dan kun je het bestaan van de eenheid dus niet meer ontkennen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland
Vrager: echt niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag: Minister Kamp heeft U heeft Isabel teruggehaald uit Egypte
MK: Nee, Nederland is hier niet bij betrokken
Einde oefening
Minister van Land X, zojuist overvallen door een legioen van "onbekende oorsprong" toont op TV uniformdelen van Nederlandse komaf, een verloren Diemaco C-7 en de geopende verpakkingen van noodverbanden met Nederlandse teksten erop.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag: Minister Kamp heeft U heeft Isabel teruggehaald uit Egypte
MK: Nee, Nederland is hier niet bij betrokken
Einde oefening
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand kan bepalen waarom Nederland wapens koopt?quote:dan kun je het bestaan van de eenheid dus niet meer ontkennen.
waarom zou je namelijk meer gevechtsvoertuigen kopen als je gemechaniseerde bataljons al vol zitten? Waarom meer geweren kopen als je de laatste jaar alleen maar mensen aan het afstoten bent? Waarom die spulletjes op de Roll on Roll off schepen (koopvaardij = burger) zetten als er toch nog geen eenheid aan toegevoegd is etc. etc.
de pers hier in Nederland is wat betreft militaire zaken dan misschien dom, maar ze is niet achterlijk
bovendien geurt het allemaal naar heerlijke hollandse koffiequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Minister van Land X, zojuist overvallen door een legioen van "onbekende oorsprong" toont op TV uniformdelen van Nederlandse komaf, een verloren Diemaco C-7 en de geopende verpakkingen van noodverbanden met Nederlandse teksten erop.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand kan bepalen waarom Nederland wapens koopt?
Speaking of which: de beste koffie drink je thuis. En ik heb trekquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
bovendien geurt het allemaal naar heerlijke hollandse koffie
nou eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand kan bepalen waarom Nederland wapens koopt?
Is dat die dienst die ervoor zorgt dat er niks fout kan gaan als het NVL wordt ingezet?quote:zegt de term "inlichtingendiensten" je iets?
Probeer eens met een realistisch voorbeeld te komen voor de verandering.quote:Minister schakelt vrienden van OPEC in. OPEC besluit tot algehele boycot van Nederland. Olieprijs in Nederland vliegt omhoog. NL voert autoloze weekeinden in, economie stort in omdat de zaterdag verkoop nagenoeg stil komt te liggen. EU kondigt aan dat NL met olie probleem alleen staat, uit angst ook getroffen te worden door en boycot. Duitsland kondigt aan met scherp op olie-smokkelaars te zullen schieten. Nederlandse marechaussees schieten terug als zij bij een controle voor smokkelaars worden aangezien door de Bundesgrenzschutz. Etc etc...
w0rdquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Speaking of which: de beste koffie drink je thuis. En ik heb trek
Laterz!
Denk je dat het volk of de pers weet wat er op Gilze-Rijen of Volkel gebeurt?quote:dan is je eenheid niet lang geheim meer dunkt me ... bovendien zal het volk gaan klagen als ze extra belasting moeten betalen om materiaal te kopen voor een niet bestaande eenheid
wat gebeurt er daar wat het volk of de pers niet weet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je dat het volk of de pers weet wat er op Gilze-Rijen of Volkel gebeurt?
maar op gilze-rije of volkel staan geen geheime eenheden ofwel?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat er gekocht wordt onder andere.
dat verklaart nog steeds niet waar die voertuigen en bewapening waar geen eenheden voor zijn naar toe gaan ... bovendien wordt dat nog duurderquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom regel je ook een basis ergens op de hei of in Suriname, Antillen of weet ik veel waar.
nee het is onmogelijkquote:Als de wil er is kan het gewoon uitgevoert worden
Wat is de politieke schade als commando´s ontmaskerd worden op een geheime missie?quote:Enkel kosten en nationale en internationale rellen als er ooit info naar buiten komt
we kunne als we toch geheim bezig zijn wel een eilandje opspuiten voor de kust zeggen dat het schiphol 2 is en ze daar trainenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:23 schreef RonaldV het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat Nederland zo klein is dat je een dergelijke eenheid niet eens geheim kunt houden. Die gasten moeten oefenen, en er zijn geen plekken hier waar je dat zonder pottenkijkers kunt doen.
even groot als wanneer jouw vreemdelingenlegioen wordt ontmaskert lijkt me zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is de politieke schade als commando´s ontmaskerd worden op een geheime missie?
Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?quote:net als dat iedereen weet dat het vs leger in area 51 dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen en ze ontkennen zelfs dat het bestaat
En hoe kan dat ontmaskert worden als het geen banden heeft met Nederland?quote:even groot als wanneer jouw vreemdelingenlegioen wordt ontmaskert lijkt me zo
Alles valt te herleiden, en dus te ontmaskeren. Vandaar mijn gefingeerde nieuwsbericht. De VS zijn zelfs door de mand gevallen in de jaren 50 (Gary Powers incident). En ontmaskeren betekent een publieke afgang voor de hele wereld.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?[quote]
OPEC is van de VS afhankelijk voor bewapening en dollars. Tegen de VS hebben ze niet veel in te brengen.
[quote]
[..]
En hoe kan dat ontmaskert worden als het geen banden heeft met Nederland?
Nederland doet niet mee aan clandestiene operaties toch?quote:Ondertussen heb je nog steeds niet verteld in welk conflict je nou gezeten hebt. Of in welk leger dat was.
Mijn stelling: het enige conflict dat je van dichtbij gezien hebt was de onenigheid van je zus met je ouders, en het leger ken je alleen van plaatjes en TV.
Makkelijkste manier is om niet ontmaskert te wordenquote:En ontmaskeren betekent een publieke afgang voor de hele wereld.
nee want gfebeuren daar dingen die de opec binnenvallenquote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?
[..]
Nederland is lang zo machtig niet als de VS, zeker niet in het midden oosten ... bovendien verwacht ik die ban nog wel als volgend jaar vergelijkbaar wordt met dit jaarquote:Op woensdag 15 december 2004 11:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Komen ze er mee weg? Of heeft de OPEC de VS al in de ban gedaan?
wat klets je nou ze worden betaald door Nederland, bewapend door Nederland en ingezet door en voor Nederland.quote:[..]
makkelijkste manier om niet ontmaskert te worden is geen dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland doet niet mee aan clandestiene operaties toch?
[..]
Makkelijkste manier is om niet ontmaskert te worden
En hoe valt dat te bewijzen?quote:wat klets je nou ze worden betaald door Nederland, bewapend door Nederland en ingezet door en voor Nederland.
Moraal van het verhaal: Commandotroepen zijn de beste en NVL zal daar nooit aan kunnen tippen?quote:als je die dingen toch moet doen kun je er het best je beste troepen (commando's e.d.) voor inzetten waarvan je zeker weet dat ze hun mond dicht houden ...
Bij een NVL zijn het geen Nederlanders bij commando´s wel. Weer een band minderquote:het zijn NL staatsburgers daar is NL verantwoordelijk voor en het valt nogal op als er opeens bij een acktie 100 zwaarbewapende NL staatsburgers meedoen
en toch gaat het opvallen als ze met NL materieel gaan opererenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij een NVL zijn het geen Nederlanders bij commando´s wel. Weer een band minder
je hoeft het niet te bewijzen, het is geen rechtzaakquote:Op woensdag 15 december 2004 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En hoe valt dat te bewijzen?
nee Moraal van het verhaal is dat een vreemdelingenlegioen geen meerwaarde heeft voor de taken die jij er aan toedenkt. Op patrouilleren in Irak na dan volgens de OP vind je dat een goede taak voor ze maar dat kun je een onbestaande eenheid niet laten doen dus die valt zowieso af.quote:[..]
Moraal van het verhaal: Commandotroepen zijn de beste en NVL zal daar nooit aan kunnen tippen?
dat maakt de diplomatieke rel alleen maar groter want de inzet van huurlingen voor offensieve taken is verboden en dit wordt door Nederland voor zover ik weet erkentquote:Op woensdag 15 december 2004 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij een NVL zijn het geen Nederlanders bij commando´s wel. Weer een band minder
Nee, ik blijf deze vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland doet niet mee aan clandestiene operaties toch?
Er is maar één manier om niet ontmaskerd te worden, en dat is gewoon er niet aan beginnen. Je hebt een jongensdroom, en da's leuk, maar het gaat niet werken. De werkelijkheid heeft je ingehaald.quote:[..]
Makkelijkste manier is om niet ontmaskert te worden
En als je een stromannetje andere wapens laat kopen? Wat dan?quote:en toch gaat het opvallen als ze met NL materieel gaan opereren
Hebben ze Karazic al gevonden onze helden?quote:en ja Commando's e.d. (BBE, BSB, SBS etc.) zijn idd beter en een vreemdelingenlegioen zal daar nooit aan kunnen tippen ... zeker niet als de eenheid officieel niet bestaat, de Commando's & co zijn zo goed omdat ze overal ter wereld tegen alles en iedereen oefenen
Dan zijn we erquote:Nee, ik blijf deze vraag beantwoorden
dan loopt dat stromannetje tegen het een wapenexportbeleid aan in bv Duitsland of Canada en ik weiger militairen met inferieure of surplus rotzooi uit bv China of Pakistan op pad te sturen.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als je een stromannetje andere wapens laat kopen? Wat dan?
meerdere malen en niet eens iedere keer door Commando's, SFOR is hem ook al een paar keer tegen het lijf gelopen, het is exact bekend waar hij zich uithangt ... ze kunnen hem echter (nog) niet oppakken omdat hij in die contreien een held is en ze hem (nog) niet dood willen schieten bovendien is niemand bereid militairen op te offeren om die idioot levend binnen te brengen (en het schijnt dat hij nog steeds getipt wordt over op stapel staande acties).quote:[..]
Hebben ze Karazic al gevonden onze helden?
Alleen de Serviers weten waar die uithangt. Ook de Amerikanen, Fransen, Britten en Duitsers tasten in het duister. Ik kan niet wachten tot één van de helden jou een schop onder je 16-jarige kont komt verkopen, met je aanmatigende gelul.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hebben ze Karazic al gevonden onze helden?
Je moet mijn antwoord even opnieuw lezen. Ik schreef dat ik niet van plan was om de vraag te blijven beantwoorden, niet dat Nederand geen clandestiene missies doet. Die doen we namelijk wel, en als je het nieuws het afgelopen jaar een beetje had gevolgd dan had je dat geweten. (hint: Google even op Erik O.)quote:[..]
Dan zijn we er
Ik wil je best geloven, maar tot nu toe pleiten de feiten tegen jequote:Op donderdag 16 december 2004 11:18 schreef sp3c het volgende:
het is bekend waar hij uithangt, trust me on that one
Je kan niet lezen.quote:Waarom denk je dat een vreemdelingenlegioen (zonder ondersteuning want ze worden niet erkent) hem wel zou kunnen oppakken waar de NATO met al zijn middelen faalt?[/qote]
Beantwoord je standaard een vraag met een wedervraag?
[quote]Eentje die beweert in een geheim onderdeel te zitten , of te hebben gezeten
Doe ik nietquote:het is bekend waar hij uithangt, trust me on that one
je kunt ook gewoon de hele post lezen, ik heb je vraag beantwoordquote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beantwoord je standaard een vraag met een wedervraag?
daarna stelde ik zelf een vraag die door jouw beantwoord wordt door een wedervraagquote:sp3c
meerdere malen en niet eens iedere keer door Commando's, SFOR is hem ook al een paar keer tegen het lijf gelopen, het is exact bekend waar hij zich uithangt ... ze kunnen hem echter (nog) niet oppakken omdat hij in die contreien een held is en ze hem (nog) niet dood willen schieten bovendien is niemand bereid militairen op te offeren om die idioot levend binnen te brengen (en het schijnt dat hij nog steeds getipt wordt over op stapel staande acties).
Als Milosevic strax veroordeeld is dan kan Karadzic zich vast warm gaan lopen
De Nederlandse deelname aan Amber Star is trouwens voorbij alle commando's e.d. zitten weer veilig thuis (of in het midden oosten).
je suggereert het wel degenlijkquote:[..]
Je kan niet lezen.
weet niet hoe ik dat anders zou moeten uitleggenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen want clandestiene operaties bestaan niet volgens jou.
dat was dan ook niet aan jouw gericht, met jouw verstand van zaken interesseert het me gewoon niet zo heel veel hoe jij hierover denktquote:[..]
Doe ik niet
Je droomt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OP
Of je leest eerst het stuk voordat je het quotequote:Wat zou dat legioen kunnen wat het huidige apparaat niet kan?
Dat gebeurt sowieso niet. Als je aankomt met een nog uit te zitten straf leveren ze je keihard uit. Hoef je je niet druk over te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:04 schreef sp3c het volgende:
ja hoe dan ook, ik zie een kopie van het vreemdelingenlegioen in Nederland niet gebeuren
in Frankrijk werkt het omdat de traditie van het legioen ouder is dan het land zelf maar in de huidige structuur van de beroepskrijgsmacht zie ik het gewoon niet passen.
Zware criminelen wil ik al helemaal niet in het leger tenzij ze hun straf hebben uitgezeten en dan liever nog steeds niet.
Eichmann is gepakt door de Mossad. En de Mossad is een WERELD van verschil ten opzichte van de strijdkrachten. Ik zou je vragen of je het begrip intelligence kent, maar getuige je absolute stupiditeit heb ik weinig vertrouwen in het antwoord.quote:Op maandag 13 december 2004 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En buiten die kaders kan en mag het NVL wel op treden.
Want gelukkig is Adolf Eichmann door Israel berecht en met je laffe houding zou dat nooit gebeurt zijn bijvoorbeeld.
En zo zijn er nog een miljoen voorbeelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |