goedemorgen
![]()
DaanBanaantje welkom
![]()
wat leuk dat je ook komt mee kletsen hier
![]()
hoe bevalt jouw zwangerschap tot nu toe??
Xanthe wat zit het weer tegen, maaaaaaaaaar alles komt goed
![]()
zo denk ik maar altijd
![]()
het begint langzaam door te dringen dat ik 4 januari moeder word, blijft erg raar. vriendlief is erg chaotisch nu
![]()
tis ook zo vreemd om zo af te tellen
![]()
tegen keizersnee zie ik eik niet zo op, tis meer dat ik dag ervoor word opgenomen, vinnik veel erger geloof ik
![]()
(ik spoor ook nie). maar goed, wat moet dat moet he! heb familie al ingelicht, zijn ouders zijn in het zkh dan, mijn mammie is in het zkh dan, en mijn pappie komt ook die dag al kijken naar zn kleinkindje
![]()
en over die zoetigheid kan ik meepraten, ik ben een hele erge zoetekauw terwijl er toch echt geen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in mijn buik zit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dutchie
Eámanë Súrion
Dames, zoet was toch juist een meisje en hartig een jochie?
Om jullie even wat pointers te geven: Ik was tijdens mijn zwangerschap helemaal bezeten van patat met saté,
móest het gewoon hebben.
Vind het nog steeds wel lekker hoor, maar heb er niet meer zo'n onverzadigbare behoefte aan.
En leverworst ook, luste ik daarvoor nooit. Mocht ik ook niet zoveel van hebben, maar ineens wilde ik het hebben.
Kijk voor de gein nog eens in dit oude topic:
Zwangerschap en geboorte deel 57, thema: BakerpraatjesHier staan ook nog een heel aantal andere bakerpraatjes. Heel leuk om eens te kijken.
Als je niet lacht, ben je dood.
Leah
I'm going to Graceland
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:16 schreef texelonia het volgende: Lijkt me echt niks om met kerst in het ziekenhuis te moeten liggen, en dan 's nachts, helemaal alleen enzow.
Jullie liggen niet alleen, dan hebben jullie nl je baby
![]()
, en dan maakt het ineens niet meer zoveel uit hoor, dat zul je zien!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
Tex bij mij was Benthe echt de hele dag/nacht bij me in ziekenhuis. Je kon er zelf voor kiezen of ze naar de babykamer moest of bij je bleef.
OW :-( Jdee toch, da's niet zo leuk nieuws.. Hopelijk valt alles mee en mag ze gauw weer naar huis..