abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23970315
Vraag was al beantwoord overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23970376
Vraag: Minister Kamp heeft U heeft Isabel teruggehaald uit Egypte
MK: Nee, Nederland is hier niet bij betrokken

Einde oefening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:12:05 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970451
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland
dan kun je het bestaan van de eenheid dus niet meer ontkennen.

waarom zou je namelijk meer gevechtsvoertuigen kopen als je gemechaniseerde bataljons al vol zitten? Waarom meer geweren kopen als je de laatste jaar alleen maar mensen aan het afstoten bent? Waarom die spulletjes op de Roll on Roll off schepen (koopvaardij = burger) zetten als er toch nog geen eenheid aan toegevoegd is etc. etc.

de pers hier in Nederland is wat betreft militaire zaken dan misschien dom, maar ze is niet achterlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:18:01 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970590
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Einde oefening
Vrager: echt niet?
MK: nee
V: hoe komt haar vader dan bij jullie in de cel?
MK: weet ik het
V: heeft ze haar vader gearresteerd en beroofd en is ze daarmee naar Nederland gevlucht?
MK: mjah euhm misschien
V: stelen mag namelijk niet bij ons
MK: homo zijn mag bij jullie ook niet, das toch niet mijn probleem.
V: mjah wel als wij de oliekraan dichtdraaien zodat jullie geen olie meer hebben om condomen te maken stel heidenen!
MK: maar ik weet van nix
V: ik ook niet en dat is het probleem
MK: anders schiet ik de rest van de sfinx zijn hoofd eraf met 1 van mijn kruisraketten
V: 0w misschien kunnen we toch vriendjes zijn.

kun je net zo goed commando's voor gebruiken
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:19:05 #105
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23970617
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Einde oefening
Minister van Land X, zojuist overvallen door een legioen van "onbekende oorsprong" toont op TV uniformdelen van Nederlandse komaf, een verloren Diemaco C-7 en de geopende verpakkingen van noodverbanden met Nederlandse teksten erop.

Minister schakelt vrienden van OPEC in. OPEC besluit tot algehele boycot van Nederland. Olieprijs in Nederland vliegt omhoog. NL voert autoloze weekeinden in, economie stort in omdat de zaterdag verkoop nagenoeg stil komt te liggen. EU kondigt aan dat NL met olie probleem alleen staat, uit angst ook getroffen te worden door en boycot. Duitsland kondigt aan met scherp op olie-smokkelaars te zullen schieten. Nederlandse marechaussees schieten terug als zij bij een controle voor smokkelaars worden aangezien door de Bundesgrenzschutz. Etc etc...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_23970626
quote:
dan kun je het bestaan van de eenheid dus niet meer ontkennen.

waarom zou je namelijk meer gevechtsvoertuigen kopen als je gemechaniseerde bataljons al vol zitten? Waarom meer geweren kopen als je de laatste jaar alleen maar mensen aan het afstoten bent? Waarom die spulletjes op de Roll on Roll off schepen (koopvaardij = burger) zetten als er toch nog geen eenheid aan toegevoegd is etc. etc.

de pers hier in Nederland is wat betreft militaire zaken dan misschien dom, maar ze is niet achterlijk
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand kan bepalen waarom Nederland wapens koopt?
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:21:04 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970659
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Minister van Land X, zojuist overvallen door een legioen van "onbekende oorsprong" toont op TV uniformdelen van Nederlandse komaf, een verloren Diemaco C-7 en de geopende verpakkingen van noodverbanden met Nederlandse teksten erop.
bovendien geurt het allemaal naar heerlijke hollandse koffie
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:21:32 #108
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23970672
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat iemand kan bepalen waarom Nederland wapens koopt?
zegt de term "inlichtingendiensten" je iets?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:23:44 #109
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23970709
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

bovendien geurt het allemaal naar heerlijke hollandse koffie
Speaking of which: de beste koffie drink je thuis. En ik heb trek

Laterz!
- Privacy Matters
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:24:00 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970714
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

nou eigenlijk wel

als er overal de broekriem wordt aangeknepen en defensie ineens 50 extra gevechtsvoertuigen, wat mortieren en raketten en 1000 automatische geweren en machinegeweren bestelt zonder een extra bataljon op te tuigen dan gaan er wel wat lichtjes branden bij de volkskrant denk ik

dan is je eenheid niet lang geheim meer dunkt me ... bovendien zal het volk gaan klagen als ze extra belasting moeten betalen om materiaal te kopen voor een niet bestaande eenheid
pi_23970755
quote:
zegt de term "inlichtingendiensten" je iets?
Is dat die dienst die ervoor zorgt dat er niks fout kan gaan als het NVL wordt ingezet?
quote:
Minister schakelt vrienden van OPEC in. OPEC besluit tot algehele boycot van Nederland. Olieprijs in Nederland vliegt omhoog. NL voert autoloze weekeinden in, economie stort in omdat de zaterdag verkoop nagenoeg stil komt te liggen. EU kondigt aan dat NL met olie probleem alleen staat, uit angst ook getroffen te worden door en boycot. Duitsland kondigt aan met scherp op olie-smokkelaars te zullen schieten. Nederlandse marechaussees schieten terug als zij bij een controle voor smokkelaars worden aangezien door de Bundesgrenzschutz. Etc etc...
Probeer eens met een realistisch voorbeeld te komen voor de verandering.

Het wil overigens alleen zeggen dat de ministerraad zijn werk niet goed gedaan heeft
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:26:39 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970768
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:23 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Speaking of which: de beste koffie drink je thuis. En ik heb trek

Laterz!
w0rd
pi_23970844
quote:
dan is je eenheid niet lang geheim meer dunkt me ... bovendien zal het volk gaan klagen als ze extra belasting moeten betalen om materiaal te kopen voor een niet bestaande eenheid
Denk je dat het volk of de pers weet wat er op Gilze-Rijen of Volkel gebeurt?
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:34:23 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23970963
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk je dat het volk of de pers weet wat er op Gilze-Rijen of Volkel gebeurt?
wat gebeurt er daar wat het volk of de pers niet weet?
pi_23971160
wat er gekocht wordt onder andere.
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:44:30 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23971219
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat er gekocht wordt onder andere.
maar op gilze-rije of volkel staan geen geheime eenheden ofwel?

het is idd exact bekend hoeveel toestellen er daar staan en bij welke squadrons ze zijn ingedeeld.

dit zelfde geld voor de landmacht, als er dan ineens bakken vol materiaal bijkomen zonder dat er nieuwe eenheden (banen) worden gecreeerd gaan er mensen argwanen en is je geheime eenheid binnen anderhalve week niet meer geheim
pi_23971389
Daarom regel je ook een basis ergens op de hei of in Suriname, Antillen of weet ik veel waar.

Als de wil er is kan het gewoon uitgevoert worden
  Moderator dinsdag 14 december 2004 @ 17:57:52 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23971508
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom regel je ook een basis ergens op de hei of in Suriname, Antillen of weet ik veel waar.
dat verklaart nog steeds niet waar die voertuigen en bewapening waar geen eenheden voor zijn naar toe gaan ... bovendien wordt dat nog duurder
quote:
Als de wil er is kan het gewoon uitgevoert worden
nee het is onmogelijk

bovendien zal die wil er nooit zijn want zoals jij het zegt heeft het geen voordelen of meerwaarde.
Enkel kosten en nationale en internationale rellen als er ooit info naar buiten komt (niet onwaarschijnlijk bij een vijfjarig contract wat aan buitenlanders wordt aangeboden).
pi_23971566
quote:
Enkel kosten en nationale en internationale rellen als er ooit info naar buiten komt
Wat is de politieke schade als commando´s ontmaskerd worden op een geheime missie?
  FOK!fotograaf dinsdag 14 december 2004 @ 18:07:02 #120
73911 ultra_ivo
pi_23971714
Dan wordt je als land verantwoordelijk gehouden voor hun daden. Precies zoals in het eerder geschetste scenario.
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:23:49 #121
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23977272
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Nederland zo klein is dat je een dergelijke eenheid niet eens geheim kunt houden. Die gasten moeten oefenen, en er zijn geen plekken hier waar je dat zonder pottenkijkers kunt doen.
- Privacy Matters
pi_23985809
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:23 schreef RonaldV het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Nederland zo klein is dat je een dergelijke eenheid niet eens geheim kunt houden. Die gasten moeten oefenen, en er zijn geen plekken hier waar je dat zonder pottenkijkers kunt doen.
we kunne als we toch geheim bezig zijn wel een eilandje opspuiten voor de kust zeggen dat het schiphol 2 is en ze daar trainen

iof nog beter een grote ondergrondse basis met een opppervlakte van 6 km^2

het is gewoon ondoenlijke omdat geheim te houden.

net als dat iedereen weet dat het vs leger in area 51 dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen en ze ontkennen zelfs dat het bestaat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator woensdag 15 december 2004 @ 11:54:32 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23986189
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is de politieke schade als commando´s ontmaskerd worden op een geheime missie?
even groot als wanneer jouw vreemdelingenlegioen wordt ontmaskert lijkt me zo
pi_23986260
quote:
net als dat iedereen weet dat het vs leger in area 51 dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen en ze ontkennen zelfs dat het bestaat
Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?
quote:
even groot als wanneer jouw vreemdelingenlegioen wordt ontmaskert lijkt me zo
En hoe kan dat ontmaskert worden als het geen banden heeft met Nederland?
  woensdag 15 december 2004 @ 12:06:48 #125
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23986471
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?[quote]
OPEC is van de VS afhankelijk voor bewapening en dollars. Tegen de VS hebben ze niet veel in te brengen.
[quote]
[..]

Alles valt te herleiden, en dus te ontmaskeren. Vandaar mijn gefingeerde nieuwsbericht. De VS zijn zelfs door de mand gevallen in de jaren 50 (Gary Powers incident). En ontmaskeren betekent een publieke afgang voor de hele wereld.

Hou nou eens op met Tom Clancy naar de Nederlandse situatie te vertalen. Het begint saai te worden.

Ondertussen heb je nog steeds niet verteld in welk conflict je nou gezeten hebt. Of in welk leger dat was.
Mijn stelling: het enige conflict dat je van dichtbij gezien hebt was de onenigheid van je zus met je ouders, en het leger ken je alleen van plaatjes en TV.
- Privacy Matters
pi_23986538
quote:
Ondertussen heb je nog steeds niet verteld in welk conflict je nou gezeten hebt. Of in welk leger dat was.
Mijn stelling: het enige conflict dat je van dichtbij gezien hebt was de onenigheid van je zus met je ouders, en het leger ken je alleen van plaatjes en TV.
Nederland doet niet mee aan clandestiene operaties toch?
quote:
En ontmaskeren betekent een publieke afgang voor de hele wereld.
Makkelijkste manier is om niet ontmaskert te worden
pi_23986556
Tom Clancy is een kut schrijver overigens
pi_23986671
quote:

[..]

[..]

nee want gfebeuren daar dingen die de opec binnenvallen

het zijn NL staatsburgers daar is NL verantwoordelijk voor en het valt nogal op als er opeens bij een acktie 100 zwaarbewapende NL staatsburgers meedoen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Moderator woensdag 15 december 2004 @ 12:16:55 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23986721
quote:

[..]

Nederland is lang zo machtig niet als de VS, zeker niet in het midden oosten ... bovendien verwacht ik die ban nog wel als volgend jaar vergelijkbaar wordt met dit jaar
quote:
[..]

wat klets je nou ze worden betaald door Nederland, bewapend door Nederland en ingezet door en voor Nederland.

natuurlijk zijn er wel banden
  Moderator woensdag 15 december 2004 @ 12:21:21 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23986829
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

makkelijkste manier om niet ontmaskert te worden is geen dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen.

als je die dingen toch moet doen kun je er het best je beste troepen (commando's e.d.) voor inzetten waarvan je zeker weet dat ze hun mond dicht houden ... een vreemdelingenlegioen is wel het stomste wat je daar voor kunt opzetten want na 5 jaar gaan die figuren weer naar huis en zullen ze daar de grootste verhalen op gaan hangen bij de dames
pi_23987051
quote:
wat klets je nou ze worden betaald door Nederland, bewapend door Nederland en ingezet door en voor Nederland.
En hoe valt dat te bewijzen?
quote:
als je die dingen toch moet doen kun je er het best je beste troepen (commando's e.d.) voor inzetten waarvan je zeker weet dat ze hun mond dicht houden ...
Moraal van het verhaal: Commandotroepen zijn de beste en NVL zal daar nooit aan kunnen tippen?
pi_23987087
quote:
het zijn NL staatsburgers daar is NL verantwoordelijk voor en het valt nogal op als er opeens bij een acktie 100 zwaarbewapende NL staatsburgers meedoen
Bij een NVL zijn het geen Nederlanders bij commando´s wel. Weer een band minder
pi_23987212
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en toch gaat het opvallen als ze met NL materieel gaan opereren
  Moderator woensdag 15 december 2004 @ 12:41:24 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23987248
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hoe valt dat te bewijzen?
je hoeft het niet te bewijzen, het is geen rechtzaak

Als er bij een actie om een Nederlands meisje te bevrijden soldaten worden opgepakt of doodgeschoten gewapend met h&k G36 geweren (bv) dan hoef je enkel de site van de fabrikant te bezoeken om te kijken aan wie die zoal geleverd worden.

Daar staat Nederland dan bij, zoek wat verder en je ziet dat ze aan een 'niet bestaande' eenheid zijn gegeven ... 1+1 = diplomatieke rel
quote:
[..]

Moraal van het verhaal: Commandotroepen zijn de beste en NVL zal daar nooit aan kunnen tippen?
nee Moraal van het verhaal is dat een vreemdelingenlegioen geen meerwaarde heeft voor de taken die jij er aan toedenkt. Op patrouilleren in Irak na dan volgens de OP vind je dat een goede taak voor ze maar dat kun je een onbestaande eenheid niet laten doen dus die valt zowieso af.

en ja Commando's e.d. (BBE, BSB, SBS etc.) zijn idd beter en een vreemdelingenlegioen zal daar nooit aan kunnen tippen ... zeker niet als de eenheid officieel niet bestaat, de Commando's & co zijn zo goed omdat ze overal ter wereld tegen alles en iedereen oefenen
  Moderator woensdag 15 december 2004 @ 12:42:55 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_23987273
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

dat maakt de diplomatieke rel alleen maar groter want de inzet van huurlingen voor offensieve taken is verboden en dit wordt door Nederland voor zover ik weet erkent
  woensdag 15 december 2004 @ 12:55:23 #136
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23987562
quote:
Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, ik blijf deze vraag beantwoorden.

JIJ aan de andere kant hebt nog helemaal niets beantwoord. Omdat je niets te antwoorden hebt, jij doet namelijk helemaal niets in welk leger dan ook. Je hebt er ook nooit iets gedaan. Je weet niet eens hoe de rangen in elkaar zitten.
quote:
[..]

Er is maar één manier om niet ontmaskerd te worden, en dat is gewoon er niet aan beginnen. Je hebt een jongensdroom, en da's leuk, maar het gaat niet werken. De werkelijkheid heeft je ingehaald.
- Privacy Matters
pi_24000879
quote:
en toch gaat het opvallen als ze met NL materieel gaan opereren
En als je een stromannetje andere wapens laat kopen? Wat dan?
quote:
en ja Commando's e.d. (BBE, BSB, SBS etc.) zijn idd beter en een vreemdelingenlegioen zal daar nooit aan kunnen tippen ... zeker niet als de eenheid officieel niet bestaat, de Commando's & co zijn zo goed omdat ze overal ter wereld tegen alles en iedereen oefenen
Hebben ze Karazic al gevonden onze helden?
quote:
Nee, ik blijf deze vraag beantwoorden
Dan zijn we er
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 10:36:03 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24007318
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En als je een stromannetje andere wapens laat kopen? Wat dan?
dan loopt dat stromannetje tegen het een wapenexportbeleid aan in bv Duitsland of Canada en ik weiger militairen met inferieure of surplus rotzooi uit bv China of Pakistan op pad te sturen.
quote:
[..]

meerdere malen en niet eens iedere keer door Commando's, SFOR is hem ook al een paar keer tegen het lijf gelopen, het is exact bekend waar hij zich uithangt ... ze kunnen hem echter (nog) niet oppakken omdat hij in die contreien een held is en ze hem (nog) niet dood willen schieten bovendien is niemand bereid militairen op te offeren om die idioot levend binnen te brengen (en het schijnt dat hij nog steeds getipt wordt over op stapel staande acties).

Als Milosevic strax veroordeeld is dan kan Karadzic zich vast warm gaan lopen

De Nederlandse deelname aan Amber Star is trouwens voorbij alle commando's e.d. zitten weer veilig thuis (of in het midden oosten).

Waarom denk je dat een vreemdelingenlegioen (zonder ondersteuning want ze worden niet erkent) hem wel zou kunnen oppakken waar de NATO met al zijn middelen faalt?
  donderdag 16 december 2004 @ 11:10:32 #139
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24007952
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]

Alleen de Serviers weten waar die uithangt. Ook de Amerikanen, Fransen, Britten en Duitsers tasten in het duister. Ik kan niet wachten tot één van de helden jou een schop onder je 16-jarige kont komt verkopen, met je aanmatigende gelul.
quote:
[..]

Dan zijn we er
Je moet mijn antwoord even opnieuw lezen. Ik schreef dat ik niet van plan was om de vraag te blijven beantwoorden, niet dat Nederand geen clandestiene missies doet. Die doen we namelijk wel, en als je het nieuws het afgelopen jaar een beetje had gevolgd dan had je dat geweten. (hint: Google even op Erik O.)
- Privacy Matters
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 11:18:44 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24008143
het is bekend waar hij uithangt, trust me on that one
  donderdag 16 december 2004 @ 11:41:11 #141
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24008576
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef sp3c het volgende:
Ik wil je best geloven, maar tot nu toe pleiten de feiten tegen je

@ sp3c: Dit topic begint me te vervelen... Ik zit te argumenteren met een blaag die zijn eindexamen nog moet doen, en te veel faction boeken (Bond, Clancy, etc) heeft gelezen. Eentje die beweert in een geheim onderdeel te zitten , of te hebben gezeten , terwijl zijn hele postgedrag getuigt van een persoon die het bij geen enkel militair onderdeel zal redden. Ik ben voorlopig ff klaar hier, als je me zoekt weet je me te vinden.
- Privacy Matters
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 11:45:18 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24008671
de feiten spreken enkel tegen dat ze hem op kunnen pakken.

Als iemand besluit dat hij dan maar dood moet dan is er morgen een begravenis (en overmorgen een nieuwe oorlog) ... maar goed
pi_24011597
quote:
Waarom denk je dat een vreemdelingenlegioen (zonder ondersteuning want ze worden niet erkent) hem wel zou kunnen oppakken waar de NATO met al zijn middelen faalt?[/qote]

Beantwoord je standaard een vraag met een wedervraag?

[quote]Eentje die beweert in een geheim onderdeel te zitten , of te hebben gezeten
Je kan niet lezen.
quote:
Doe ik niet
  Moderator donderdag 16 december 2004 @ 16:41:59 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24015411
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord je standaard een vraag met een wedervraag?
je kunt ook gewoon de hele post lezen, ik heb je vraag beantwoord
quote:
sp3c
meerdere malen en niet eens iedere keer door Commando's, SFOR is hem ook al een paar keer tegen het lijf gelopen, het is exact bekend waar hij zich uithangt ... ze kunnen hem echter (nog) niet oppakken omdat hij in die contreien een held is en ze hem (nog) niet dood willen schieten bovendien is niemand bereid militairen op te offeren om die idioot levend binnen te brengen (en het schijnt dat hij nog steeds getipt wordt over op stapel staande acties).

Als Milosevic strax veroordeeld is dan kan Karadzic zich vast warm gaan lopen

De Nederlandse deelname aan Amber Star is trouwens voorbij alle commando's e.d. zitten weer veilig thuis (of in het midden oosten).
daarna stelde ik zelf een vraag die door jouw beantwoord wordt door een wedervraag
quote:
[..]

Je kan niet lezen.
je suggereert het wel degenlijk
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen want clandestiene operaties bestaan niet volgens jou.
weet niet hoe ik dat anders zou moeten uitleggen
quote:
[..]

Doe ik niet
dat was dan ook niet aan jouw gericht, met jouw verstand van zaken interesseert het me gewoon niet zo heel veel hoe jij hierover denkt
  maandag 27 december 2004 @ 01:54:52 #145
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24228922
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OP
Je droomt.
Wat zou dat legioen kunnen wat het huidige apparaat niet kan?
Als je black ops wil runnen heb je meer geld nodig en daar is een vreemdenlingenlegioen absoluut niet gewenst.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_24229122
quote:
Wat zou dat legioen kunnen wat het huidige apparaat niet kan?
Of je leest eerst het stuk voordat je het quote
  maandag 27 december 2004 @ 02:13:16 #147
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24229139
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:04 schreef sp3c het volgende:
ja hoe dan ook, ik zie een kopie van het vreemdelingenlegioen in Nederland niet gebeuren
in Frankrijk werkt het omdat de traditie van het legioen ouder is dan het land zelf maar in de huidige structuur van de beroepskrijgsmacht zie ik het gewoon niet passen.
Zware criminelen wil ik al helemaal niet in het leger tenzij ze hun straf hebben uitgezeten en dan liever nog steeds niet.
Dat gebeurt sowieso niet. Als je aankomt met een nog uit te zitten straf leveren ze je keihard uit. Hoef je je niet druk over te maken.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 27 december 2004 @ 02:35:49 #148
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24229377
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En buiten die kaders kan en mag het NVL wel op treden.

Want gelukkig is Adolf Eichmann door Israel berecht en met je laffe houding zou dat nooit gebeurt zijn bijvoorbeeld.

En zo zijn er nog een miljoen voorbeelden.
Eichmann is gepakt door de Mossad. En de Mossad is een WERELD van verschil ten opzichte van de strijdkrachten. Ik zou je vragen of je het begrip intelligence kent, maar getuige je absolute stupiditeit heb ik weinig vertrouwen in het antwoord.
pi_24229397
Ken ik.

Maar je wil de Nederlandse strijdkrachten zonder intelligence op pad sturen? En een mogelijke NVL zou niet van die intelligence kunnen profiteren?
  maandag 27 december 2004 @ 02:39:07 #150
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_24229410
-edit-
Flame. Kappe daarmee.
-edit-

[ Bericht 90% gewijzigd door Sidekick op 27-12-2004 20:59:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')