abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 11:42:08 #201
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24032320
ik ben benieuwd hoe het met anitra gaat.. het kaarsje brandt hier hevig nogmaals sterkte dappere anitra
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:29:16 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24040347
Idd! Aniiiiiiiieeeeeeetraaaaaaaaaaaa!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24040480
Thanks iedereen!!!!
Toen ik vanmorgen aan kwam in het ziekenhuis en zag hoe druk het was dacht ik even dat het heel lang zou gaan duren. Maar ik kreeg gelijk een bed, medicijnen en sexy operatiekleding aan. Binnen 15 minuten mocht ik naar benden en moest ik nog even wachten in de holding. Lag nu een plekje verder dan toen met de ks en lag dus even heerlijk te dromen over mijn ventje. Ik was als eerste aan de beurt. De injectie ging veel beter dan vorige keer, ook hebben zij mij ditmaal veel sterker verdoofd en dat was ook wel lekker. Ook al blijft het pijn doen die injectie. Deze keer kreeg ik hem ook echt van de arts zelf en binnen 10 minuten lag ik alweer op de holding en mocht ik weer naar boven. Na een kopje koffie mocht ik me aankleden en naar huis. Thuis ben ik gelijk mijn bed in gekropen en heb heel vast geslapen, want die medicijnen begonnen pas te werken toen ik thuis was Nu ben ik net uit bed en de verdoving is uitgewerkt, dus nu veel pijn. Nu hopen dat de sterioden hun werk gaan doen. Ik ga zo eten en dan weer mijn bed in...... Al met al best wel een goed gevoel er over
pi_24041316
Fijn Anitra! Je klinkt in elk geval positief.
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:32:36 #205
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24041683
Mooi Anitra, hopelijk gaat je "shotje" goed zijn werk doen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24041752
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje hier: (vraag me wel af wrom ik nu pas op die vraag kom)

Thijs is ondertussen alweer bijna 4 maandjes en ik ben welgeteld 2 keer echt ongesteld geweest, nu is het aan het begin van de nieuwe maand 1 dag een klein beetje bloedverlies en dat is het dan.
Volgens de huisarts kan het nog geen kwaad maar ik vind het wel vreemd vinden en aan de pil enzo wil ik voorlopig nog niet doordat ik altijd veel ellende met de pil had.

sjonge dit is niet eens een echte vraag.....

ben alleen benieuwd hoe de andere mama's dat hebben ondervonden

Ik werd eerst ongesteld
Toen had ik die bloeding (nu 2 maanden geleden)
Daarna ben ik 2 keer ongesteld geweest en vandaag is het weer begonnen
Graag op anoniem
pi_24041786
Oeh wel fijn Anitra, kop op he tuttebol!
Graag op anoniem
pi_24042106
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, nu al meer dan een jaar geleden voor het laatst maar Bar, je weet ook dat de bv terug kan lopen van de pil? Als de huisarts zegt dat het geen kwaad kan zou ik daar op af gaan..

Luchtbel, kop op
pi_24042329
Ja ik heb gewoon een kutdag
Graag op anoniem
pi_24042415
Let op je woorden, straks neemt Jolie dat nog van je over

Gewoon in pyjama op de bank gaan zitten met een filmpje
pi_24042752
Ja weet ik wel...ik krijg zo macaroni en vandaag doe ik ook niet aan de lijn, ik ga gewoon alleen maar jammeren
Graag op anoniem
pi_24043017
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja weet ik wel...ik krijg zo macaroni en vandaag doe ik ook niet aan de lijn, ik ga gewoon alleen maar jammeren
jammer over alles wat je maar bedenken kunt en laat je eens lekker gaan dan voel je je morgen vast beter. succes
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_24043107
Anitra : beterschap en welterusten
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_24046066
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef Luchtbel het volgende:
Welke lijn ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24046448
Lucky, dikke knuf voor jou!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:06:26 #216
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24046705
Luck moeilijk om woorden te vinden hoop dat een knuff ook volstaat

Anitra je klinkt echt positief hopelijk slaat het gauw aan

LB ook wel eens lekker om overal tegen aan te trappen en morgen is de dag vast weer beter
Dan maar kut en macaroni
pi_24047130
Kan nu goed merken dat de verdoving is uit gewerkt. Het doet behoorlijk veel pijn en de omgeving waar ze geprikt hebben doet extreem veel pijn en dat terwijl ik mijn dubbele dosis van mijn medicijnen binnen heb. Heb ook het gevoel dat mijn rechterkan 3x zo dik is en hevig trilt en dat is niet zo. De napijn kan enkele dagen duren staat in het infoboekje, maar hoop dat dat toch minder is.
De positiviteit komt vooral omdat ik dit keer de arts niet heb horen roepen: Ho dat gaat niet goed.
Dit maal had ik een andere arts en die was heel ontspannen en tevreden en het feit dat ik nu tijdens de behandeling een verdoving heb gehad. (heb hem 5 jaar gekleden dus zonder verdoving gehad zijn we vandaag achter gekomen, er is toen dus veel meer mis gegaan)
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:42:08 #218
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24047561
Anitra, goed dat je ondanks de pijn het toch nog positief inziet. Ik hoop dat de pijn toch snel zal wegebben. Heel veel sterkte

Luckepuk, door jouw verhaal moet ik weer even reageren. Wat vreselijk moeilijk voor je allemaal. Ook ik weet natuurlijk weer niet wat te zeggen, ik ben hier niet zo goed in, maar ik hoop dat de toekomst nog heel veel positieve verrassingen voor jullie in petto heeft.

Phluphy, dat laatste geldt natuurlijk ook voor jullie en voor alle anderen die wel wat positief nieuws kunnen gebruiken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:01:00 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_24047977
Livelink, hoe is het nou met jou? Een tijdje geleden ging het allemaal niet zo lekker (en sorry, misschien heb ik vervolgverhalen gemist) maar ik ben wel benieuwd. En als je daar geen zin in hebt dan zeg je dat gewoon natuurlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_24055013
deze moeder is boos/baalt een beetje, normaal gezien zo mannetje vamorgen lekker thuis geweest zijn, zodat we nog snel even boodschappen konden gaan halen, nu kwam hij gister in bed ineens met de versie... ow ja bar ik moet morgen nog even werken.... hij is nu alweer vanaf 6 uur aan het werk en het is nog even niet klaar wat inhoud dat we geen boodschappen meer kunnen gaan doen,tijd om nog te douchen is er maar weinig meer, aangezien we dat feest van mar zijn werk hebben, echt op het moment draait alles hier om Mar zijn werk en dat begint me beetje bij beetje steeds te ergeren, hallo wij zijn er ook nog.
sorry moest ik even kwijt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24056517
Anitra

Luckepuck, wat moeilijk lijkt me dat je hoofd en hart in strijd

Ik ben nog niet ongesteld geweest, amber is al ruim 5 maanden
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:48:51 #222
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_24059087
LadyS wat een lieve foto van Ambertje met dat kerstmutsje op!!
Het is echt een mooi poppetje hoor
pi_24060948
Ik voel me kut
Waarom ben ik ineens continu ongesteld en heb ik steeds koorts
Ik baal er echt onwijs van moet de hele dag janken.
Zo kan ik toch niet aan school werken en ik wil niet dat het allemaal langer moet duren, ik wil m'n leven op orde krijgen zodat ik er goed kan zijn voor Jolie. Ik mis d'r de hele tijd als ze bij de oppas is, ik wil niet dat ze nog meer weg zou moeten.. Maar m'n lichaam werkt absoluut niet mee
Graag op anoniem
pi_24061008
Hé lieverd! Das ook kut. Kan me voorstellen dat je er nu zat van bent. Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24061106
Luchtbellie toch
Denk je dat het echt een griepje is gecombineerd met ongesteld zijn (waardeloze combinatie ) of heb je het idee dat de koorts gerelateerd is aan het ongesteld zijn?
In dat laatste geval is het misschien een idee om nog eens te bellen met die aardige verloskundige hierover?

In ieder geval een dikke voor nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')