abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24006540
De 2e helft van de zwangerschap eet ik veel meer zoet, en ik krijg als het goed is toch echt een jongen
Van al het andere wat ik eet krijg ik trouwens meteen het zuur, dus volgens mij heeft het meer daarmee te maken dan met het geslacht (in mijn geval tenminste).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 10:53:45 #152
81992 Githa
pi_24007618
Dat is bij mij ook zo hoor Tex
Ik eet alleen zuur in de hoop dat het het maagzuur verminderd en niet omdat ik er nu zo'n zin in heb
En ook ik krijg een jongen .... 2x gechecked
  donderdag 16 december 2004 @ 10:58:04 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24007694
goedemorgen

DaanBanaantje welkom wat leuk dat je ook komt mee kletsen hier hoe bevalt jouw zwangerschap tot nu toe??

Xanthe wat zit het weer tegen, maaaaaaaaaar alles komt goed zo denk ik maar altijd

het begint langzaam door te dringen dat ik 4 januari moeder word, blijft erg raar. vriendlief is erg chaotisch nu tis ook zo vreemd om zo af te tellen tegen keizersnee zie ik eik niet zo op, tis meer dat ik dag ervoor word opgenomen, vinnik veel erger geloof ik (ik spoor ook nie). maar goed, wat moet dat moet he! heb familie al ingelicht, zijn ouders zijn in het zkh dan, mijn mammie is in het zkh dan, en mijn pappie komt ook die dag al kijken naar zn kleinkindje

en over die zoetigheid kan ik meepraten, ik ben een hele erge zoetekauw terwijl er toch echt geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn buik zit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 10:59:48 #154
81992 Githa
pi_24007728
  donderdag 16 december 2004 @ 11:04:16 #155
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_24007819
Ik ben dus net terug van het ziekenhuis....
D'r zit echt een beebietje in mijn buik
Ik zat er alleen met de uitgerekende datum naast, volgens de gyneacoloog ben ik uitgerekend op 19 juli. Ben nu dus 9 weekjes en 2 dagen... Baby is 2,5 cm...
Zo raar om dat nu te zien, zo'n klein wurmpje!!
Fotootjes meegekregen en we hadden een videoband bij ons, dus nu ergens iemand vinden die de video op dvd kan zetten, want we hebben geen videorecorder.
Alles was prima volgens de gyneacoloog.. Hartje klopte er flink op los...
Kijk vanavond even of ik foto's kan inscannen, zit nu op mijn werk en het personeel hoeft nog niet te weten dat ik zwanger ben.
  donderdag 16 december 2004 @ 11:08:32 #156
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24007904
en lentemeisje en dop, wat hebben jullie een leuke babykamer alles zelf gemaakt??
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 11:19:31 #157
81992 Githa
pi_24008158
Gefeliciteerd snow wat leuk is dat he .....heb je het hartje ook zien kloppen ?....
  donderdag 16 december 2004 @ 11:23:46 #158
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24008248
gefeliciteerd Snow, ik was je net helemaal vergeten in me berichie (zwangerschapsdementie ja ) wat fijn dat je je beebje hebt gezien
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 11:26:16 #159
81992 Githa
pi_24008292
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar Martineke
Ik zat gister op mijn werk rapportages te schrijven en was gewoon vergeten welk jaar het was
  donderdag 16 december 2004 @ 11:27:26 #160
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24008315
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Githa het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar Martineke
Ik zat gister op mijn werk rapportages te schrijven en was gewoon vergeten welk jaar het was
haha dies ook wel erg ja
  donderdag 16 december 2004 @ 11:51:12 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24008796
Dames, zoet was toch juist een meisje en hartig een jochie?

Om jullie even wat pointers te geven: Ik was tijdens mijn zwangerschap helemaal bezeten van patat met saté, móest het gewoon hebben.
Vind het nog steeds wel lekker hoor, maar heb er niet meer zo'n onverzadigbare behoefte aan.
En leverworst ook, luste ik daarvoor nooit. Mocht ik ook niet zoveel van hebben, maar ineens wilde ik het hebben.

Kijk voor de gein nog eens in dit oude topic: Zwangerschap en geboorte deel 57, thema: Bakerpraatjes
Hier staan ook nog een heel aantal andere bakerpraatjes. Heel leuk om eens te kijken.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24009155
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef dutchie het volgende:
Dames, zoet was toch juist een meisje en hartig een jochie?
Ik had de eerste maanden van de zwangerschap vooral zin in hartig. At normaal echt niet zo super gezond en nu wilde ik ineens alleen maar groente en fruit enzow Als ik alleen al aan zoet dacht, werd ik misselijk.

Nou krijg ik als het goed is een jochie, dus dat zou wel kloppen

Maar de tweede helft van de zwangerschap wilde ik opeens alleen maar zoet. Niet eens alleen snoep ofzow. Maar ook beleg op brood. Toen de kilo's er toch wel ietsje harder aan kwamen dacht ik, laat ik maar weer wat gezonder eten, maar dan kreeg ik dus enorm last van maagzuur.

Nou ik neem aan dat mijn baby niet opeens van geslacht is veranderd

Ik geloof dus niet zo in bakerpraatjes (al is het wel leuk om over te lezen natuurlijk ) maar geloof meer dat mijn lichaam mij vertelt wat goed voor me is. In het begin geen zoet om misselijkheid te voorkomen. En later juist wel zoet om maagzuur te voorkomen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24009387
Martineke, ik kan me trouwens best voorstellen dat je er tegen op ziet dat je de dag ervoor al wordt opgenomen, hoor. Ik zie daar ook nu al tegenop mocht dat eventueel gebeuren. Vooral als het met de feestdagen is. Lijkt me echt niks om met kerst in het ziekenhuis te moeten liggen, en dan 's nachts, helemaal alleen enzow. Maar jah, het is voor een goed doel moet je maar denken

Snowww, leuk he, om je babietje zo te zien! Hebben jullie de mogelijkheid om de echo in te scannen? Ben wel benieuwd

dop, lentemeisje heeft écht een heel bescheiden buikje! Wel mooi

DaanBanaantje, ik had je nog niet welkom geheten, dus bij deze
©Dumbo
  donderdag 16 december 2004 @ 12:17:03 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24009409
DaanBanaantje Welkom!

Dop! Mooi buikje van lentemeisje en wat een onwijs leuk kamertje!

Tex! Nog effetjes volhouden he! Het kan nu nooit meer lang duren!
pi_24009471
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tex! Nog effetjes volhouden he! Het kan nu nooit meer lang duren!
Ligt eraan wat je lang noemt Het zou nog bijna 3 weken kunnen duren, vind ik relatief best lang eigenlijk

Maar jah, gisteren en eergisteren had ik een paar prutdagen, vandaag wel weer een goede dag
©Dumbo
  donderdag 16 december 2004 @ 13:00:10 #166
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24010270
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:16 schreef texelonia het volgende:

Lijkt me echt niks om met kerst in het ziekenhuis te moeten liggen, en dan 's nachts, helemaal alleen enzow.
Jullie liggen niet alleen, dan hebben jullie nl je baby , en dan maakt het ineens niet meer zoveel uit hoor, dat zul je zien!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24013890
Mag de baby bij je op de kamer liggen dan? Dat scheelt dan al een hoop ja

Ik heb nog weer een nuttige middag gehad! Ben begonnen aan een fotoboek voor de baby!
Heb al 3 pagina's vol Op de 1e pagina zijn naam uit gekleurd papier geknipt en geplakt, het geboortekaartje (nu nog een proefdruk, vervang is straks voor een echte), en een paar gezellige figuurtjes Op de 2e en 3e pagina 2 foto's van mijn buik en 4 echo's

Nu moet ie dus geboren worden, dan kan ik er weer mee verder!
©Dumbo
pi_24014647
jahoor, de baby mag als 't even kan wel bij je op de kamer liggen! en dat is echt heel leuk.
pi_24015268
Tex bij mij was Benthe echt de hele dag/nacht bij me in ziekenhuis. Je kon er zelf voor kiezen of ze naar de babykamer moest of bij je bleef.
pi_24017874
Ik zal me even voorstellen: ik ben de vriend van Sparkle.

Sparkle kan op het moment helaas niet zelf posten, want ze ligt ter observatie in het ziekenhuis. De verloskundige vond dat ze toch wel vaak harde buiken had en wilde dat in het ziekenhuis laten controleren. Dat hebben ze gedaan en ze hebben getoucheerd. Daar waren ze toch niet helemaal tevreden over en ze hebben haar toen een nachtje gehouden. En vandaag hebben ze nog een keer gescand en getoucheerd en ze hebben nog steeds geen duidelijkheid en ze moet nu nog een nachtje blijven.

We hopen dat ze morgen echt naar huis mag. Ze mag daarna in ieder geval niet meer werken en moet thuis rust gaan houden.
Maar als het echt weeën zijn, moet ze daar blijven en krijgt ze weeënremmers, maar daar gaan we nog maar niet vanuit.
  donderdag 16 december 2004 @ 18:58:38 #171
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24018296
oei, Sparkle is Jdee toch? ik heb haar weleens zien posten over vriendlief neelix, dus denk t wel
das minder mooi dat ze nu in het zkh ligt, laat ik hopen dat hert niks ernstigs is en dat ze maar weer snel thuis mag zijn, dikke knuf voor jullie
pi_24018333
Oh, inderdaad, dat is Jdee inderdaad, vroeger gebruikte ze Sparkle
pi_24018638
OW :-( Jdee toch, da's niet zo leuk nieuws.. Hopelijk valt alles mee en mag ze gauw weer naar huis..
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 19:51:54 #174
81992 Githa
pi_24019420
Ohw Jdee en Neelix heel veel sterkte gewenst, dat zal vast schrikken zijn geweest... Ik hoop dat ze snel duidelijkheid hebben en Jdee lekker naar huis kan....

[ Bericht 15% gewijzigd door Githa op 16-12-2004 20:12:42 ]
  donderdag 16 december 2004 @ 19:56:31 #175
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24019534
neelix en Jdee sterkte

texelonia leuk is dat he.. mooie gedichtjes verzinnen enzo..
Martineke wat spannend zeg nog maar 19 dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')