SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in mijn buik zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha dies ook wel erg jaquote:Op donderdag 16 december 2004 11:26 schreef Githa het volgende:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar Martineke
Ik zat gister op mijn werk rapportages te schrijven en was gewoon vergeten welk jaar het was![]()
Ik had de eerste maanden van de zwangerschap vooral zin in hartig. At normaal echt niet zo super gezond en nu wilde ik ineens alleen maar groente en fruit enzowquote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef dutchie het volgende:
Dames, zoet was toch juist een meisje en hartig een jochie?
Ligt eraan wat je lang noemtquote:Op donderdag 16 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tex! Nog effetjes volhouden he! Het kan nu nooit meer lang duren!
Jullie liggen niet alleen, dan hebben jullie nl je babyquote:Op donderdag 16 december 2004 12:16 schreef texelonia het volgende:
Lijkt me echt niks om met kerst in het ziekenhuis te moeten liggen, en dan 's nachts, helemaal alleen enzow.
D'r valt nog niks te puffen!quote:Op donderdag 16 december 2004 21:00 schreef poemojn het volgende:
Jdee en Neelix, heel veel sterkte!!
Texelonia, spannend!! Kun je die vrienden niet wegjagen door heel hard te gaan puffen?
Volgens mij (als ik 't me goed herrinner) hoef je die 'laatste' afscheiding niet te ruiken. Het zou redelijk vaak verward worden met vruchtwater volgens Beatrijs Smulders..quote:Op donderdag 16 december 2004 21:20 schreef texelonia het volgende:
Maar als het afscheiding is zou je dat moeten kunnen ruiken toch?
En als de baby ingedaald is, dan hoeft er toch helemaal niet veel vruchtwater in één keer te komen?
Nou was de baby wel ingedaald, maar lag niet meer vast met het hoofdje in het bekken. Weet niet of dat nog iets zegt...
quote:HOe kun je dunne afscheiding onderscheiden van vruchtwater? Afscheiding ziet er altijd melkachtig uit, hoe dun deze ook is. Na het leegstromen bij het opstaan krijg je weer de normale hoeveelheid afscheiding. Wanneer daarentegen de vleizen zijn gebroken, blijft er steeds wat water doorsijpelen. Doe bij twijfel een maandverbandje aan en kijk in de loop van de dag naar de 'oogst' . Laat bij twijfel het maandverbandje aan de verloskundige zien; zij kan afscheiding en vruchtwater feilloos van elkaar onderscheiden.
Laat ik dat nu toch vergeten zijn die zwangerschaps dementie ookquote:Op donderdag 16 december 2004 20:45 schreef Rottdog het volgende:
Owh en Githa wat dacht jij ook al weer wat het werd bij Martinke![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |