daar kun je tijdens de planning niet van uit gaanquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leger kiest echt niet de kant van Mugabe maar van de opositie
als Zimbabwe in Europa gelegen had misschien maar zoals het er nu bij staat kunnen we er niet met voldoende manschappen en materiaal komen om wat te doen, we hebben nu eenmaal geen steunpunten in de regio en we kunnen niet aanvallen vanuit de buurlanden en ik wil niet eens nadenken over het bedrag wat al die overvliegrechten gaan kosten.quote:en het leger is een peuleschilletje voor een Nederlands-Britse coalitie
Als je de draad had gelezen had je geweten dat er nog 1000 andere redenen zijn, maar als je niet meer kan uitbrengen dan die zin heeft het weinig nut denk ik.quote:besides, denk je nu echt dat het huidige regime in Zuid Afrika mee gaat werken aan het verwijderen van een gekozen zwart staatshoofd voor een paar blanke boeren?
toch komt het daar wel op neerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je de draad had gelezen had je geweten dat er nog 1000 andere redenen zijn,
ja hallo ik tik me een ongeluk met argumenten waarom het onzin is om enkel samen met de UK Zimbabwe binnen te vallen terwijl jij enkel reageert met flauwe one-liners, tegenvragen en herhalingen van zetten.quote:maar als je niet meer kan uitbrengen dan die zin heeft het weinig nut denk ik.
nee maar mijn moeder vind me excentriekquote:Wordt je niet moe van jezelf?
Name themquote:je bent niet voor rede vatbaar en dat spelletje wil ik best meespelen maar begin dan niet te jammeren als je er zelf niet zo goed tegen blijkt te kunnen ik wacht nog steeds op een flink aantal antwoorden op een flink aantal vragen, als je de discussie vlot wilt trekken dan doe je er goed aan om daar is mee te beginnen, tot die tijd ga ik gewoon door op deze manier want ik vind het wel lollig.
Daar ga je weerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede manier van goedpraten van je eigen gedrag![]()
![]()
[..]
Name them
Dat zou niet verkeerd zijn. Zuid Afrika kan zelf ook wel weer een regime gebruiken wat zorgt voor rust en stabiliteit in plaats van complete anarchie waar moord en verkrachting aan de orde van de dag is.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef sp3c het volgende:
stabiliteit in de regio verkrijg je niet door er oorlog te gaan voeren met te weinig manschappen.
besides, denk je nu echt dat het huidige regime in Zuid Afrika mee gaat werken aan het verwijderen van een gekozen zwart staatshoofd voor een paar blanke boeren?
nee denk ik ook niet nee
hey jij praat een invasie van een heel land goed simpelweg door het feit dat er een paar boeren wonen met moeilijk aantoonbare hollandse roots ... dan wordt het voor mij niet zo heel moeilijk meer neequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede manier van goedpraten van je eigen gedrag![]()
![]()
finequote:[..]
Name them
ik heb nog steeds geen quotes gezien waarin Mugabe de UK bedreigtquote:
nog steeds geen plan gezienquote:stel maar een plan op dan
waar wil je landen, hoe wil je bevoorraden, welke doelen wil je uitschakelen, weet je uberhaupt iets van de Zimbabwaanse krijgsmacht af of gok je gewoon maar wat door naar de budgetten te kijken?
ik wacht nog steeds ...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/637701/10/25#24520896]
Iedere sppech van Mugabe
lul dan ook niet over wat het leger wel en niet met gemak kan doenquote:Ik ben geen militair en al helemaal geen generaal.
Ik ben slechts een Nederlands staatsburger die veel te veel belasting betaalt en om de 4 jaar gaat stemmen
Leuk voor jequote:ik wacht nog steeds ...
Wat doe je op een discussieboard?quote:lul dan ook niet over wat het leger wel en niet met gemak kan doen
nu ja niet bepaald natuurlijkquote:
ik geef mijn mening en ik beargumenteer het met argumentenquote:[..]
Wat doe je op een discussieboard?![]()
![]()
Het gaat fout bij je als je mijn woorden gaat lezen en probeert te begrijpenquote:Je geeft je mening, noemt het een feit en beargumenteert het vervolgens niet
Misschien kunnen we idd de rotzakken elkaar te kop in laten slaan. Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we Mark Thatcher niet op Mugabe afsturen overigens nu hij vrij is in Londen
het leger misschien maar de luchtmacht is nog altijd brains before brawnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Domme kracht wordt niet voor niks in verband gebracht met het leger.
in zijn eentje?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mark Thatcher zou het wel kunnen,
de goede man is schatrijk, die heeft onze centjes niet nodig om 2 boeren en een ezel met zijn crossmotor te evacuerenquote:Nederland steunt hem financieel
lees de draadquote:en Sp3c hoeft niet meer te zeuren over de moeilijkheidsgraad(welke moeilijkheidsgraad?)
zelfs tijdens vredesmissies vallen dodenquote:en het mogelijke risico van Nederlandse slachtoffers(Welk risico?)
Nederland en GB hebben geen vliegtuigen en pantservoertuigen?quote:denk je nu echt dat als je een heel land op wil rollen zonder pantservoertuigen of luchtsteun dat daar geen doden bij vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |