Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef Luchtbel het volgende:
Beef misschien ondertussen doorzoeken naar ander werk? Succes!
Wowie Stiekemurd, echt goed zo veel gegroeid, terecht dat je trots op jezelf bentquote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef Stiekemurd het volgende:
Fluf, ik wou je ook nog even sterkte wensen.
Helaas kan ik niet alles bijlezen, maar wou je wel even laten weten dat ik nog steeds aan jullie denk!
Hier gaat alles goed. Vandaag naar inloopspreekuur geweest en dametje is nu 3525 gram. Haar laagste gewicht was 18 dagen geleden nog 2775 gram!! Borstvoeding gaat dus erg goed.
*trots is*
Het spijt me dat ik niet iedereen zijn verhaal kan lezen, maar de kleine vraagt enorm veel aandacht. Na 2 weken bij te moeten komen van alles, realiseert ze zich ineens deze aardkloot.
Ze zoekt erg veel genegenheid en aandacht, maar ik heb me laten vertellen dat het ook weer een fase is. Iemand ervaring hier mee met eventuele tips???
Tuurlijk "mag"(quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef bixister het volgende:
sugar, ik kan me je irritaties wel voorstellen, maar aan de andere kant lijkt het me ook belangrijk om op z'n tijd eens lekker los te kunnen gaan, ook al ben je dan vader of moeder geworden. mag hij nu nooit meer carnavallen bijvoorbeeld? je vriend had gewoon nooit moeten beloven dat ie die nacht nog inzetbaar zou zijn. zowel vader als moeder zou toch af en toe es een avond/nacht/ochtend 'vrij' moeten mogen hebben vind ik. hij had op zich goed geregeld dat ie niet hoefde te werken vandaag. is ie de kater al een beetje te boven? volgende keer ben jij gewoon een keer aan de beurt om vrij te hebben. vrienden van mij hebben dat zelfs helemaal in een rooster vastgelegd, om de week heeft een van hen een zondag vrij. dat gaat mij wat te ver (want ik vind gezamenlijke zondagen veel te leuk) maar in afgezwakte vorm lijkt me daar niks mis mee.
Gaat goedkomen hoor aniet, snap best dat je het eng en spannend vind. Maar we gaan goed voor hem zorgen en hem super verwennen. (ik heb vrijdag en zaterdag niets anders te doen als djulian aandacht gevenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:13 schreef Anitra het volgende:
Djulian is nog niet wezen uit logeren. Morgen word het zijn 1e keer en ik heb nu al kramp in mijn buik ervan. Ik moet een boel mee geven, want hun hebben niks voor kinderen. Mijn moeder had wel graag opgepast denk ik, maar die staat standbye voor Djen geloof ik want die kan pas zaterdag weg ivm school. Djulian gaat dus naar P_iglet en Knuffelbeertjuh toe. Ik vind het heel spannend, maar aan de andere kant kunnen we vrijdag Djulian echt niet hier hebben, want Rick blijft bij mij in het ziekenhuis en dat is niet te doen met een baby en daarbij weten we ook niet hoe ik ben na die injectie. Ik heb alle vertrouwen in P_iglet en Knuffelbeertjuh, maar vind het heel erg spannend. Een nacht is idd heel anders dan een dag Dutchie.
ja... een zwangere vrouw die heel erg op jou leek, met een man erbij (ik weet natuurlijk niet hoe G eruti ziet) die een jongen van piets zijn leeftijd tildequote:Op woensdag 15 december 2004 21:39 schreef bixister het volgende:
LadyS, nee ik kom bijna nooit in Almere. en afgelopen zaterdag was ik er evenmin. een dubbelganger gesignaleerd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |