abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24001146
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:42 schreef beefcake het volgende:
LadyS je herkent Piet dan toch wel?
jawel, maar ik twijfelde omdat ik het hoofd van dat kind niet zo goed kon zien
Toen ik het wat beter zag, dacht ik al te zien dat het Piet niet was, maar later begon ik toch te twijfelen
  donderdag 16 december 2004 @ 00:01:58 #152
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24002687
Jank nu nog wel eens gaaaaaat nooit weer over Suzanna en AnnieB, kinderen je wordt er alleen maar een emo- van.
pi_24003393
Zo net Thijs zijn laatste bv gegeven voor de nacht en nu ik ook weer terug mijn bedje in, morgen is mar overdag thuis want hij gaat de nacht weer in, dus die kan morgen tussen de voedingen door lekker op Thijs passen terwijl ik beetje bij ga proberen te komen, en saampies boodschappies doen best wel druk dagje.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24004666
Djulian mag morgen vandaag dus voor zijn 2e echo. Ben benieuwd of nu wel alles goed is. Djulian is deze nacht goed begonnen We zijn dus nog wakker.

Bar ontspan lekker morgen tussen het druk zijn door
pi_24004671
Ik kom als een spuit 11 aankakken, maar ben al dik 24 uur naar woorden aan het zoeken... maar kan ze niet vinden....

Fluf en Jeroen.....

Ik weet niets te zeggen.....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  donderdag 16 december 2004 @ 07:43:41 #156
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24005564
We hebben een rampnacht gehad met Maria die niet wilde of kon slapen. Uiteindelijk is m'n vriend beneden op de bank gaan liggen met haar en hebben we alledrie wel eventjes kort kunnen slapen.
Maar mén, nu ben ik toch echt zó moe, dat ik thuisblijf van het werk. Hij trouwens ook. We zijn helemaal op!

Maria wordt nu naar het kdv gebracht en dan gaan we slapen. Slapen. Slapen.

Bar, sterkte ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24005683
Welterusten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24006139
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:54 schreef snoopy het volgende:
Bedoel je dat ze het liefst bij jou ligt te slapen en zodra je haar in bed legt ze begint te huilen Stiekemurd?
Ja klopt Snoop. Nu gaat het wel iets beter. Ongeveer 70% van de nacht slaapt ze in haar wiegje, nadat we haar doodmoe en al slapend in hebben gelegd. Maar ze zou toch ook als ze wakker is, vanzelf moeten kunnen slapen. Of eis ik nu teveel van zo een kleintje? Overdag wil ze al helemaal niet meer in haar bedje. Dus nu loop ik gewoon veel met de wagen en slaapt ze als we thuis komen en laat ik haar in de wagen liggen.

Ik leg haar ook vaak in de box en roep dan dat ik in de buurt ben als ze huilerig is. Dit gaat ook steeds beter. Gister is ze daar vanzelf gaan slapen.

Best moeilijk zo een kleintje

Ze is ook zo verdomde nieuwsgierig en wil niks missen....
pi_24006190
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:14 schreef AnnieBaby het volgende:
Stiekemurd, leuk om iets van jou te lezen! En wat goed dat ze zo gegroeid is. Ik heb op 4 januari een afspraak bij het consultatiebureau, ben dan erg benieuwd. Duurt ook nog wel even. Was jij daarom eerder naar zo'n inloopspreekuur geweest?
En hoe vind jij het geven van borstvoeding? Ik vind het best wel bijzonder, maar soms ook wel heftig. Ik heb echt de hele dag honger en dorst!
Ik ben inderdaad naar inloop spreekuur geweest, omdat ik graag wilde weten hoeveel ze aangekomen was. Ik had namelijk een paar dagen geleden zoiets... "ze-wil-alleen-maar-drinken-dus-zal-ze-wel-niet-voldaan-zijn-met-voeding"
Maar bleek dat ze troost zoekt. En er is dus niks mis met mijn voeding!
Stom he dat je zo onzeker kan zijn....

Maar ik heb dus ook heel de dag dorst. En rooibosthee schijnt goed te zijn voor de bv (venkelthee niet te drinken )
Honger valt wel mee trouwens, maar ben dan ook al 17 kg kwijt en ik was er maar 13 aangekomen. Hiep-hoi!
pi_24006496
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:13 schreef Stiekemurd het volgende:

Ze is ook zo verdomde nieuwsgierig en wil niks missen....
Het kan zijn dat ze daarom niet in slaap valt overdag in de box: teveel indrukken
Wij zijn Morris overdag ook in zijn bedje gaan leggen zodat hij leerde daar in slaap te vallen. Daar had hij ook niet zoveel prikkels als in de box. Dus: slapen in bed en wakker zijn in de box. Hier werkte dat wel goed
pi_24006552
Liet je hem dan ook huilen in zijn bed?
pi_24006634
Ja, we lieten hem huilen. Eerst een minuutje en dan weer troosten en dat kan je dus opvoeren.
Op een gegeven moment was het zo dat je na 5 minuten echt dacht: en nu ga ik er weer heen en dan was het plotseling stil en sliep hij Maar het heeft ook wel eens een kwartier of een half uur geduurd. Meestal ga ik wel naar hem toe, speen er weer in, troosten en dan weer weg. Dus niet er uit halen... Bij die hele kleintjes is het natuurlijk best moeilijk maar het werkte wel goed want hij sliep veel meer en werd daardoor een stuk vrolijker
En nu is hij gewoon gewend om te gaan slapen als ik hem in bed leg. Ook overdag. Als ik zie dat hij moe is, oogjes wrijven of huilen, dan gaat hij weer z'n bedje in. En in het begin was dat al vaak 5 a 10 minuten na zijn voeding.
pi_24006905
quote:
Op donderdag 16 december 2004 07:43 schreef Sugar het volgende:
We hebben een rampnacht gehad met Maria die niet wilde of kon slapen. Uiteindelijk is m'n vriend beneden op de bank gaan liggen met haar en hebben we alledrie wel eventjes kort kunnen slapen.
Maar mén, nu ben ik toch echt zó moe, dat ik thuisblijf van het werk. Hij trouwens ook. We zijn helemaal op!

Maria wordt nu naar het kdv gebracht en dan gaan we slapen. Slapen. Slapen.

Bar, sterkte ook!
Hier is het ook zo'n nacht geweest. Om 4 uur is Rick naar beneden gegaan met Djulian zodat ik nog even kon slapen. Djulian lag in de box en is gelijk in slaap gevallen. Hier lopen we dus ook met zware oogjes en Djulian ligt lekker te spelen.
pi_24007673
Ik ga het proberen Snoopy. Bedankt
  donderdag 16 december 2004 @ 11:21:49 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24008206
Sugar en Anitra, ik voel helemaal met jullie mee. Alleen hebben we het hier gelukkig nog niet meegemaakt dat Léon vervolgens niet meer wilde slapen. Het komt wel voor dat je hem hoort brabbelen, maar met 10 minuten is hij wel weer stil. Nooit overstuur ofzo. 1 keertje maar en toen ik hem had aangelegd was het ook weer goed.

Anitra pas je wel goed op jezelf? Jij moest toch vandaag of morgen naar het ziekenhuis? Sterkte in ieder geval. Ook voor Sjoeg.

Voelde ik me gister eigenlijk best wel weer goed, vandaag is het weer shit.
Ik heb me een stel ogen in mijn kop, het ziet er niet uit. Gisteravond viel ik eindelijk een beetje op tijd in slaap, werd ik 3 kwartier later weer overvallen door een hoestaanval. Men, wat irritant! Het ging zo hard dat ik Léon ermee wakker maakte (weet hij ook eens wat dat is ).

Ik hoop echt dat ik mezelf voor morgen een beetje kan op kalefateren, want ik zie er dus echt niet uit.
Goede lading make-up doet hopelijk wonderen. Ik zou het niet leuk vinden als je later de foto's van de bruiloft terug ziet waar je er als een zombie bij staat. Ik weet best, je mag nooit de bruid overschaduwen, maar om er nou als een zombie bij te lopen vind ik ook wat overdreven.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24008563
Thanks Dutchie, ik mag morgen idd, maar vandaag eerst Djulian voor die echo. Dus genoeg afleiding
En vanavond is Djulian niet thuiskan je net zien dat ik nu niet kan slapen omdat het zo stil is
  donderdag 16 december 2004 @ 11:43:28 #167
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24008629
Zou me niets verbazen
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24008879
Suzanna tepelkloven zijn echt verschrikkelijk
Ik weet er helaas ook alles van Even over het smeren: mijn kraamverzorgster raadde mij bepanthen zalf aan. En dat hielp in het begin inderdaad heel goed. Maar toen kwam het op een gegeven moment weer terug (en niet zo'n beetje ook ) en heb ik gesproken met een lactatiekundige. Zij vroeg of ik er iets op smeerde en toen ik dat bevestigde, vertelde ze me dat het nu ws de oorzaak van de kloofjes was geworden. Als je namelijk te veel zalf smeert worden de tepels week. En dan krijg je weer kloofjes, grrr. Je mag dus wel smeren, maar niet te veel. En liever alleen op de tepel zelf en niet op de tepelhof. Maar wat volgens haar nog beter is, is om met een druppel melk je tepel en tepelhof in te masseren na het drinken. Dat hielp bij mij inderdaad ook heel goed! Maar ik ga nu inderdaad een beetje off-topic, als je meer wil weten moeten we misschien maar even verhuizen naar het borstvoedingstopic (dan kunnen anderen ook nog adviezen geven, want eigenlijk ben ik ook geen succesverhaal geworden uiteindelijk )

Verder een dikke voor alle zieken! een virtuele natuurlijk, ik wil niet ook ziek worden
  donderdag 16 december 2004 @ 12:06:05 #169
103793 kozakken
Living the life
pi_24009160
Anitra en heel veel sterkte morgen en vandaag met Djulian bij de echo..
Hoop dat je veel profijt van de spuiten hebt.
pi_24010880
Anitra, succes met de echo vandaag.
pi_24011892
Snoop het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om half 1 in bed gedaan met d'r ogen wagenwijd open. Speen erin gedaan. Af en toe huilen en speen er weer in en aai over d'r wang en ze ligt nu nog te slapen!!
pi_24011996
quote:
Op donderdag 16 december 2004 14:12 schreef Stiekemurd het volgende:
Snoop het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om half 1 in bed gedaan met d'r ogen wagenwijd open. Speen erin gedaan. Af en toe huilen en speen er weer in en aai over d'r wang en ze ligt nu nog te slapen!!
pi_24021794
avond dames

Antira Sugar Dutchie Stiekemerd een heel dikke handkus van mij

Hier gaat het wel vandaag lekker in bed blijven liggen tot het middag uur (tussendoor Thijs gevoed) keelpijn is ondertussen gelukkig over, ben nu alleen giga schor en zo nu en dan valt mijn stem weg Mar riep al lekker rustig zal het worden dan

Tijdens ons winkelgebeuren is Mar lekker zelf erom gelopen en kon ik lekker in de auto blijven zitten[sub gelukkig was het niet veel en niet al te ingewikkeld zodat mar iig het goede mee kon nemen[/sub]
Daarna ben ik zelf even heel snel de stad ingevlogen en plakaatverf gehaalf zodat ik morgen of vanavond als ik me iets beter voel nog iig het raam hier kan beschilderen.

Ik merk wel dat je als Moeder iid niet ziek kan/mag wezen nu begreep ik mijn moeder ook ineens veel beter als ze dat wel eens vertelde

Antria hoe is de echo gegaan? en ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht en succes morgen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 16 december 2004 @ 21:34:49 #174
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24022017
Anitra hoe was de echo van Djulian

Meid heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis
pi_24022727
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef piglet het volgende:
Zij vroeg of ik er iets op smeerde en toen ik dat bevestigde, vertelde ze me dat het nu ws de oorzaak van de kloofjes was geworden. Als je namelijk te veel zalf smeert worden de tepels week. En dan krijg je weer kloofjes, grrr. Je mag dus wel smeren, maar niet te veel. En liever alleen op de tepel zelf en niet op de tepelhof. Maar wat volgens haar nog beter is, is om met een druppel melk je tepel en tepelhof in te masseren na het drinken. Dat hielp bij mij inderdaad ook heel goed! Maar ik ga nu inderdaad een beetje off-topic, als je meer wil weten moeten we misschien maar even verhuizen naar het borstvoedingstopic (dan kunnen anderen ook nog adviezen geven, want eigenlijk ben ik ook geen succesverhaal geworden uiteindelijk )
Dat heb ik ook gehoord...dus mijn verloskundige had wel gelijk wat dat betreft. Ik merkte het zelf ook dat mijn tepels zachter werden na de zalf (ik gebruikte PureLan, pure lanoline is dat), en dat Noa dan gauwer weer de kloofjes 'open' zoog en dat is dus onwijs pijnlijk. Nu was het bij mijn linkerborst bijna pijnloos als ik liggend voedde, maar zittend was het wel pijnlijk. De borstvoedingshoudingen zijn ook lastig, echt een goede houding vinden (zittend) is elke keer weer erg zoeken en daar raakt Noa dan weer overstuur van omdat ze honger heeft....

Maar inderdaad is verhuizen naar het bv-topic misschien beter voor mij ...

In ieder geval bedankt voor je reactie
pi_24024695
Mag ik (ook al ben ik geen "nieuwe" moeder meer...) even mijn hartje hier luchten???

Een aantal van jullie weten hoe wij hier aan het klootviolen zijn met ziekte´s, financien en nog meer gekut.... boven dat alles probeer ik positief te blijven en te blijven genieten van Suus, van Willem, van mijn katten en van al mijn lieve vriendinnen (ja ook jij!)

De zwangerschap van Suus was een traject van jaren, keer op keer ongesteld.... meer dan 100 keer zelfs (toen ben ik gestopt met tellen) en ineens.... na 8 lange jaren.... een positieve test! Een Suusje!

Mijn wens is nog een kindje, nog één keer een klein babytje, nog één keer een dikke buik, nog één keer lens getrapt worden, nog één zwangerschap lang kotsmisselijk te zijn, zelfs als dat alles incl een totaalruptuur en een ster waar voorheen mijn doosje zat moet betekenen.

De gezondheid van Willem is kut, driewerf kut met een griffel, en zal alleen maar slechter worden. Als ik nu wel direct zwanger zou worden dan zou Willem ook de verzorging daarvoor op zich moeten noemen, ik zal dan meer-dan-fulltime kostwinner moeten zijn (lees: savonds schoonmaakwerk er bij) om 4 monden te kunnen voeden. Sommigen zullen zeggen "waar 3 eten, kunnen er ook 4 eten...". Dat klopt, alleen gebeurt het mij nog te vaak dat er hier ook geen 3 kunnen eten en dat ik mezelf wegcijfer om Willem en Suus van voedsel te kunnen voorzien. Als er een mond bij zou komen dan moeten de inkomsten drastisch verhoogd worden. (lees: dan mag ik wel op mijn rug gaan liggen op koopavond)

Stel dat Willem binnen niet al te lange tijd idd een longtransplant zal moeten ondergaan, dan volgt een traject van voorbereiding, van afwachten, van opereren, van fysiotherapie, van genezen. Tijdens dat traject zal ik dan de zorg thuis volledig op me moeten nemen en dan is er dus geen inkomen.

Mijn hart schreeuwt om nog een zwangerschap, nog een baby, nog een bevalling, nog 2 kleine armpjes om mijn nek heen....

Mijn hoofd is in oorlog met mijn hart....

Mijn hart heeft de strijd vrijwillig opgegeven....

Voorlopig kan er hier (financieel en emotioneel!) geen 2e bijkomen... tegen de tijd dat het misschien wel kan ben ik er misschien te oud voor....

Als ik dan lees dat anderen zwanger zijn of zwanger willen worden en zich daarvoor een slag in de rondte n**ken... doet het zeer.... Ik wil ook.... maar ik kan niet... nu niet..... misschien nooit niet...

(volgens mij had ik veel meer willen vertellen, veel meer willen uitleggen.. maar ik vergeet volgens mij onder invloed van emoties en gedachten de helft...)

[ Bericht 0% gewijzigd door Luckepuk op 17-12-2004 00:09:06 ]
pi_24024891
Oh lieffie ik vind het zo naar voor je!
Kon ik maar iets voor je doen
Verstandelijk weet je dan wel dat het goed is maar als je in je hart zo graag wil dan voelt het zo verkeerd.... Je hebt een superdochter en je bent een supermoeder En dat moet wel zo blijven, dus je moet ook zelf goed eten enzo hoor. Ik hoop voor je dat je gauw wat beter in je vel komt te zitten en dat het met Willem ook naar omstandigheden beter zal gaan.
Als ik iets voor je kan doen hoor ik het he!
Graag op anoniem
pi_24025171
Oh gets Luck, ik vindt het echt heel rot voor je. Ik moest ook nog vaak denken aan je toen je vertelde dat je fulltime moest werken. Bah en dan ook nog eens een man die heel ziek is.
Soms zou je gewoon zo ontzettend niet je verstand willen gebruiken lijkt me.
Maar ik vindt het wel knap van je dat je je hier doorheen worsteld. Dikke Het lijkt me echt heel moeilijk voor jullie allemaal.
pi_24025313
Luck een heel dikke knuffel en een heel veel sterkte
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 23:38:54 #180
43556 miss_dynastie
pi_24025436
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:11 schreef Luckepuk het volgende:
Mag ik (ook al ben ik geen "nieuwe" moeder meer...) even mijn hartje hier luchten???
Ach luckepuk
Ik zou ook echt niet weten wat ik kan zeggen dat kan zorgen dat je je beter voelt... maar lieverd, ik heb even in je profiel gespiekt en gezien dat je nog niet 'heel oud' bent.. ik bedoel, misschien is je situatie over een aantal jaren een stuk of stukje beter en dan kan het nog, vergeet dat niet he, al kan ik me voorstellen dat je heel bang bent
pi_24025558
Luck, ik weet ff niet wat ik moet zeggen, zou zoveel dingen willen zeggen om je je beter te laten voelen, maar daar heb je gewoon geen drol aan. Dus dan maar gewoon een dikke knuf
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24025993
even een vraagje hier: (vraag me wel af wrom ik nu pas op die vraag kom)

Thijs is ondertussen alweer bijna 4 maandjes en ik ben welgeteld 2 keer echt ongesteld geweest, nu is het aan het begin van de nieuwe maand 1 dag een klein beetje bloedverlies en dat is het dan.
Volgens de huisarts kan het nog geen kwaad maar ik vind het wel vreemd vinden en aan de pil enzo wil ik voorlopig nog niet doordat ik altijd veel ellende met de pil had.

sjonge dit is niet eens een echte vraag.....

ben alleen benieuwd hoe de andere mama's dat hebben ondervonden
pi_24026145
Jeetje Luck...ik weet gewoon niks te zeggen. Kreeg er een rilling van. Wou dat ik je kon helpen..kan je nu alleen maar een hele, hele dikke knuffel geven. Meid, sterkte
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24026749
Lieve luckepuck,
Ik wou dat ik de goeie woorden kon vinden
Ik wou dat ik je kon helpen
Ik wou dat ik naast je zat en een arm om je heen kon slaan
Ik wou dat je naast me woondeik kook toch altijd teveel
Ik wou, ik wil, ik hoop en ik bid voor je
Dat jij je wens nog vervult ziet worden

even in kleine letters omdat ik de woorden voor luckepuck even belangrijker vind dan mezelf, maar ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun en sterkte wensen voor over 8 uurtjes. Vooral Luchtbel en Tan, dankzij jullie woorden zie ik het zonnetje schijnen en heb ik een goed gevoel over morgen.
Djulian zijn echo is trouwens goed gegaan en hij hoeft er voorlopig geen meer, tenzij de arts in januari anders denkt, maar zijn heupjes zijn aan het verbenen en de hoeken lijken goed. Wel kwamen we onze buren tegen van de kraamafdeling. Met haar heb ik alle dagen in het ziekenhuis gelegen en haar dochter is 1 dag ouder dan Djulian. Het was heel leuk om hun terug te zien en hun kwamen ook voor hun 2e echo Toeval bestaat niet heb ik vandaag ontdekt want ik dacht gister nog aan ze
pi_24026892
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:32 schreef Anitra het volgende:
even in kleine letters omdat ik de woorden voor luckepuck even belangrijker vind dan mezelf, maar ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun en sterkte wensen voor over 8 uurtjes. Vooral Luchtbel en Tan, dankzij jullie woorden zie ik het zonnetje schijnen en heb ik een goed gevoel over morgen.
Djulian zijn echo is trouwens goed gegaan en hij hoeft er voorlopig geen meer, tenzij de arts in januari anders denkt, maar zijn heupjes zijn aan het verbenen en de hoeken lijken goed. Wel kwamen we onze buren tegen van de kraamafdeling. Met haar heb ik alle dagen in het ziekenhuis gelegen en haar dochter is 1 dag ouder dan Djulian. Het was heel leuk om hun terug te zien en hun kwamen ook voor hun 2e echo Toeval bestaat niet heb ik vandaag ontdekt want ik dacht gister nog aan ze
Hoe kat-met-een-u ik me ook mag voelen, daarvoor hoef jij niets in kleine letters te doen! Jij bent net zo belangrijk als wie dan ook!

voor allemaal!
pi_24026975
Is een tik van mij luckepuck om mezelf weg te cijferen. En volgens mij ken jij dat ook En nu is het even jou beurt om alle lieve knuffels en lieve woorden in ontvangst te nemen van de lieve dames van het forum
pi_24029035
Ik kan dus niet slapen.....
Ten eerste is het heel raar dat Djulian er niet is en ten 2e heb ik last van zenuwen geloof ik
  vrijdag 17 december 2004 @ 06:36:02 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24029332
Veel succes vandaag, Anitra! Ik hoop dat het heel veel goeds oplevert!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 17 december 2004 @ 06:48:02 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24029347
Oh, Luckepuck! Wat een vreselijke rotsituatie. Ik vind dat je maar wat vaker hier je hart moet komen luchten, want dit moet hartstikke moeilijk voor jullie zijn!
Veel sterkte met dat onwijs dubbele gevoel...

[ Bericht 3% gewijzigd door Sugar op 17-12-2004 07:27:11 ]
  vrijdag 17 december 2004 @ 07:12:26 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_24029398
Och lieve Luck!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 december 2004 @ 07:39:35 #191
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24029489
Luckepuck wat een gigantisch moeilijke situatie! De strijd tussen hoofd en hart is zo moeilijk ! Je wéét dat je naar je hoofd moet luisteren, maar vaak is de stem van het hart vele malen luider En vindt dan maar keer op keer de kracht om dat stemmetje naar de achtergrond te drukken. Dat is zwaar, heel zwaar !
Ik hoop dat in de toekomst vele zaken zich ten goede zullen keren. Geef de moed niet op !
Heel veel sterkte

Anitra wat fijn dat Djulian's heupjes in orde lijken te zijn. Succes vandaag
... ♥ ik mis je ♥
pi_24029570
Thanks!!! Ik heb nog ff een paar uurtjes diep geslapen. Nu ga ik mijn spullen pakken en er vandoor
pi_24030633
Luckepuck
Staat ie op de wachtlijst voor een longtransplantatie? En wat zijn de vooruitzichten qua wachttijd?
Misschien heb je dit al uitgebreid ooit gepost en heb ik het nooit gelezen hoor

Anitra, ik zie dat ik te laat ben maar toch nog even heel veel succes
pi_24030833
Luckepuck, veel sterkte..

Anitra, succes vandaag! Beetje aan de late kant, maar toch.
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:14:08 #195
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24030908
Anitra succes meid!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24030979
Anitra veel succes
pi_24031526
anita al lees je dit niet meer van tevoren: heel veel succes vandaag! hopelijk valt het een beetje mee.

luckepuck wat moeilijk zeg. heel veel sterkte ermee.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 11:08:02 #198
43556 miss_dynastie
pi_24031705
Succes Anitra
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:10:52 #199
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24031755
Luckepuk een hele dikke knuf for you en een

Anitra veel succes vandaag (ben veels te laat kweet t, spuit elf he) en wat fijn dat Djulian zn echo goed was
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:13:05 #200
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24031795
Luck, wat een rotsituatie. Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Dikke en sterkte!

Anitra, ook ik ben te laat maar heel veel succes. Ik hoop dat alles goed gaat!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')