Ik ben een beetje boos op m'n vriend. Hij ging naar een concert gisteravond en had vandaag vrij genomen omdat het wel laat zou kunnen worden. Hij was idd laat, om 3.15 u thuis en hartstikke bezopen. En dat kan ik dus niet zo goed uitstaan.
Hij had nog beloofd dat hij wel naar Maria zou gaan als ze wakker werd, omdat ik nog nauwelijks had kunnen slapen.
![]()
Maar die eikel werd niet eens wakker, stonk onwijs en zei gewoon "nee" toen ik hem vroeg of ie nog van plan was naar haar toe te gaan! Ze sliep ook heel slecht vannacht, dus ik heb na drieën sowieso niet meer geslapen.
Om half zes moest ze de fles: hij zou haar pakken, verschonen en de fles geven, ik hoefde alleen de fles te maken. Kom ik weer boven, haalt ie haar nét uit bed, verder niks gedaan (daarbij aan zijn kont krabbend).
"Waarom heb je haar niet verschoond?"
"Omdat ik geen 6 dingen tegelijk kan. En ik wist niet eens waar ze was."
"Huh? Waar ze was?"
"Ja, ik hoorde niks, weet ik veel waar ze dan is!"
"Huh? In bed misschien? Het is nacht?"
"Ja, nou, ik wist het niet. En ze lag heel vredig in bed."
Grrrr. Hij viel twee keer in slaap tijdens de fles geven (het arme kind hapte zoekend naar de speen die half in haar mond hing) en toen was de maat vol. Ik heb haar gepakt, heb hem de hele nacht verder laten stinken en ben dus inderdaad de hele nacht wakker geweest en bezig met Maria die niet echt wilde slapen. Maar tien keer liever stond ik bibberend van de kou (
![]()
) naast haar bedje, dan dat ik naast hem lag.
Vanochtend moesten we naar het cb, Maria kreeg haar 2e prik. We gaan altijd met z'n 3en, want ik rij geen auto en het is best ver. Hij eerst kotsen, hoofdpijn, moeilijk. Dus hij durfde niet mee naar binnen en ik vroeg me af of hij überhaupt wel mocht rijden!
Toch gedaan, ik alleen naar binnen en hij liep een rondje door het park. Weer gekotst!
![]()
Gewoon in een park, op woensdagochtend, terwijl ons kindje haar 2e prik kreeg!
![]()
Wat een sukkel, hè?
Nu ligt ie in bed. Het wordt een leuke dag.
Ik heb wel meteen een verklaring bij hem losgepeuterd en hem officieel laten tekenen: hij stelt dat ie in 2005 geen minuut carnaval gaat vieren. Mooi. Want dat is doorgaans 10 keer erger dan dit.
Bah. Mannen.