu wild en ongefundeerd om je heen te spartelen en trappen, als een bij in een blikje cola die weet dat zijn leven er bijna op zit..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Juist... even naar Joker's Villain Supplies Crazy Discount Store* bellen voor een setje kryptonietkogels.
* PANG *
Boehoehoe, mijn vriendje! Boehoe. Snotter.
- Hee, Inso... wat een vreemd en bijzonder toevallig toeval. Wat is er aan de hand meisje?
Boehoe. Snotter. Wee. Snif. Boehoehoe.
- Och, kom maar hier kind. Zozo...
* Free jack-in-the-box! Limited offer!
Dat alles wat je te zeggen hebt ? Dat kan je na iedere post zeggen en na mijn prachtige post van daarnet wist je nix, je moet toch echt met wat beters komen Insoquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hee, je bent de eerste die postcounts betrekt in een wannabe flame! Ik typ nu eenmaal snel en ik heb wél wat te melden, dan kom je vanzelf op veel posts.
Maar het is duidelijk dat ik je op je pikkie heb getrapt, want je begint nu wild en ongefundeerd om je heen te spartelen en trappen, als een bij in een blikje cola die weet dat zijn leven er bijna op zit..
Zeg wat een leuk bijzettafeltje heb je daarquote:
Zoek jij nou maar eerst een man, ownee mannen houden niet van vatzig en shagrokende anitasquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:58 schreef yvonne het volgende:
Bijna etenstijd voor realknuckles, mama zit met het prakje te wachten
Meki spelt nog beter dan jijquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:00 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat Is dat alles wat je te zeggen hebt ? Dat kaun je na iedere post zeggen en na mijn prachtige post van daarnet wist je nixks, je moet toch echt met wat beters komen Inso![]()
Die naamquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal het simpel houden:
RealSukkel, face it. Je bent gewoon een infantiele kutuser met inhoudsloze posts en hersens.
Je Nederlands is belabberd. Evenals je zogenaamde flames.
bijna realknuckles.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:00 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat alles wat je te zeggen hebt ? Dat kan je na iedere post zeggen en na mijn prachtige post van daarnet wist je nix, je moet toch echt met wat beters komen Inso![]()
Yvonne, dat is wel aardigquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zoek jij nou maar eerst een man, ownee mannen houden niet van vatzig en shagrokende anitasdie over 25 jaar alweer met pensioen gaan
.
Kom jij eerst maar eens met iets beters dan tweeregelige posts met smileys. Begrijpelijk dat je geen weerwoord hebt met zo'n beperkt vocabulaire, maar het moet wel van twee kanten komen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:00 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat alles wat je te zeggen hebt ? Dat kan je na iedere post zeggen en na mijn prachtige post van daarnet wist je nix, je moet toch echt met wat beters komen Inso![]()
Whaaaaa! Je had gelijk Yvonne, mama sloeg hem al met de pannenlap op zn hoofd, dat hij moest komen eten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik ga is ff eten, Inso ga jij ff door met debielen? Dan heb ik zo nog wat te doen.
Hup! Snel naar tafel, anders wordt papa boos!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef RealKnuckles het volgende:
Eten jullie nou maar lekker met je pc achter je bord en je pik in je hand dan worden jullie vast ooit nog wel eens sociaal.
Vrouwen hebben geen penis, kutmongoolquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef RealKnuckles het volgende:
Eten jullie nou maar lekker met je pc achter je bord en je pik in je hand dan worden jullie vast ooit nog wel eens sociaal.
RK: Mamma? Wie is die man die elke zondag het vlees komt snijden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hup! Snel naar tafel, anders wordt papa boos!
Ja, ik heb minstens een half uur over die naam gedaan.quote:
mijn bord staat voor mijn PCquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik ken m'n kneusjesquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whaaaaa! Je had gelijk Yvonne, mama sloeg hem al met de pannenlap op zn hoofd, dat hij moest komen eten.
Dag kneusje, braaf je bordje leeg eten en goed kauwen!
Ik heb altijd geleerd met mes én vork te eten. Dus mijn pik in mijn hand...Dat gaat een beetje moeilijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:04 schreef RealKnuckles het volgende:
We hebben het woord DP nieteens gebruiktquote:
Als je lenig genoeg bent kun je jezelf pijpenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd met mes én vork te eten. Dus mijn pik in mijn hand...Dat gaat een beetje moeilijk
Niet pijpen met een volle mond, dat is onbeleefd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Als je lenig genoeg bent kun je jezelf pijpen
Wat is een DP?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het woord DP nieteens gebruikt
Daar heb jij ervaring mee?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:08 schreef Tessje het volgende:
Tessje. Dit wíl ik niet weten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik heb geen bifiquote:
tot exact dit momentquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:07 schreef yvonne het volgende:
We hebben het woord DP nieteens gebruikt
Ik dacht alquote:
Ik ken iemand die het kanquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht al
Wil je de mijne lenen?
Maar je weet wel iets over" jezelf pijpen". Niet echt iets waar ik nieuwsgierig naar ben
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:15 schreef Tessje het volgende:
Ik ken iemand die het kan
Die zijn heel serieus tegen zijn vriendinnetje: Moet je zien wat ik kan
En nu is het uit?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het kan
Die zei heel serieus tegen zijn vriendinnetje: Moet je zien wat ik kan
Nee, toen heeft hij haar geleerd hoe ze het ook bij zichzelf kan doen....quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, toen heeft hij haar geleerd hoe ze het ook bij zichzelf kan doen....
Mental image.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef Tessje het volgende:
Het is ondertuissen uit ja
Eigenlijk was dat het al vlak nadat hij het voor had gedaan en toen om een kusje vroeg
Ik ben lenig, maar zoooo lenig?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ben jij soms dat 'vriendinnetje'?
Oh, daarom postte je in mijn fotoboek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben lenig, maar zoooo lenig?
Heb iets betere smaak in mannen wel....![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, daarom postte je in mijn fotoboek?
Je moeder speelse lelijke trutquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
RK: Mamma? Wie is die man die elke zondag het vlees komt snijden?
Mamma RK: Dat is de 'drummer' van de jostiband lieverd...
RK: Goh, ik lijk toch wel wat op hem..
Zo man. Heb je daarnou de hele tijd op lopen broeden tijdens het eten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stomme bitch, niemand die wil jou beminnen, want met je schaamlippen kan ik touwtje springen
Mooi onderbouwd argument.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je moeder speelse lelijke trut
Makkelijk he met de rest meelopen, een standaard opmerking maken en er zo proberen bij te horen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo man. Heb je daarnou de hele tijd op lopen broeden tijdens het eten?
Optieven wannabee en zoek een levenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef Tessje het volgende:
Hallo dit is een userbashtopic en geen 'ja-joh-steel-bupa-ook-nog-maar-eens-van-me-topic'
Lieve schat, de vrouwelijke schaamlippen zijn niet aan 2 kanten met elkaar verbonden, derhalve heb je geen touw, want je zou alleen maar 2 rare flubberdingen in je handen hebben. Derhalve maak ik hieruit op dat je nog nooit het vrouwelijk geslachtsorgaan van dichtbij hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Stomme bitch, niemand die wil jou beminnen, want met je schaamlippen kan ik touwtje springen
Welke rest? Ik zeg gewoon wat ik vind.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Makkelijk he met de rest meelopen, een standaard opmerking maken en er zo proberen bij te horen?
Wat wil dat bijtje nou toch steeds?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Optieven wannabee en zoek een leven
Jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lieve schat, de vrouwelijke schaamlippen zijn niet aan 2 kanten met elkaar verbonden, derhalve heb je geen touw, want je zou alleen maar 2 rare flubberdingen in je handen hebben. Derhalve maak ik hieruit op dat je nog nooit het vrouwelijk geslachtsorgaan van dichtbij hebt gezien.
Het is optiefen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef Tessje het volgende:
Hallo dit is een userbashtopic en geen 'ja-joh-steel-bupa-ook-nog-maar-eens-van-me-topic'
Tessje is geen bij!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Omdat je net zulke onoriginele posts maakt als de crew en suckups daarvan en waar jij dus ook 1 van uit maakt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke rest? Ik zeg gewoon wat ik vind.
Welke standaard-opmerking? Die van mij zijn origineler dan jouw hapklar, herkauwde teksten.
Bjhoren? Waarom zou ik ergens bij willen horen?
Staat er ergens dat ik wat denk?quote:
Gelukkig zijn jouw posts wel origineel en post je 27 keer dezelfde opmerking. Kom een met iets beters, minkukeltje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Omdat je net zulke onoriginele posts maakt als de crew en suckups daarvan en waar jij dus ook 1 van uit maakt.
Ik ben jouw bezig bijtjequote:
Waarom denk je dat? Ik kan nog altijd mijn eigen mening vormen en uiten en daar heb ik de crew of wie dan ook niet voor nodig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Omdat je net zulke onoriginele posts maakt als de crew en suckups daarvan en waar jij dus ook 1 van uit maakt.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef Tokay het volgende:
Can't we all just get along?
Leer nu eens schrijven.. Doe het gewoon voor ons.. Omdat je van ons houdquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef RealKnuckles het volgende:
ONZ is wel zo een zielig subforumpje met alleen maar puisterige ventjes en van die lelijke wijven die toch nooit geneukt worden tenzij ter betaling en een zak over hun hoofd, ik wel zo een medelijden met jullie.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:37 schreef djenneke het volgende:
.
Vergeet de grammaticale correctheid maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef Tessje het volgende:
Waarschijnlijk komt RK nu met een waanzinnig intellectuele post die goed geformuleerd is en wel degelijk onderbouwt. Ik kan niet wachten
Je Nederlands is van een even hoog niveau als je denkvermogen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef RealKnuckles het volgende:
ONZ is wel zo een zielig subforumpje met alleen maar puisterige ventjes en van die lelijke wijven die toch nooit geneukt worden tenzij ter betaling en een zak over hun hoofd, ik wel zo een medelijden met jullie.
Haai Sharkiequote:
Moet je geheim houden zulke dingen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, hij mag dan wel overkomen als een gefrustreerde puber met een dildo in zijn kont, maar dat wil niet zeggen dat ie het altijd fout heeft
Dat komt voornamelijk omdat ik er ben.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haai Sharkie![]()
Ik voel veel liefde in dit topic
Die zin geen werkwoordquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef RealKnuckles het volgende:
Dat is Bupatih met een strakke broekquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:40 schreef Tokay het volgende:
Haai Sharkie![]()
Ik voel veel liefde in dit topic
Fijn dat je eindelijk inziet wat voor intriest geval je bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef RealKnuckles het volgende:
Ja ik probeer me aan jullie aan te passen, en al zeg ik het zelf, lukt het zeer aardigquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, hij mag dan wel overkomen als een gefrustreerde puber met een dildo in zijn kont, maar dat wil niet zeggen dat ie het altijd fout heeft
Het is gewoon een kloon van Mekiquote:
Sinds wanneer ben ik ONZ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk inziet wat voor intriest geval je bent..
Die stond hem goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is Bupatih met een strakke broek
Voorlopig is onze schrijfstijl beter dan die van jou. En dan zullen we het maar niet eens over jouw spelfouten gaan hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja ik probeer me aan jullie aan te passen, en al zeg ik het zelf, lukt het zeer aardig.
quote:
EN ik !quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:38 schreef RealKnuckles het volgende:
ONZ is wel zo een zielig subforumpje met alleen maar puisterige ventjes en van die lelijke wijven die toch nooit geneukt worden tenzij ter betaling en een zak over hun hoofd
Ik ben echt wel blij met mn internetvrienden! Want nu heb ik niet alleen veel internetvrienden, maar ook veel RL vrienden!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:44 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zeg jij met als je typo's
WEES BLIJ MET JE INTERNETVRIENDEN..!!11!!!!!11!!!1!
Voel je goed,
BLijkt maar weer dat jij echt een dom triest geval bent, aangezien ik me niet laat commanderen door mensen die onder mijn niveau liggen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Voorlopig is onze schrijfstijl beter dan die van jou. En dan zullen we het maar niet eens over jouw spelfouten gaan hebben
Leer eerst een een fatsoenlijke zin schrijven. Ik help je wel. Schrijf deze zin over:
De kip legt een ei.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:42 schreef Tessje het volgende:
Het is gewoon een kloon van Meki
Opgelost, slotje
Abortus met terugwerkende kracht lijkt mij DE oplossingquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij met mn internetvrienden! Want nu heb ik niet alleen veel internetvrienden, maar ook veel RL vrienden!! En daarom vind ik het ook zo droevig voor jou, dat niemand jou RL en op internet moet.
.
Oh, en snap je het verschil tussen een typo en je eigen taal niet beheersen?
Ik heb gesolliciteerdquote:
Bedoel je niet toevallig jouW?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Voorlopig is onze schrijfstijl beter dan die van jou.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig jouW?![]()
![]()
Jouw is bezittelijk randdebiel.... het wordt nou echt tijd om je huiswerk te gaan maken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
Nee lieve schat, jouw is het pas als het voor een zelfstandig naamwoord staatquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik schroom niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:47 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gesolliciteerd
Wees niet bang om op mij te stemmen
Whaaaaa! Het definitieve bewijs dat je idd een domme teringkneus bent! Snapt nog steeds niet wat een bezittelijk voornaamwoord is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
NoH..?? SeRiEuS..??quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jouw is bezittelijk randdebiel.... het wordt nou echt tijd om je huiswerk te gaan maken!
Jezus, verwar me niet steeds met je familiequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whaaaaa! Het definitieve bewijs dat je idd een domme teringkneus bent! Snapt nog steeds niet wat een bezittelijk voornaamwoord is.. Nogal logisch dat je 2VMBO 2 keer moest doen.
Dag he, stumper..
Ik had het over die ene post. Waarin je nog eens haarfijn aangaf over wat voor kleine, verschrompelde hersentjes jij beschikt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
, In niet lange tijd zullen jullie hem allemaal volgen omdat jullie mij toch niet kunnen dissen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik schroom niet.
Ben jij eigenlijk iemand die alles wat ik zeg tegen mij gaat gebruiken?
Ook als ik zeg dat je een lekker lichaam hebt?
1 tegen 100quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef HyperViper het volgende:
Hoeveel tegen 1 is het vandaag?
Alweer een geweldige GMTAquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whaaaaa! Het definitieve bewijs dat je idd een domme teringkneus bent! Snapt nog steeds niet wat een bezittelijk voornaamwoord is.. Nogal logisch dat je 2VMBO 2 keer moest doen.
Dag he, stumper..
Als jij even naar de overkant gaat, is het verschil wat minder.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef HyperViper het volgende:
Hoeveel tegen 1 is het vandaag?
Rekenen is ook al niet je sterkste punt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
1 tegen 100
hun zijn de 1 en ik de 100.
Zo makkelijk praten he, achteraf.... wat is dat trouwens voor een taalquote:
Je verbeeld je heel wat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
1 tegen 100
EN ik !quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef RealKnuckles het volgende:
1 tegen 100
Heb je nog meer van die rake, catchy one-liners?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jezus, verwar me niet steeds met je familie.
Moet jij daarvoor rekenen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef Tessje het volgende:
[..]
Rekenen is ook al niet je sterkste punt?
En wederom herhaal je jezelf.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jezus, verwar me niet steeds met je familie.
Je laatste kleine beetje gevoel van sarcasme ben je n ook al verloren, na je laatste borstvergrotingquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wederom herhaal je jezelf.
Kortom, het is nu inmiddels wel duidelijk dat je een intens triest en dom stumperdje bent, die het niet eens door heeft als hij gruwelijk voor lul gezet wordt.
Zonde van mijn tijd, ik heb mijn gelijk weer eens gekregen..
Ik denk dat dat meer over jouw hersencapaciteit zegt dan over die van mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Moet jij daarvoor rekenen?
Zegt nog al wat over die hersens van je.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij even naar de overkant gaat, is het verschil wat minder.
Neee .. MAKE IT STOP!!! When does the hurting stop????quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:55 schreef RealKnuckles het volgende:
1 tegen 100
Had Inso maar een borstvergroting laten doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:57 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je laatste kleine beetje gevoel van sarcasme ben je n ook al verloren, na je laatste borstvergroting.
Zoals ik het zie had je al gelijk maar heeft RealKnuckles een goed punt gemaakt door je hier zo mee bezig te laten zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd, ik heb mijn gelijk weer eens gekregen..
Ze kan ook wel voor haar zelf praten hoor zielig klein meisje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Had Inso maar een borstvergroting laten doen
Dan had dat ten minste nog lekker gelegen
Ik praat niet voor Inso. Ik geef mijn mening.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ze kan ook wel voor haar zelf praten hoor zielig klein meisje.
Ga ergens anders proberen politie agentje te spelen.
Beter een politie-agente die de maatschappij helpt, dan een VMBO-sukkel met het IQ van een druif die de maatschappij alleen maar tot last is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ze kan ook wel voor haar zelf praten hoor zielig klein meisje.
Ga ergens anders proberen politie agentje te spelen.
Sinds wanneer is een feit een mening trutquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik praat niet voor Inso. Ik geef mijn mening.
Dat zijn 2 heel verschillende dingen. Maar met jouw intellectuele capaciteit van een pantoffeldiertje begrijp je zoiets toch niet.
Waar haal je dat VMBO toch vandaag?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter een politie-agente die de maatschappij helpt, dan een VMBO-sukkel met het IQ van een druif die de maatschappij alleen maar tot last is.
Sinds wanneer besloot je moeder je dwangbuis af te doen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:02 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een feit een mening trut
Jij draagt pantoffeldiertjes ook he?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik praat niet voor Inso. Ik geef mijn mening.
Dat zijn 2 heel verschillende dingen. Maar met jouw intellectuele capaciteit van een pantoffeldiertje begrijp je zoiets toch niet.
Ze geeft toch haar mening:quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:02 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een feit een mening trut
Maar ja...Begrijpend lezen, daar heb je ook al geen kaas van gegeten.quote:Had Inso maar een borstvergroting laten doen
Oprotten, omdat ik je weer met de neus op de feiten druk ga je maar iets niet grappigs zeggen, rot op gare chickquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sinds wanneer besloot je moeder je dwangbuis af te doen?
Verbaas ons en zeg dat je eigenlijk een 23-jarige student archeologie bent op de universiteit van Leidenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Waar haal je dat VMBO toch vandaag?
Omdat je niks over me kan verzinnen probeer je maar wat leuks te verzinnen wat absoluut niet waar is.
Welke feiten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oprotten, omdat ik je weer met de neus op de feiten druk ga je maar iets niet grappigs zeggen, rot op gare chick
Ik ben niet zo levenloos om archeoligie te studeren, dan kan je nog beter mod van ONZ worden, archeoloog is net zo kansloos als vuilnismanquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Verbaas ons en zeg dat je eigenlijk een 23-jarige student archeologie bent op de universiteit van Leiden
Je skate graag neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Verbaas ons en zeg dat je eigenlijk een 23-jarige student archeologie bent op de universiteit van Leiden
Ze hebben je na de basisschool meteen op een sociale werkplaats gezet omdat zelfs het VMBO te hoog gegrepen was?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Omdat je niks over me kan verzinnen probeer je maar wat leuks te verzinnen wat absoluut niet waar is.
Het verschil tussen 'wat' en 'dat' ken jij dus ook al niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Archeoligie? Zelfs als het in de post staat die je quoot, kan je het nog niet goed overtypen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:05 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo levenloos om archeoligie te studeren, dan kan je nog beter mod van ONZ worden, archeoloog is net zo kansloos als vuilnisman
verwar mij toch steeds niet met jezelf, ik bedoel ik weet dat ik een voorbeeld voor je ben, maar let nou toch is op wat je over wie typt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben je na de basisschool meteen op een sociale werkplaats gezet omdat zelfs het VMBO te hoog gegrepen was?.
Wat een goed perceptie vermogenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:05 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo levenloos om archeoligie te studeren, dan kan je nog beter mod van ONZ worden, archeoloog is net zo kansloos als vuilnisman
Jij maakt nog meer rtypos als mij trut.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Archeoligie? Zelfs als het in de post staat die je quoot, kan je het nog niet goed overtypen.. Kan je wel al binnen de lijntjes kleuren?
.
Dat leren ze pas in groep 3quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Archeoligie? Zelfs als het in de post staat die je quoot, kan je het nog niet goed overtypen.. Kan je wel al binnen de lijntjes kleuren?
.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Jij maakt nog meer rtypos als mij trut.
Dat is dus de 2e keer dat je die grap maakt, kan je niet net ietsje meer je best doen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
verwar mij toch steeds niet met jezelf
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga mee *huppelt achter tokay aan*
Any time, Onno, any time.quote:
Zij heeft het ook meerdere keren over VMBO, maar dat zie je natuurlijk niet he suckupjequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is dus de 2e keer dat je die grap maakt, kan je niet net ietsje meer je best doen?
Hier kun je dus het verschil zien tussen feit en fictiequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zij heeft het ook meerdere keren over VMBO, maar dat zie je natuurlijk niet he suckupje
Misschien omdat dát wel relevant is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Zij heeft het ook meerdere keren over VMBO, maar dat zie je natuurlijk niet he suckupje
En wederom verval je in herhaling. Kan je écht niks anders bedenken? Hup, entertain tante Inso en doe eens een beetje je best, freak on a leash.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
verwar mij toch steeds niet met jezelf, ik bedoel ik weet dat ik een voorbeeld voor je ben, maar let nou toch is eens op wat je over wie typt.
Je begint het te lerenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hier kun je dus het verschil zien tussen feit en fictie
Kornquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wederom verval je in herhaling. Kan je écht niks anders bedenken? Hup, entertain tante Inso en doe eens een beetje je best, freak on a leash.
Ze veranderen de grap nog enigzins, bij jou staat precies hetzelfde maar dan 2 woorden veranderd, en ik ben wel de laatste hier die inliktquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
A: Leer spellenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je begint het te leren, ik post het feit idd goedzo
.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
je kunt nog eerder een koala leren om door te trekken nadat hij heeft gescheten op het toilet dan jou gewoon eens te zien lezen
Je icon.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wederom verval je in herhaling. Kan je écht niks anders bedenken? Hup, entertain tante Inso en doe eens een beetje je best, freak on a leash.
Daarom is hij ook ontslagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:45 schreef knokkels het volgende:
ik zat het vorige topic te lezen..
Jogy .. ik zag knokkelmans en ik voelde me een tikkie in mijn eer aangetast
Hoe kan ik nou reageren als jij niet in het topic bent om idiote dingen te zeggen, frigide koeienkut.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Alleen kan je het niet aan he?
daarvoor heb je te weinig een eigen mening
En leer nu gewoon eens schrijven, achterlijke.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:02 schreef RealKnuckles het volgende:
Alleen kaun je het niet aan he?
dDaarvoor heb je te weinig een eigen mening
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:17 schreef knokkels het volgende:
RealKnuckles.. probeer het eens makkelijk
je kan hem ook luisteren]
Ach ja, ook de zware gevallen wil ik best wel eens helpen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:19 schreef Tessje het volgende:
[..]
Godzijdank is er nog iemand met humor
Volgens mij niet meer te reddenquote:
Ach. En nu is hij weer weg. Laat het lekker gaan. Hij komt zichzelf vast nog wel eens tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer te redden![]()
Terminaal analfabetisme.. valt niets meer aan te doen helaas... sorry RealKnuckles
woei.. Topicpostopkrikles van Tessjequote:Op vrijdag 10 december 2004 20:45 schreef Tessje het volgende:
Houd gewoon de active topics in de gaten
Als je een topic razendsnel omhoog ziet schieten moet je gaan kijken
Die eer willen we je niet geven. Alleen zijn Knowall zijn grammaticale capaciteiten een stuk verder gevorderd dan die van jou.quote:
Hoeveel punten heb je nu?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
woei.. Topicpostopkrikles van Tessje![]()
scrabble:3x woordwaarde, en extra credits voor het poëtisch karakter van dat woord
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die eer willen we je niet geven. Alleen zijn Knowall zijn grammaticale capaciteiten een stuk verder gevorderd dan die van jou.
Knowall is net zo'n grote kneus als jij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]Ik vind knowall ook veel leuker
Knowall is een top-user daar zouden jullie nog is wat van kunnen leren.
Net zo stoer als een neger binnen de KKK...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik en Knowall chatten op MSN, zijn we nu stoer?
Of een neger in Alabama.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Net zo stoer als een neger binnen de KKK...
neequote:Op vrijdag 10 december 2004 21:13 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik en Knowall chatten op MSN, zijn we nu stoer?
Yes sirboss, i am gonna bail them haystacks sirboss sirquote:
Wanneer was je laatste injectie met realiteit ook alweer johquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:15 schreef RealKnuckles het volgende:
Wij samen beaten jullie.
Face it.
Oeh. Er ging net een rilling door mijn lijf.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:15 schreef RealKnuckles het volgende:
Wij samen beaten jullie.
Face it.
Dit word een beetje saai zoquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh. Er ging net een rilling door mijn lijf.
3325 (gemiddeld 5 per dag)quote:
[sarcasme]quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh. Er ging net een rilling door mijn lijf.
Wat hij zegt..quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
[sarcasme]
Was jij ook net zo onder de indruk van die meesterlijke RealKnuckles als ik?
[/sarcasme]
Je bnet 14, ga rukken, of je moeder pesten, kssjt, vort.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:25 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik ben meesterlijk.
Ik ben jullie meester.
Ben net 14?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bnet 14, ga rukken, of je moeder pesten, kssjt, vort.
Hoiquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je mij niet even uitschelden ofzo?
Ga ff door en make my dayquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ben net 14?
Je moet komen zien gek
Moet je niet met pensioen ofzo?
quote:
Jij moet echt eens een inburgeringscursus doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ben net 14?
Je moet komen zien gek
Moet je niet met pensioen ofzo?
Kun jij niet even zeggen dat ik niet grappig ben ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn geen leuke topics meer.
yvonne begint de dag vaak goed, en de nieuwe dag begint om 00:00. Je hebt dus nog 2 uur en 28 minuten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nee, vandaag word ik niet gebanned![]()
Waar is sizoekoe als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een inburgeringscursus doen
Durf ik niet meer, dan krijg ik allemaal boze gezichtenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun jij niet even zeggen dat ik niet grappig ben ofzo?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is sizoekoe als je hem nodig hebt
Ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oi. Ik was het al bijna weer vergeten. Van dat MSN enzo.
Gewoon doen, mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Durf ik niet meer, dan krijg ik allemaal boze gezichten
Voormalig joegoslaviequote:
Nou moe!!quote:
Hoi.quote:
Whateverquote:
In C&H graag!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:
Ik verveel me ook MUUS, zullen we een reeks starten?
Ga bier drinken en aan je ballen krabben schatquote:
Heee een reeksquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:40 schreef yvonne het volgende:
Ik verveel me ook MUUS, zullen we een reeks starten?
kan een modje ff de TT veranderen dan voor Shark.Bait?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Goh...nog steeds maar deel 2
Ik dacht dat het al deel 342 zou zijn
zie de positieve punten:quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef Tessje het volgende:
Bijna vol?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
zie de positieve punten:Je stress jegens RealKnuckles niet te verwarren met knokkels kan je eruit praten
Je onderneemt een groepsactiviteit
en wie weet er nog meer punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |