jawel, maar ik twijfelde omdat ik het hoofd van dat kind niet zo goed kon zienquote:Op woensdag 15 december 2004 22:42 schreef beefcake het volgende:
LadyS je herkent Piet dan toch wel?![]()
Ja klopt Snoop. Nu gaat het wel iets beter. Ongeveer 70% van de nacht slaapt ze in haar wiegje, nadat we haar doodmoe en al slapend in hebben gelegd. Maar ze zou toch ook als ze wakker is, vanzelf moeten kunnen slapen. Of eis ik nu teveel van zo een kleintje? Overdag wil ze al helemaal niet meer in haar bedje. Dus nu loop ik gewoon veel met de wagen en slaapt ze als we thuis komen en laat ik haar in de wagen liggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef snoopy het volgende:
Bedoel je dat ze het liefst bij jou ligt te slapen en zodra je haar in bed legt ze begint te huilen Stiekemurd?
Ik ben inderdaad naar inloop spreekuur geweest, omdat ik graag wilde weten hoeveel ze aangekomen was. Ik had namelijk een paar dagen geleden zoiets... "ze-wil-alleen-maar-drinken-dus-zal-ze-wel-niet-voldaan-zijn-met-voeding"quote:Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef AnnieBaby het volgende:
Stiekemurd, leuk om iets van jou te lezen! En wat goed dat ze zo gegroeid is. Ik heb op 4 januari een afspraak bij het consultatiebureau, ben dan erg benieuwd. Duurt ook nog wel even. Was jij daarom eerder naar zo'n inloopspreekuur geweest?
En hoe vind jij het geven van borstvoeding? Ik vind het best wel bijzonder, maar soms ook wel heftig. Ik heb echt de hele dag honger en dorst!
Het kan zijn dat ze daarom niet in slaap valt overdag in de box: teveel indrukkenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef Stiekemurd het volgende:
Ze is ook zo verdomde nieuwsgierig en wil niks missen....
Hier is het ook zo'n nacht geweest. Om 4 uur is Rick naar beneden gegaan met Djulian zodat ik nog even kon slapen. Djulian lag in de box en is gelijk in slaap gevallen. Hier lopen we dus ook met zware oogjes en Djulian ligt lekker te spelen.quote:Op donderdag 16 december 2004 07:43 schreef Sugar het volgende:
We hebben een rampnacht gehad met Maria die niet wilde of kon slapen. Uiteindelijk is m'n vriend beneden op de bank gaan liggen met haar en hebben we alledrie wel eventjes kort kunnen slapen.
Maar mén, nu ben ik toch echt zó moe, dat ik thuisblijf van het werk.Hij trouwens ook. We zijn helemaal op!
![]()
Maria wordt nu naar het kdv gebracht en dan gaan we slapen. Slapen. Slapen.
Bar, sterkte ook!![]()
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Snoop het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om half 1 in bed gedaan met d'r ogen wagenwijd open. Speen erin gedaan. Af en toe huilen en speen er weer in en aai over d'r wang en ze ligt nu nog te slapen!!
Dat heb ik ook gehoord...dus mijn verloskundige had wel gelijk wat dat betreft. Ik merkte het zelf ook dat mijn tepels zachter werden na de zalf (ik gebruikte PureLan, pure lanoline is dat), en dat Noa dan gauwer weer de kloofjes 'open' zoog en dat is dus onwijs pijnlijk. Nu was het bij mijn linkerborst bijna pijnloos als ik liggend voedde, maar zittend was het wel pijnlijk. De borstvoedingshoudingen zijn ook lastig, echt een goede houding vinden (zittend) is elke keer weer erg zoeken en daar raakt Noa dan weer overstuur van omdat ze honger heeft....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef piglet het volgende:
Zij vroeg of ik er iets op smeerde en toen ik dat bevestigde, vertelde ze me dat het nu ws de oorzaak van de kloofjes was geworden. Als je namelijk te veel zalf smeert worden de tepels week. En dan krijg je weer kloofjes, grrr. Je mag dus wel smeren, maar niet te veel. En liever alleen op de tepel zelf en niet op de tepelhof. Maar wat volgens haar nog beter is, is om met een druppel melk je tepel en tepelhof in te masseren na het drinken. Dat hielp bij mij inderdaad ook heel goed! Maar ik ga nu inderdaad een beetje off-topic, als je meer wil weten moeten we misschien maar even verhuizen naar het borstvoedingstopic (dan kunnen anderen ook nog adviezen geven, want eigenlijk ben ik ook geen succesverhaal geworden uiteindelijk)
Ach luckepukquote:Op donderdag 16 december 2004 23:11 schreef Luckepuk het volgende:
Mag ik (ook al ben ik geen "nieuwe" moeder meer...) even mijn hartje hier luchten???
Hoe kat-met-een-u ik me ook mag voelen, daarvoor hoef jij niets in kleine letters te doen! Jij bent net zo belangrijk als wie dan ook!quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef Anitra het volgende:
even in kleine letters omdat ik de woorden voor luckepuck even belangrijker vind dan mezelf, maar ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun en sterkte wensen voor over 8 uurtjes. Vooral Luchtbel en Tan, dankzij jullie woorden zie ik het zonnetje schijnen en heb ik een goed gevoel over morgen.
Djulian zijn echo is trouwens goed gegaan en hij hoeft er voorlopig geen meer, tenzij de arts in januari anders denkt, maar zijn heupjes zijn aan het verbenen en de hoeken lijken goed. Wel kwamen we onze buren tegen van de kraamafdeling. Met haar heb ik alle dagen in het ziekenhuis gelegen en haar dochter is 1 dag ouder dan Djulian. Het was heel leuk om hun terug te zien en hun kwamen ook voor hun 2e echoToeval bestaat niet heb ik vandaag ontdekt want ik dacht gister nog aan ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |