dank jullie wel voor alle lieve reacties!
bij mij is de zwangerschap erg rustig verlopen.. nu kwam dit deels doordat ik er pas na 14 weken achterkwam dat ik zwanger was, maar dat terzijde
![]()
heb in het begin alleen last gehad van wat misselijkheid, maar ook dit was snel weer over!
nu heb ik de laatste twee weken alleen last van bekkenklachten en bandenpijn.. t is allemaal erg gevoelig, maar was vorige week bij verloskundige en die kon me vertellen dat dit niet zo heel gek was omdat ons kleintje al heel erg was ingedaald.. het lag al helemaal klaar.
en ach ja.. pijn hoort er nou eenmaal bij en ondanks dat ik er niet altijd even vrolijk van word, zal het het allemaal wel heel erg waard zijn
![]()
het enige wat ik wel merk is dat ik enorm veel problemen heb met het stabiel zijn kwa gevoelens en gedrag. Ik voel me de laatste weken nogal ingewikkeld zeg maar en vriendlief is hier meestal de dupe van :S
texelonia: ben benieuwd of het echt gaat doorzetten nu! spannend voor je meid! ik ben ook al helemaal bezig met het fotoboek van ons kleintje.. lekker is dat he?! al dat gefriemel en geknutsel!
snow: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
mijn eetgewoonte is trouwens ook nogal veranderd.. ik kan geen genoeg krijgen van alles wat vet is.. al die gefrituurde troep waar je veel te veel van aankomt! (nu al 16 kilo *SCHAAM*) gelukkig was ik niet al te zwaar en ben ik vrij lang waardoor je het niet erg goed ziet.. t moet er alleen ook allemaal weer af
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd