Sommigen houden van kunst, anderen van kitsch..quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:09 schreef victorinox het volgende:
Toch knap dat een hoop mensen hier James Cameron compleet bagger vinden.
En dat terwijl 3 van zijn films in de IMDb top 250 zitten.
En al zijn films bij elkaar goed zijn voor 32 oscarnominatie's, waarvan er 18 zijn verzilverd.
Euhquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
13. Stanley Kubrick vs. Takeshi Kitano Met vlag en wimpel.
Da's dan duidelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:52 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, 13 moest dus Kubrick zjin. Tagjes verkeerd neergezet.
Wie bedoel je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef ranja het volgende:
Pf zitten echt lui bij die anderhalve film hebben gemaakt. Zijn die dan echt zo goed?
Tja... dat heb je met jonge mensen. Geldt trouwens ook voor Iñárritu.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Spike Jonze, maar ook Brian Singer heeft bijna niks op z'n lijst staan nog.
Klopt, maar daar zijn wel 2 briljante films bijquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geldt trouwens ook voor Iñárritu.
Oh, ik vind Usual suspects ook heel goed hoor. Maar dan zie je dus dat hij zo'n goeie film (waarbij de vraag is of het niet gewoon het verhaal is die het zo goed maakt ipv de regisseur) opvolgt met X-men, nou dan is het bijzondere er wel af. Terwijl Iñárritu met 21 grams bewijst dat Amores perres geen toevalstreffer was. Dit alles natuurlijk geheel subjectief, dat lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:05 schreef Sokolsky het volgende:
Singers TUS is minstens zo briljant. Jonze heeft wel aardige films gemaakt, maar volgens mij ligt dat meer aan scriptschrijver Kaufman.
Geef een stem aan Hitchcock zodat het nog een beetje spannend blijft?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:04 schreef REFUSED het volgende:
6. Francis Ford Coppola & Alfred Hitchcockik geef wel de beslissende stem bij een gelijkspel
Grappig dat mensen kompleet niet kunnen tellen, en blijkbaar een eigen beeld hebben van hoe een ronde verlooptquote:Op zondag 12 december 2004 16:37 schreef sampoo het volgende:
[..]
Geef een stem aan Hitchcock zodat het nog een beetje spannend blijft?![]()
doe bij een gelijkspel Alfred maar, zijn we van dat gelijke stand gezeur meteen afquote:Op donderdag 9 december 2004 21:04 schreef REFUSED het volgende:
6. Francis Ford Coppola & Alfred Hitchcockik geef wel de beslissende stem bij een gelijkspel
Ga jij je moeder ff lopen pesten....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:33 schreef Aarschbaard het volgende:
1. Ron Jeremy
2. Ron Jeremy
3. Kasper Wedendahl
Lees ik het goed?quote:
* kamagurka legt er apocalypse now en the conversation bijquote:Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lees ik het goed?
* sampoo grijpt Godfather Trilogy en gaat op zoek naar lucifers en brandhout.
Dus indien Hitchcock één puntje achter staat, stem je niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:47 schreef REFUSED het volgende:
[..]
doe bij een gelijkspel Alfred maar, zijn we van dat gelijke stand gezeur meteen af
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus indien Hitchcock één puntje achter staat, stem je niet?
quote:1. Spike Jonze vs. Andrei Tarkovsky 6-21
quote:6. Francis Ford Coppola vs. Alfred Hitchcock 20-18
quote:10. Charles Chaplin vs. George Lucas 15-17
Ik kan er wel mee leven.quote:
Tsja, als ik moet kiezen tussen iemand met een enorm overschat oeuvre met quasi diepgang of een gematigd talent dat af en toe erg onderhoudende films aflevert, kies ik liever voor het laatstequote:Op donderdag 16 december 2004 19:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven.
Zijn beste film heeft ie niet eens zelf gemaakt. nbc
Niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef Gorro het volgende:
6. Francis Ford Coppola vs. Alfred Hitchcock 20-18
10. Charles Chaplin vs. George Lucas 15-17
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |