Fijn voor je dat je 's nachts in bedje ligt met een hard plassertje en denkt dat je ons hebt kunnen "beaten", maar in het echt is het toch echt anders. Jij rende gister huilend weg bij je PC toen de grond te heet werd onder je voeten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Na ze al rond de 297x gebeat te hebben wordt het wat saai en ging ik maar is wat anders doen.
Straks krijgen ze nog een dip door mijn flameskills![]()
![]()
Hier moest ik toch echt eventjes heel hard om lachenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Na ze al rond de 297x gebeat te hebben wordt het wat saai en ging ik maar is wat anders doen.
Straks krijgen ze nog een dip door mijn flameskills![]()
![]()
Dan ga je toch lekker je vier haren bijknippen. En verder vraag ik me af of je nu echt zo dom bent, of maar doet alsof.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:39 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg sociaal achtergebleven he door FOK!? In deze tijd knip je het bij of scheer je het weg en kam je het niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Owja zo laf is de crew en wannabees hier he, als ze het niet meer aan kunnen en ik me gewoon aan de regels hou gelijk bannen, bewijst het niveau maar weer van de crew.
(op uitzonderingen na)
Volgens mij is hij juist zwaar bezig zijn intelligentie te bewijzen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker je vier haren bijknippen. En verder vraag ik me af of je nu echt zo dom bent, of maar doet alsof.
Wel eens van een originele opmerking gehoord, bibberventje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:41 schreef RealKnuckles het volgende:
Wel is van een sociaal leven gehoord Inso?
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
Hier moest ik toch echt eventjes heel hard om lachen
Volgens mij moet jij je ogen eens open doen om vervolgens te zien dat iedereen je hier uitkotst.
Dus dit is officieel een reeksquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:26 schreef yvonne het volgende:
Zeg!! Deel 1 was een groot succes!
Het is net een Tarzan van 1 meter zoveelquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wel eens van een originele opmerking gehoord, bibberventje?
idd, jij kan t vooral niet aan met je onoriginele posts.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]! Ze het niet aankunnen? Jij bent de gene die het niet aankan, wanhopige wannabe. Je verdient een ban omdat je posts zo intriest zijn dat het zonde is van de bandbreedte.
Oh, dat is dus jouw motivatie....quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnen.
Je geeft in ieder geval toe dat je geflamed word. Dat is al een hele verbetering.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
True, in ONZ kotst bijna iedereen me uit maar dat is mooi, ik vind het wel lachen om door een paar nerdjes in ONZ geflamed te worden omdat ze in real life geen reet te zeggen hebben, dus hier maar hun frustraties kwijt kunnen.
Dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je geeft in ieder geval toe dat je geflamed word. Dat is al een hele verbetering.
Had je een doorbraak bij je psychiater soms? Dat je dit zomaar durft toe te geven?
ik ben er, dus wat mij betreft welquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
Oh, is dit de semi-rel?
Terug naar Engelandquote:
Je wereldperceptie is echt flink verstoord he?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dementie is ook zo'n kutziektequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:46 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkend.
Volgens mij kan een zeef de informatie nog beter opnemen als jou
Voormalig joegoslaviequote:
Dat is al de 26e keer dat je op die manier reageert. Moet ik het begrip onoriginaliteit anders even aan je uitleggen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:43 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
idd, jij kan t vooral niet aan met je onoriginele posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |