Bij de laatste onderzoeken was hij nog niet ziek genoeg om op de wachtlijst te mogen (longcapaciteit was toen 40% en hij had "maar" 19 kilo ondergewichtquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:58 schreef snoopy het volgende:
Luckepuck![]()
Staat ie op de wachtlijst voor een longtransplantatie? En wat zijn de vooruitzichten qua wachttijd?
Misschien heb je dit al uitgebreid ooit gepost en heb ik het nooit gelezen hoor![]()
wel begrijpelijk natuurlijk en volgend de onderzoeken dus 'niet ziek genoeg' maar ik weet van mijn moeder die een levertransplantatie onderging (niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk) dat zij deze onderging terwijl ze nog relatief gezond was. En nu, 7 jaar later, is ze echt nog steeds superfit en kan alles doen.... Er is dus hoop Luckepuckquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef Luckepuk het volgende:
Bij de laatste onderzoeken was hij nog niet ziek genoeg om op de wachtlijst te mogen (longcapaciteit was toen 40% en hij had "maar" 19 kilo ondergewicht) maar ik geloof ook niet dat hij het heel erg vind dat hij er nog niet op staat. Zolang hij niet op die wachtlijst staat is het voor zijng evoel nog niet definitief en kan hij nog wat struisvogelpolitiek spelen, wat je niet ziet is er niet of zoiets, echter heeft hij gewoon een conditie van nulkommaniks en is een simpel blokje om met Suus in de wagen een uitputtingsslag
![]()
Na vanmiddag bedoel jequote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef LadyS het volgende:
Anitraveel plezier!!!! En Rick, Djen en Djulian ook natuurlijk
mag ik mee? want ik ben wel toe aan vakantie
Als jij een 1 persoonsbed met Peter kan delen en een campingbedje voor Amber heb vind ik alles best, maar of meneer center parcs het er mee eens is?quote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef LadyS het volgende:
Anitraveel plezier!!!! En Rick, Djen en Djulian ook natuurlijk
mag ik mee? want ik ben wel toe aan vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |