abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23991599
Ik val even binnen hoor, heb verder niets gelezen, mij excuses

Ik heb net opheldering gehad op mijn werk. Er moest flink gesneden worden, dus van drie collega's wordt het contract niet verlengd is veel als je maar 6 collega's hebt, inclusief je baas en laten dat nou net de leuke collega's zijn Mijn contract wordt wel verlengd, maar met maar drie maanden. Op zich fijn, maar over drie maanden heb ik dus weer deze onzekerheid. De sfeer hier is hier best kut nu, maar ik ben er nog goed vanaf gekomen om het maar zo te zeggen.

Voor de rest ben ik wat minder aanwezig hier, omdat Dylan wat meer aandacht vraagt Ik denk echt dat hij een beetje verlatingsangst heeft, want hij vindt het helemaal niets als ik hem even alleen laat. Ik heb gelukkig geen last van slapeloze nachten, want hij gaat wel weer slapen als ik hem even troost.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 15 december 2004 @ 16:01:43 #127
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23991702
Suzanna en AnnieBaby welkom

Sugar wat een portret die vriend van jou Ik geef Snoopy groot gelijk: uitbuiten

Dutchie wat lastig zeg. Het s echt heel belangrijk dat je goed voor jezelf zorgt, daar heeft Léon tenslotte baat bij !
Je vraag over spasticiteit is niet zo 1, 2, 3 te beantwoorden denk ik. Je kan er veel over terugvinden op www.bosk.nl

Mijn zus is vandaag gekomen en bracht ca. 5 kg chocolade mee (verschillende soorten en maten) dus hier gaat het wel even lekker Chocola is goed
... ♥ ik mis je ♥
pi_23991801
Phluphy wat erg dat jullie positief willen zijn en denken, maar dat dat zo moeilijk wordt gemaakt. Ik wens jullie alle positiviteit toe die jullie nodig hebben, heel veel sterkte
  woensdag 15 december 2004 @ 16:06:26 #129
103793 kozakken
Living the life
pi_23991805
Chocolade is heeeel goed!!
voor zus
pi_23991957
Dutchie wat moeilijk zeg dat die rust niet komt zo. En je wordt iddd vatbaarder, ik merk het ook, vooral aan het aantal pijnstillers dat er de afgelopen maanden door is gegaan. Kan je helaas geen tips geven alles is ook al gezegd.

Jezus Fluf, 5 kilo chocolade

Beef misschien ondertussen doorzoeken naar ander werk? Succes!
Graag op anoniem
pi_23992058
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef Luchtbel het volgende:
Beef misschien ondertussen doorzoeken naar ander werk? Succes!
Dat sowieso
  woensdag 15 december 2004 @ 16:26:17 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23992193
Beef, gadver, kan je nog op zoek naar een nieuwe baan ook. Succes in ieder geval!

Zeg Phluphy, als je die 5 kilo niet op kunt... Ik wil wel helpen hoor.
heb net op die site gekeken, jeetje Phluph..

[ Bericht 15% gewijzigd door dutchie op 15-12-2004 16:31:57 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 december 2004 @ 18:00:38 #133
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23994149
Dutchie, ben inderdaad al van plan om daar mijn verhaal neer te zetten. Als ik de tijd kan vinden, dan zal ik dat van de week zeker doen.
Moet zeggen dat het huilen ook weer veel opgelucht en lekker tutten met Stella helpt zeker.

Kozakken, dat van dat kraambezoek is echt zo toepasselijk. Laat deze week nog gewoon doorgaan (iedere dag bezoek!), maar vanaf volgende week hou ik het af tot ik weer wat steviger in mijn schoenen sta. Vooral sommige ooms en tantes slurpen energie op!
pi_23995290
Sjokolaaaaaaaa Mag ik ook een stukje?

Anniebaby, 2 weken na de bevalling was ik ook nog niet fit hoor Het zweet brak me om de haverklap uit. En huilen hoort erbij. Ik ben nu ook een stuk meer emo dan voordat Morris er was
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23996180
Fluf, ik wou je ook nog even sterkte wensen.
Helaas kan ik niet alles bijlezen, maar wou je wel even laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk!

Hier gaat alles goed. Vandaag naar inloopspreekuur geweest en dametje is nu 3525 gram. Haar laagste gewicht was 18 dagen geleden nog 2775 gram!! Borstvoeding gaat dus erg goed.
*trots is*

Het spijt me dat ik niet iedereen zijn verhaal kan lezen, maar de kleine vraagt enorm veel aandacht. Na 2 weken bij te moeten komen van alles, realiseert ze zich ineens deze aardkloot.
Ze zoekt erg veel genegenheid en aandacht, maar ik heb me laten vertellen dat het ook weer een fase is. Iemand ervaring hier mee met eventuele tips???
pi_23996443
Bedoel je dat ze het liefst bij jou ligt te slapen en zodra je haar in bed legt ze begint te huilen Stiekemurd?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 15 december 2004 @ 20:04:22 #137
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23996680
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef Stiekemurd het volgende:
Fluf, ik wou je ook nog even sterkte wensen.
Helaas kan ik niet alles bijlezen, maar wou je wel even laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk!

Hier gaat alles goed. Vandaag naar inloopspreekuur geweest en dametje is nu 3525 gram. Haar laagste gewicht was 18 dagen geleden nog 2775 gram!! Borstvoeding gaat dus erg goed.
*trots is*

Het spijt me dat ik niet iedereen zijn verhaal kan lezen, maar de kleine vraagt enorm veel aandacht. Na 2 weken bij te moeten komen van alles, realiseert ze zich ineens deze aardkloot.
Ze zoekt erg veel genegenheid en aandacht, maar ik heb me laten vertellen dat het ook weer een fase is. Iemand ervaring hier mee met eventuele tips???
Wowie Stiekemurd, echt goed zo veel gegroeid, terecht dat je trots op jezelf bent Enne tips: gewoon lekker veel kroelen die kleine meid.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23997627
sugar, ik kan me je irritaties wel voorstellen, maar aan de andere kant lijkt het me ook belangrijk om op z'n tijd eens lekker los te kunnen gaan, ook al ben je dan vader of moeder geworden. mag hij nu nooit meer carnavallen bijvoorbeeld? je vriend had gewoon nooit moeten beloven dat ie die nacht nog inzetbaar zou zijn. zowel vader als moeder zou toch af en toe es een avond/nacht/ochtend 'vrij' moeten mogen hebben vind ik. hij had op zich goed geregeld dat ie niet hoefde te werken vandaag. is ie de kater al een beetje te boven? volgende keer ben jij gewoon een keer aan de beurt om vrij te hebben. vrienden van mij hebben dat zelfs helemaal in een rooster vastgelegd, om de week heeft een van hen een zondag vrij. dat gaat mij wat te ver (want ik vind gezamenlijke zondagen veel te leuk ) maar in afgezwakte vorm lijkt me daar niks mis mee.

beef, toch gefeliciteerd met die extra 3 maanden!

en fluffy, 5 kilo!

stiekemerd, suzanna & annieB, welkom hier en sterkte die eerste weken/maanden! het is inderdaad zeer vermoeiend allemaal en een voortdurend zoeken naar hoe je alles 't best aan kunt pakken, maar wees gerust: die eerste periode gaat voorbij!
  woensdag 15 december 2004 @ 21:07:05 #139
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23998176
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef bixister het volgende:
sugar, ik kan me je irritaties wel voorstellen, maar aan de andere kant lijkt het me ook belangrijk om op z'n tijd eens lekker los te kunnen gaan, ook al ben je dan vader of moeder geworden. mag hij nu nooit meer carnavallen bijvoorbeeld? je vriend had gewoon nooit moeten beloven dat ie die nacht nog inzetbaar zou zijn. zowel vader als moeder zou toch af en toe es een avond/nacht/ochtend 'vrij' moeten mogen hebben vind ik. hij had op zich goed geregeld dat ie niet hoefde te werken vandaag. is ie de kater al een beetje te boven? volgende keer ben jij gewoon een keer aan de beurt om vrij te hebben. vrienden van mij hebben dat zelfs helemaal in een rooster vastgelegd, om de week heeft een van hen een zondag vrij. dat gaat mij wat te ver (want ik vind gezamenlijke zondagen veel te leuk ) maar in afgezwakte vorm lijkt me daar niks mis mee.
Tuurlijk "mag"( ) ie wel carnavallen en uitgaan enzo, doet ie ook volop. Maar er is net te vaak ruzie en een k*tsfeer geweest doordat ie echt teveel dronk... Dat is niet leuk en heel naar eigenlijk.
Verder "geef" ik hem vaak ochtendjes uitslapen, omdat hij dat ook veel meer nodig heeft dan ik. Hij doet dat eigenlijk nooit voor mij! Maar dat maakt mij ook weer niet zoveel uit.
Dus ben het met je eens dat het moet kunnen. Maar wel op een normale manier. En dan ken je mijn vriendje nog niet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23998250
nah dan heb ik niks gezegd. succes ermee hoor! (en dus ook de regeling eens in 't voordeel van jezelf inzetten zou ik zeggen. )
pi_23998412
bix, kom jij wel eens in almere? zoals afgelopen zaterdag ofzo?
pi_23998486
Bleh, daarnet kwam al mijn eten er alweer uit Thijs die me daarnet ook nog es onderspuugde

Mar die eindelijk na een paar erg drukke weken eens optijd thuis was (18.00 uur) en die nu heerlijk aan het relaxen is geslagen en gelijk heeft hij.maar is wel weer wennen voor mij ik kon mijn zeepies nu niet kijken en ik moest ineens voor 2 man koken
ik ga zo toch even douhen of een bad nemen en dan ook oogjes toe en slapen maar, beetje energie opsparen voor aankomend weekend, en ik krijg er wel steeds meer zin in, alleen het is ook weer beetje eng/spannend hoe het met Thijs gaat zijn bij Opa en zijn vrouw.

Phluphy geniet maar extra goed van je chocolade
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23998729
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:13 schreef Anitra het volgende:
Djulian is nog niet wezen uit logeren. Morgen word het zijn 1e keer en ik heb nu al kramp in mijn buik ervan. Ik moet een boel mee geven, want hun hebben niks voor kinderen. Mijn moeder had wel graag opgepast denk ik, maar die staat standbye voor Djen geloof ik want die kan pas zaterdag weg ivm school. Djulian gaat dus naar P_iglet en Knuffelbeertjuh toe. Ik vind het heel spannend, maar aan de andere kant kunnen we vrijdag Djulian echt niet hier hebben, want Rick blijft bij mij in het ziekenhuis en dat is niet te doen met een baby en daarbij weten we ook niet hoe ik ben na die injectie. Ik heb alle vertrouwen in P_iglet en Knuffelbeertjuh, maar vind het heel erg spannend. Een nacht is idd heel anders dan een dag Dutchie.
Gaat goedkomen hoor aniet, snap best dat je het eng en spannend vind. Maar we gaan goed voor hem zorgen en hem super verwennen. (ik heb vrijdag en zaterdag niets anders te doen als djulian aandacht geven ) En mis je hem te erg dan kom je hem gewoon weer ophalen zodra dat kan. Of we komen hem thuisbrengen.
pi_23999060
LadyS, nee ik kom bijna nooit in Almere. en afgelopen zaterdag was ik er evenmin. een dubbelganger gesignaleerd?
  woensdag 15 december 2004 @ 22:14:27 #145
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23999843
Stiekemurd, leuk om iets van jou te lezen! En wat goed dat ze zo gegroeid is. Ik heb op 4 januari een afspraak bij het consultatiebureau, ben dan erg benieuwd. Duurt ook nog wel even. Was jij daarom eerder naar zo'n inloopspreekuur geweest?
En hoe vind jij het geven van borstvoeding? Ik vind het best wel bijzonder, maar soms ook wel heftig. Ik heb echt de hele dag honger en dorst!
pi_24000215
Emotionele toestanden hier ook ZEER herkenbaar. 's Nachts heb ik hele discussies gehad met mijn man (en ik in tranen) en hebben we bijna ruzie gemaakt omdat we allebei zo moe waren en je toch goed voor je kleintje wil zorgen.
De borstvoeding zorgt ook regelmatig voor tranen bij mij. Ik heb na de stuwing nu tepelkloven en het is op z'n zachtst gezegd NIET prettig als Noa er dan aan zuigt. Hopelijk duurt dit niet lang.
Nog een vraagje: mijn verloskundige vond het beter dat ik er niets op smeerde, ook niet de pure lanoline. De kraamverzorgster zei dat mijn verloskundige een uitzondering is en dat de meesten het zelfs adviseren. Ik merk wel dat de kloofjes minder snel dichtgaan erdoor maar het maakt het iets draaglijker na het voeden. Ervaringen hiermee? Of moet ik dit in het topic 'borstvoeding' posten ... (ik denk het...)
pi_24000568
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:39 schreef bixister het volgende:
LadyS, nee ik kom bijna nooit in Almere. en afgelopen zaterdag was ik er evenmin. een dubbelganger gesignaleerd?
ja... een zwangere vrouw die heel erg op jou leek, met een man erbij (ik weet natuurlijk niet hoe G eruti ziet) die een jongen van piets zijn leeftijd tilde ik was serieus aan het twijfelen
pi_24000655
Weet je, door die verhalen van de kersverse moeders realiseer ik me dat ik bijna niets meer weet van de dingen uit de beginfase ik moet maar eens oude topics gaan teruglezen!
pi_24000671
LadyS je herkent Piet dan toch wel?
pi_24000687
Bar, beterschap!

Suzanna lekker huilen als het nodig is hoor. Ik smeerde wel wat op die kloven en dat hielp enorm!
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')