Ze hebben wel veel meer laten zien dan wat ze dit seizoen laten zien.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
Waarom zou het aan Koeman liggen dan Sneijder en Van der Vaart zich niet ontwikkelen op dit moment, misschien zit er wel niet meer in.
Sorry dat ik eraan twijfel, maar bekijk jij de wedstrijden wekelijks?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Geef die man het vertrouwen en alles komt goed hoor. Al dat domme opportunisme.
Tsja, misschien moet Wesley eens in een praatgroep gaan zitten om die kwaal te verhelpen. Zou jij 'm misschien wat tips kunnen geven als frequent bezoeker.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart is gewoon te dik en Sneijder overschat zichzelf heel erg. Daar kan Koeman weinig aan doen.
Niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
v/d Vaart is gewoon te dik en Sneijder overschat zichzelf heel erg. Daar kan Koeman weinig aan doen.
Kut spelen, winnen en kampioen worden wordt nog redelijk getolereerd bij Ajacieden. Kut spelen, gelijk spelen of verliezen en derde staan dat gaat minder samen. En ook in die eerste situatie was ik 'm liever kwijt dan rijk. Punt is dat het nu te laat is om Koeman te dumpen, aangezien z'n opvolgers al bij Oranje aan de slag zijn gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef SCH het volgende:
Methodmich heeft wel gelijk dat er veel opportunisme heerst, dat is gebruikelijk bij voetbal. En bij 'topclubs' laten ze spelers en trainers altijd wat sneller zakken.
Ik heb het tegen jou stuk onbenul.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Sinds wanneer is SCH voor Twente of Ajax?
Ik heb het tegen jou.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Held, donder jij aub op.quote:
Nee.quote:
Is ook nieuw voor mijquote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef twi het volgende:
Het is echt niet alleen Raffie hoor. Heitinga speelt ook niet goed, met uitzondering van die drie minuten waarbij 'ie wat strijd liet zien. Sneijder speelt slecht. De enige lichtpuntjes waren Rosales en Babel, de laatste weken, en de hoop dat Charisteas wat zou zijn, maar ook hij laat het nog niet zien.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
twi, natuurlijk is zo'n nederlaag zuur, maar geef eens een ander die het beter zou doen als trainer? Koeman kan er niks aan doen dat Raffie slecht speelt. Ja, hij moet hem uit de ploeg gooien of hangend op links zetten.
Ze verzopen samen op het middenveld. Van der Vaart werkte tenminste nog, Sneijder bakte er helemaal niks van. Dan moet je toch gewoon VDV laten staan?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:46 schreef SCH het volgende:
Waarom zou het aan Koeman liggen dan Sneijder en Van der Vaart zich niet ontwikkelen op dit moment, misschien zit er wel niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |