Mijn tas had ik afgelopen weekend zelf al ingepakt, op kleine dingetjes als mn tandenborstel naquote:Op donderdag 16 december 2004 21:50 schreef Githa het volgende:
heeft die zijn vrienden opgepakt en buiten gezet en is ie nu bezig je koffer in te pakken offuh is hij meer als verlamd![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoor Tex![]()
Ja ik heb er zelfs nog aan gedacht en nu nog steeds denk ik er aanquote:Op donderdag 16 december 2004 23:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Volgens mij was het:"Ruikt het naar pies....dan is het pies".
Idd wel meesterlijk omschreven al zeg ik het zelf![]()
LOL
Eik wel een mooie sigquote:Op donderdag 16 december 2004 23:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik heb er zelfs nog aan gedacht en nu nog steeds denk ik er aan
Mooi motto![]()
quote:
Idee!!! Je bent trouwens erg commerciël ingesteld Luchtbel ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 december 2004 23:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind dat we er een hele lijn van moeten maken, zwangersschapstshirts, buikbanden, mokken, stickers
Ik leer wel wat op schoolquote:Op donderdag 16 december 2004 23:54 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Idee!!! Je bent trouwens erg commerciël ingesteld Luchtbel ik ben trots op je
[einde offtopic]
Nee hoor volg je nog steeds.quote:Op vrijdag 17 december 2004 04:13 schreef texelonia het volgende:
Nou lopen jullie je kans op een live bevalling wel mis zegStelletje slaapkoppen
Maar wat je daarna in je handen mag houden is het allemaal meer dan waard hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 04:19 schreef texelonia het volgende:
Ja dank je, ik ga het vast nog nodig hebben
Ja waren er twee die niet verwacht werden na 15 jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 04:22 schreef texelonia het volgende:
5!
Eentje vind ik voorlopig wel even genoeg denk ik
De cyste zit er nog steeds maar hij is al gekrompen!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:55 schreef Rottdog het volgende:
Hopelijk laat micha even wat doorschemeren
Lewis volgens mij ga jij heb jij dit maal een lekkere zwangerschap
Jonnetje hoe staat/ligt/zit/hangt het erbij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:59 schreef moralia het volgende:
De baby van texelonia en Micha is inmiddels geboren! Alles lijkt ok, maar veel meer weet ik nu ook nog niet. Dus voor meer nieuws is het denk ik nog even afwachten
Ja ik ben bezig iemand te laten sms-en naar Micha, maar of hij doet weet ik niet, als ik meer weet meld ik het wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tot zover waren wij inmiddels ook al gekomen. Ik wil details !!!!
* ThunderChild ramt met vuist op tafel
Dat kan nog wel even duren, die mocht micha niet vertellenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, gelukkig maar, nu ff wachten op de details!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |