quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje hier: (vraag me wel af wrom ik nu pas op die vraag kom)
Thijs is ondertussen alweer bijna 4 maandjes en ik ben welgeteld 2 keer echt ongesteld geweest, nu is het aan het begin van de nieuwe maand 1 dag een klein beetje bloedverlies en dat is het dan.
Volgens de huisarts kan het nog geen kwaad maar ik vind het wel vreemd vinden en aan de pil enzo wil ik voorlopig nog niet doordat ik altijd veel ellende met de pil had.
sjonge dit is niet eens een echte vraag.....
ben alleen benieuwd hoe de andere mama's dat hebben ondervonden
jammer over alles wat je maar bedenken kunt en laat je eens lekker gaan dan voel je je morgen vast beter. succesquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja weet ik wel...ik krijg zo macaroni en vandaag doe ik ook niet aan de lijn, ik ga gewoon alleen maar jammeren![]()
Welke lijn ??quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja weet ik wel...ik krijg zo macaroni en vandaag doe ik ook niet aan de lijn, ik ga gewoon alleen maar jammeren![]()
![]()
Bij de laatste onderzoeken was hij nog niet ziek genoeg om op de wachtlijst te mogen (longcapaciteit was toen 40% en hij had "maar" 19 kilo ondergewichtquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef snoopy het volgende:
Luckepuck![]()
Staat ie op de wachtlijst voor een longtransplantatie? En wat zijn de vooruitzichten qua wachttijd?
Misschien heb je dit al uitgebreid ooit gepost en heb ik het nooit gelezen hoor![]()
wel begrijpelijk natuurlijk en volgend de onderzoeken dus 'niet ziek genoeg' maar ik weet van mijn moeder die een levertransplantatie onderging (niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk) dat zij deze onderging terwijl ze nog relatief gezond was. En nu, 7 jaar later, is ze echt nog steeds superfit en kan alles doen.... Er is dus hoop Luckepuckquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Luckepuk het volgende:
Bij de laatste onderzoeken was hij nog niet ziek genoeg om op de wachtlijst te mogen (longcapaciteit was toen 40% en hij had "maar" 19 kilo ondergewicht) maar ik geloof ook niet dat hij het heel erg vind dat hij er nog niet op staat. Zolang hij niet op die wachtlijst staat is het voor zijng evoel nog niet definitief en kan hij nog wat struisvogelpolitiek spelen, wat je niet ziet is er niet of zoiets, echter heeft hij gewoon een conditie van nulkommaniks en is een simpel blokje om met Suus in de wagen een uitputtingsslag
![]()
Na vanmiddag bedoel jequote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef LadyS het volgende:
Anitraveel plezier!!!! En Rick, Djen en Djulian ook natuurlijk
mag ik mee? want ik ben wel toe aan vakantie
Als jij een 1 persoonsbed met Peter kan delen en een campingbedje voor Amber heb vind ik alles best, maar of meneer center parcs het er mee eens is?quote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef LadyS het volgende:
Anitraveel plezier!!!! En Rick, Djen en Djulian ook natuurlijk
mag ik mee? want ik ben wel toe aan vakantie
Belana, het gaat wel goed hier, hoor. Alleen ben ik wel toe aan een vakantie, maar dat zal voor een heleboel mensen gelden. Voorlopig zit een vakantie er niet in. Het werk laat het niet echt toe.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Belana het volgende:
Livelink, hoe is het nou met jou? Een tijdje geleden ging het allemaal niet zo lekker (en sorry, misschien heb ik vervolgverhalen gemist) maar ik ben wel benieuwd. En als je daar geen zin in hebt dan zeg je dat gewoon natuurlijk!
Nee, het is niet iets wat je van de daken schreeuwtquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeej belana, dat wist ik helemaal niet, dat Kbot geen werk meer heeft
Wat ongelooflijk k#t!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |