Het gaat niet om De Ridder, maar in het algemeen. Ik schat dat minimaal vijftig procent van z'n wissels enkel te zijn rechtvaardigen zijn als je het bekijkt uit defensief oogpunt. Hij durft nooit een verdediger eruit te halen voor een spits bijvoorbeeld. Ja, alleen als het écht moet. Nooit om de score op te voeren bijvoorbeeld. Hij neemt met te weinig genoegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
De Ridder moet je in de 90e minuut laten invallen, net zolang tot hij beseft dat het niet om show maar om spel gaat.
Oh is dat nu de regel?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Zijn bankrekening vaart er wel bij hoor.
Tomás Galásek of John Heitinga. Zit weinig verschil tussen. Beide uitermate verdedigend.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Extra verdediger, mwah. Okee, 4 man op lijn, maar het middenveld staat aanvallender dan hij eerder deed.
Koemans' hart gaat tekeer als Bartina eens een scheet laat waar ie bij is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:49 schreef gras het volgende:
[..]
Koemans hart gaat tekeer mocht er één richting strafschopgebied gaan.
Gewaagde stelling. Ik kan moeilijk het tegendeel bewijzen, maar ik vermoedt dat er toch wel enige kern van waarheid in zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Koemans' hart gaat tekeer als Bartina eens een scheet laat waar ie bij is.
Dat is het hele probleem.
Op welke twee controlerende spelers doel jij dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft het middenveld veranderd in 2 aanvallende spelers en 1 controleur, ipv een 10 en 2 controlerender spelers. Is toch een detail.
Noem dan een naam. Niet zo moeilijk, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
Gálasek en dan nog 1 op links, deed ie vorig jaar met name. Heeft hij dit seizoen omgedraaid.
Nee, die stond achterin met Johnny. Galasek ervoor. En voor de rest twee spelers van het trio Wesley, Rafael en Steven. Kolder dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Nigel de Jong stond er wel eens.
Sinds wanneer gaat het over vorig jaar? Het ging erom dat hij na WillemII-uit Nigel-Johnny inruilt voor Julien-Zdenek. Daarbij is het middenveld is eigenlijk niet zoveel veranderd. Nog steeds speelt Koeman met een extra verdediger oftewel controlerende middenvelder. Je kunt toch moeilijk zeggen dat hij aanvallender is gaan spelen. Nee, hij bouwt nog meer zekerheidjes in.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
Nigel stond geen centrale verdediger vorig jaar hoor... Dat was gewoon Escudé met Heitinga. Later werd Nigel back en toen kwam Sneijder vast in de basis op het middenveld.
Ach, één ding is zeker, het is er niet beter op geworden!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar ik zei dat hij dat wel veranderd heeft dit seizoen.
Ik heb daar ook nog erg veel vertrouwen in. Ik ben blij dat hij niet is ontslagen toen het wat minder ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Maar hij kan nog altijd zijn 3e titel in 4 jaar gaan pakken.
Ondanks m'n kritiek op hem vind ik hem momenteel de beste trainer voor Ajax. Er is geen betere beschikbaar. Komend jaar zal het nog beter gaan. De enige belemmering is het kader met een twijfelachtig beleid en bestuurders van nul komma nul.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Dan zijn we het eens!
Je denkt toch niet serieus dat Ajax PSV en in mindere mate AZ nog bij gaat halen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Maar hij kan nog altijd zijn 3e titel in 4 jaar gaan pakken.
Kan nog altijd hoor! Mocht het niet lukken dan is het volkomen aan ons zelf te wijten...quote:Op maandag 31 januari 2005 14:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat Ajax PSV en in mindere mate AZ nog bij gaat halen?
Ja, en Feyenoord wordt nog 2e.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:03 schreef gras het volgende:
[..]
Kan nog altijd hoor! Mocht het niet lukken dan is het volkomen aan ons zelf te wijten...
Het is zeker mogelijk, maar ik zie PSV niet in elkaar storten. Al laat PSV de komende wedstrijden punten liggen, dan valt het nog te bezien of Ajax sterk genoeg is om het gat te dichten.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou het niet kunnen? PSV is degelijk, maar niet onfeilbaar.
PSV geeft dit niet meer uit handen hoor. Zo realistisch moet je zijn.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou het niet kunnen? PSV is degelijk, maar niet onfeilbaar.
PSV is oerdegelijk, die laten dus maar weinig puntjes liggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Pessimistisch hoor.
Als PSV nou iedereen van de mat zou spelen....
Hij wordt waarschijnlijk pas ontslagen als Ajax weer rood staat.quote:
Hij heeft het elftal grotendeels zelf gekocht, en er staat nog een miljoen of dertig op de bank... idd een wereldprestatie. Ik kan niet zo gauw iemand opnoemen die er nog minder van bakt.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:27 schreef SCH het volgende:
Hij staat met ditt Ajax derde, is op zich een wereldprestatie.
Het was nog bijna 3-2 voor ajax inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Daarom. Maar het wordt vast nog 3-2.
Van http://www.veb.net/beleggen/ava.php?avaid=2540&fc=ajaxquote:Na de jaren van recordverliezen boekt Ajax eindelijk weer winst onder de streep. Het was voor directeur Arie van Eijden de eerste keer dat hij zwarte cijfers mocht presenteren op de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering.
Beleggers kunnen tevreden zijn over de cijfers. Zij kregen zelfs, zoals beloofd bij de beursgang, dividend uitgekeerd.
Ze hebben wel veel meer laten zien dan wat ze dit seizoen laten zien.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
Waarom zou het aan Koeman liggen dan Sneijder en Van der Vaart zich niet ontwikkelen op dit moment, misschien zit er wel niet meer in.
Sorry dat ik eraan twijfel, maar bekijk jij de wedstrijden wekelijks?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Geef die man het vertrouwen en alles komt goed hoor. Al dat domme opportunisme.
Tsja, misschien moet Wesley eens in een praatgroep gaan zitten om die kwaal te verhelpen. Zou jij 'm misschien wat tips kunnen geven als frequent bezoeker.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart is gewoon te dik en Sneijder overschat zichzelf heel erg. Daar kan Koeman weinig aan doen.
Niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart is gewoon te dik en Sneijder overschat zichzelf heel erg. Daar kan Koeman weinig aan doen.
Kut spelen, winnen en kampioen worden wordt nog redelijk getolereerd bij Ajacieden. Kut spelen, gelijk spelen of verliezen en derde staan dat gaat minder samen. En ook in die eerste situatie was ik 'm liever kwijt dan rijk. Punt is dat het nu te laat is om Koeman te dumpen, aangezien z'n opvolgers al bij Oranje aan de slag zijn gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Methodmich heeft wel gelijk dat er veel opportunisme heerst, dat is gebruikelijk bij voetbal. En bij 'topclubs' laten ze spelers en trainers altijd wat sneller zakken.
Ik heb het tegen jou stuk onbenul.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Sinds wanneer is SCH voor Twente of Ajax?
Ik heb het tegen jou.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Sinds wanneer is SCH voor Twente of Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |