Mooie echo Snowww , ik vond hem redelijk duidelijk hoor
![]()
Jdee en Neelix sterkte en hopenlijk mag Jdee snel weer naar huis...
Vandaag de box geruild en ondertussen staat ie in elkaar in de woonkamer, gezocht naar een leuk boxkleed en die ligt er dus ook in.
Samen hebben we nog een leuke set kleertjes gekocht , wat dan ook echt een set is
![]()
Truitje , broekje, sokjes , jasje met handschoentjes en een sjaaltje met mustje en alles hoorde gewoon bij elkaar.
Voor de merk kenners het is van Rebble Pebble en de prijs
![]()
maar goed het is onze eerste en het word het setje dat ie voor het eerst aan krijgt.
Verder hebben we de nieuwste babyfoon van Philips gekocht , een dect met display die oa. de kamertemperatuur aangeeft en melodietjes kan afspelen.
We konden deze goedkoop aanschaffen dus de keuze was snel gemaakt met een digitale bad/kamerthermometer erbij.
Jeroen krijgt echt de kriebels , maar dat maakt het nu ook extra leuk , hij word steeds enthousiaster , ook naar de mensen in onze omgeving.
Vanavond dus naar Bert Visscher geweest en we zaten op het balkon wat was dat erg!
Je zat er niet goed , had totaal geen been ruimte en ik heb al van die korte pootjes...
Wat inhield dat ik harde buiken kreeg, kramp in mijn benen en rugpijn , in de pauze hebben we geklaagd en mocht ik (alleen) beneden zitten , we hebben dit toch maar gedaan omdat het boven echt niet uit te houden was.
De voorstelling zelf was erg leuk , maar toch baal ik er wel van dat de 1e helft zo verpest werd door het niet goed kunnen zitten en de 2e helft omdat ik nog niet 100% lekker kon zitten , maar in elk geval wel been ruimte waardoor ik minder krampachtig zat.
Verder krijg ik net nog ff te horen dat ik iedereen hier de groetjes moest typen van Jeroen.