doe bij een gelijkspel Alfred maar, zijn we van dat gelijke stand gezeur meteen afquote:Op donderdag 9 december 2004 21:04 schreef REFUSED het volgende:
6. Francis Ford Coppola & Alfred Hitchcockik geef wel de beslissende stem bij een gelijkspel
Ga jij je moeder ff lopen pesten....quote:Op donderdag 16 december 2004 11:33 schreef Aarschbaard het volgende:
1. Ron Jeremy
2. Ron Jeremy
3. Kasper Wedendahl
Lees ik het goed?quote:
* kamagurka legt er apocalypse now en the conversation bijquote:Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Lees ik het goed?
* sampoo grijpt Godfather Trilogy en gaat op zoek naar lucifers en brandhout.
Dus indien Hitchcock één puntje achter staat, stem je niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 01:47 schreef REFUSED het volgende:
[..]
doe bij een gelijkspel Alfred maar, zijn we van dat gelijke stand gezeur meteen af
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus indien Hitchcock één puntje achter staat, stem je niet?
quote:1. Spike Jonze vs. Andrei Tarkovsky 6-21
quote:6. Francis Ford Coppola vs. Alfred Hitchcock 20-18
quote:10. Charles Chaplin vs. George Lucas 15-17
Ik kan er wel mee leven.quote:
Tsja, als ik moet kiezen tussen iemand met een enorm overschat oeuvre met quasi diepgang of een gematigd talent dat af en toe erg onderhoudende films aflevert, kies ik liever voor het laatstequote:Op donderdag 16 december 2004 19:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven.
Zijn beste film heeft ie niet eens zelf gemaakt. nbc
Niks meer aan toe te voegenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:16 schreef Gorro het volgende:
6. Francis Ford Coppola vs. Alfred Hitchcock 20-18
10. Charles Chaplin vs. George Lucas 15-17
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |