Aan jou heb je iets!quote:
geen idee wat ze kijken, ik kijk the green mile.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
welk net zitten jullie te kijken dan?
het is een stevige zitzak... je kan hem vormen hoe je wilt, hell zelfs een stoel van te maken.. of een soort matras.. of echt een hangzakquote:Op donderdag 9 december 2004 22:36 schreef BoJo het volgende:
en die vetzak is in al die vormen te vouwen![]()
zo'n ding is dus best wel must have als ik straks eigen woning hebquote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
het is een stevige zitzak... je kan hem vormen hoe je wilt, hell zelfs een stoel van te maken.. of een soort matras.. of echt een hangzak
sterker nog... 3 van die dingen >> pimpquote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n ding is dus best wel must have als ik straks eigen woning heb![]()
Weet je wat lullig is, als alles helemaal meezit bij mij, heb ik een betere 155 en eerder een woning als jijquote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n ding is dus best wel must have als ik straks eigen woning heb![]()
google en je kan ze online orderen..quote:Op donderdag 9 december 2004 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Waar zo'n zitzakt te koop? (wel duur trouwens voor zo'n ding)
Ik zit ook The Green Mile te kijken, echtfilm
laat BoJo maar schuiven op z'n werkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat lullig is, als alles helemaal meezit bij mij, heb ik een betere 155 en eerder een woning als jij![]()
Vet_O_ een paar van die dingen in de woonkamer van mn huis zou ik ook wel riant vindenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:43 schreef Hugster het volgende:
http://www.fatboy.nl/fatboybestelformulier/index.html
of je bent even een arrogante zak.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat lullig is, als alles helemaal meezit bij mij, heb ik een betere 155 en eerder een woning als jij![]()
Lukt me ook nooitquote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat BoJo maar schuiven op z'n werk
En nou hoop ik dat je straks geen stage+baan hebtquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I'm Lovin'itquote:
nu weer wel hequote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef Hugster het volgende:
als de bank er hier uit gaat dan wil ook ook nog wel zo'n ding hier neerleggen denk ik
Ik ben bang dat er morgen iemand een mailtje stuurt met een link van dit topic naar mn stage bedrijfquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En nou hoop ik dat je straks geen stage+baan hebt
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En nou hoop ik dat je straks geen stage+baan hebt
Ik zal 't niet zijn iigquote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er morgen iemand een mailtje stuurt met een link van dit topic naar mn stage bedrijf
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
als mijn 155 bijna op is boor ik hem in de zijne![]()
En dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac op zoek gaat naar een huis met een hele stevige garagequote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
morgen pas dacht jequote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er morgen iemand een mailtje stuurt met een link van dit topic naar mn stage bedrijf
ja mooi verhaaltje man!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:54 schreef Ultimora het volgende:
Ulti Goes To Spyker (veel pics en lang verhaal) done![]()
de snelle versie van mijn luxe wagen... wat doen je?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
komt nog welquote:Op donderdag 9 december 2004 23:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Damn. Een heel sc topic voor onszelf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |