abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 11:38:23 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24449515
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leger kiest echt niet de kant van Mugabe maar van de opositie
daar kun je tijdens de planning niet van uit gaan

bovendien wordt het leger gewoon ingezet om mensen van diezelfde oppositie op te pakken dus erg veel vertrouwen heb ik niet in die stelling
quote:
en het leger is een peuleschilletje voor een Nederlands-Britse coalitie
als Zimbabwe in Europa gelegen had misschien maar zoals het er nu bij staat kunnen we er niet met voldoende manschappen en materiaal komen om wat te doen, we hebben nu eenmaal geen steunpunten in de regio en we kunnen niet aanvallen vanuit de buurlanden en ik wil niet eens nadenken over het bedrag wat al die overvliegrechten gaan kosten.

de enige mogelijkheid is om vanuit o.a. Zuid Afrika (gemechaniseerd) aan te vallen dan kan het met een relatief klein legertje gedaan worden en Zuid Afrika zal niet instemmen tenzij de VN het ermee eens is.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24455382
Zuid Afrika helpt echt wel mee, die zijn gebaat bij meer stabiliteit in de regio.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 15:00:55 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24464504
stabiliteit in de regio verkrijg je niet door er oorlog te gaan voeren met te weinig manschappen.

besides, denk je nu echt dat het huidige regime in Zuid Afrika mee gaat werken aan het verwijderen van een gekozen zwart staatshoofd voor een paar blanke boeren?
nee denk ik ook niet nee
pi_24467578
quote:
besides, denk je nu echt dat het huidige regime in Zuid Afrika mee gaat werken aan het verwijderen van een gekozen zwart staatshoofd voor een paar blanke boeren?
Als je de draad had gelezen had je geweten dat er nog 1000 andere redenen zijn, maar als je niet meer kan uitbrengen dan die zin heeft het weinig nut denk ik.

Wordt je niet moe van jezelf?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 8 januari 2005 @ 18:14:41 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24467763
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je de draad had gelezen had je geweten dat er nog 1000 andere redenen zijn,
toch komt het daar wel op neer
quote:
maar als je niet meer kan uitbrengen dan die zin heeft het weinig nut denk ik.
ja hallo ik tik me een ongeluk met argumenten waarom het onzin is om enkel samen met de UK Zimbabwe binnen te vallen terwijl jij enkel reageert met flauwe one-liners, tegenvragen en herhalingen van zetten.

je bent niet voor rede vatbaar en dat spelletje wil ik best meespelen maar begin dan niet te jammeren als je er zelf niet zo goed tegen blijkt te kunnen ik wacht nog steeds op een flink aantal antwoorden op een flink aantal vragen, als je de discussie vlot wilt trekken dan doe je er goed aan om daar is mee te beginnen, tot die tijd ga ik gewoon door op deze manier want ik vind het wel lollig.
quote:
Wordt je niet moe van jezelf?
nee maar mijn moeder vind me excentriek
pi_24467855
Goede manier van goedpraten van je eigen gedrag
quote:
je bent niet voor rede vatbaar en dat spelletje wil ik best meespelen maar begin dan niet te jammeren als je er zelf niet zo goed tegen blijkt te kunnen ik wacht nog steeds op een flink aantal antwoorden op een flink aantal vragen, als je de discussie vlot wilt trekken dan doe je er goed aan om daar is mee te beginnen, tot die tijd ga ik gewoon door op deze manier want ik vind het wel lollig.
Name them
pi_24468037
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]

Name them
Daar ga je weer
  zondag 9 januari 2005 @ 01:43:14 #233
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_24477454
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 15:00 schreef sp3c het volgende:
stabiliteit in de regio verkrijg je niet door er oorlog te gaan voeren met te weinig manschappen.

nee denk ik ook niet nee
Dat zou niet verkeerd zijn. Zuid Afrika kan zelf ook wel weer een regime gebruiken wat zorgt voor rust en stabiliteit in plaats van complete anarchie waar moord en verkrachting aan de orde van de dag is.
Hup, aan het werk!
pi_24477532
Next target?

Ook daar zou Nederland invloed moeten verkrijgen
  Moderator dinsdag 11 januari 2005 @ 19:24:52 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24520559
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hey jij praat een invasie van een heel land goed simpelweg door het feit dat er een paar boeren wonen met moeilijk aantoonbare hollandse roots ... dan wordt het voor mij niet zo heel moeilijk meer nee
quote:
[..]

Name them
fine

maar dan wil ik jouw nooit meer horen zeggen dat ik degene ben die beter moet lezen
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 11:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

link er maar een paar
ik heb nog steeds geen quotes gezien waarin Mugabe de UK bedreigt
quote:
stel maar een plan op dan
waar wil je landen, hoe wil je bevoorraden, welke doelen wil je uitschakelen, weet je uberhaupt iets van de Zimbabwaanse krijgsmacht af of gok je gewoon maar wat door naar de budgetten te kijken?
nog steeds geen plan gezien

begin daar maar mee zou ik haast zeggen
pi_24520896
-----------------

Iedere sppech van Mugabe

-------------
-------------

Ik ben geen militair en al helemaal geen generaal.

Ik ben slechts een Nederlands staatsburger die veel te veel belasting betaalt en om de 4 jaar gaat stemmen

Moderator woensdag 12 januari 2005 @ 10:25:11 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24529088
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/637701/10/25#24520896]
Iedere sppech van Mugabe
ik wacht nog steeds ...
quote:
Ik ben geen militair en al helemaal geen generaal.

Ik ben slechts een Nederlands staatsburger die veel te veel belasting betaalt en om de 4 jaar gaat stemmen
lul dan ook niet over wat het leger wel en niet met gemak kan doen

[/quote]
pi_24529347
quote:
ik wacht nog steeds ...
Leuk voor je
quote:
lul dan ook niet over wat het leger wel en niet met gemak kan doen
Wat doe je op een discussieboard?
  Moderator woensdag 12 januari 2005 @ 11:09:50 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24529780
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leuk voor je
nu ja niet bepaald natuurlijk
quote:
[..]

Wat doe je op een discussieboard?
ik geef mijn mening en ik beargumenteer het met argumenten

wat doe jij?

Je geeft je mening, noemt het een feit en beargumenteert het vervolgens niet
pi_24529942
quote:
Je geeft je mening, noemt het een feit en beargumenteert het vervolgens niet
Het gaat fout bij je als je mijn woorden gaat lezen en probeert te begrijpen
  Moderator woensdag 12 januari 2005 @ 11:24:25 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24530004
ja omdat ze over het algemeen nergens op slaan
pi_24555340
Domme kracht wordt niet voor niks in verband gebracht met het leger.
pi_24555359
Kunnen we Mark Thatcher niet op Mugabe afsturen overigens nu hij vrij is in Londen
pi_24555539
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we Mark Thatcher niet op Mugabe afsturen overigens nu hij vrij is in Londen
Misschien kunnen we idd de rotzakken elkaar te kop in laten slaan. Opgeruimd staat netjes.
pi_24555608
tvp
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24555835
Mark Thatcher zou het wel kunnen, Nederland steunt hem financieel en Sp3c hoeft niet meer te zeuren over de moeilijkheidsgraad(welke moeilijkheidsgraad?) en het mogelijke risico van Nederlandse slachtoffers(Welk risico?)
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 10:01:50 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24558699
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Domme kracht wordt niet voor niks in verband gebracht met het leger.
het leger misschien maar de luchtmacht is nog altijd brains before brawn
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mark Thatcher zou het wel kunnen,
in zijn eentje?

neemt hij dan zijn crossmotor mee of niet
quote:
Nederland steunt hem financieel
de goede man is schatrijk, die heeft onze centjes niet nodig om 2 boeren en een ezel met zijn crossmotor te evacueren
quote:
en Sp3c hoeft niet meer te zeuren over de moeilijkheidsgraad(welke moeilijkheidsgraad?)
lees de draad

Nederland kan er niet met genoeg man komen om het regime met gemak op te rollen, dan moet je het dus met minder doen en dat brengt risico's mee en maakt het voor de militairen in kwestie wat lastiger.
quote:
en het mogelijke risico van Nederlandse slachtoffers(Welk risico?)
zelfs tijdens vredesmissies vallen doden

denk je nu echt dat als je een heel land op wil rollen zonder pantservoertuigen of luchtsteun dat daar geen doden bij vallen?
heb je weer the A-team reruns zitten kijken ofzo?

enkel met Groot Brittannie is het niet mogelijk, met de NATO zou het kunnen en met de VN is het een piece of cake mits er niet gesjoemeld wordt met mandaten en er genoeg troepen worden geleverd door de lidstaten.

dit is niet ons probleem maar een Afrikaans probleem dus ik zie geen reden waarom de NATO die figuren de oorlog zou verklaren (zeker gezien die bedreigingen waar jij het over hebt niet bestaan) maar voor de VN zou dit een uitstekende manier zijn om zijn bestaansrecht te garanderen.

nu nog een nieuwe secretaris generaal en we zijn in business
pi_24558942
quote:
denk je nu echt dat als je een heel land op wil rollen zonder pantservoertuigen of luchtsteun dat daar geen doden bij vallen?
Nederland en GB hebben geen vliegtuigen en pantservoertuigen?
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 10:20:39 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24558952
DIE KUNNEN ER ZONDER BUITENLANDSE HULP NIET KOMEN
pi_24559139
Huiskamervraag: wat is de dichtbijzijnde Britse basis?

Doordenker: Waarom zouden de buurlanden een Brits-Nederlandse coalitie niet steunen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')