nu wil ik niet meer, tss 2de keusquote:Op donderdag 9 december 2004 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]je raadde me zelf aan om Richard mee te nemen, maar jij bent ook welkom hoor
![]()
Dan weet ik nog niet wat ik erger zou vindenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze is verhuist naar Scheveningen nu heeft ze alleen last van Mark![]()
quote:
ik zei toch ook breezah slet, dat naam plaatje om d'r nek is ook zo foutquote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef BazzoS het volgende:
Ze is best mooi ja, maar die laarzen/moonboots over haar broek heen maakt het gewoon lelijk
Ik vind het echt niet mooi, die laarzen of moonboots OVER je broek
Dat heet modequote:Op donderdag 9 december 2004 22:04 schreef BazzoS het volgende:
Ze is best mooi ja, maar die laarzen/moonboots over haar broek heen maakt het gewoon lelijk
Ik vind het echt niet mooi, die laarzen of moonboots OVER je broek
Ja, volgens mij komen die breezersletjes in de winkel, en dan zegt die verkoper: "Ja dames, dit is in de mode, het ziet er niet uit maar iedereen draagt het!"quote:
fatboy slim???? Een rapper misschienquote:Op donderdag 9 december 2004 22:21 schreef BoJo het volgende:
wat is fatboy ?
opzich okéquote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef Thermo het volgende:
pb + fatboy + lcd tv + dvd - chillavond voor thermo
lijkt me irritant als je een dvd kijktquote:Op donderdag 9 december 2004 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fatboy slim???? Een rapper misschien![]()
Welke LCD TV heb jij?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef Thermo het volgende:
pb + fatboy + lcd tv + dvd - chillavond voor thermo
LOLquote:
Die is helemaal gekquote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
wat een hork dat ander wijf wat erbij is gekomen, die is nog gestoorder![]()
Van de ikeaquote:
een fat boy is echt niet van de ikea dude.. gek.. 160 euro van de ikea...quote:
blij toequote:Op donderdag 9 december 2004 22:28 schreef PeuRac het volgende:
TJabbo, je mist er niks aan dat je ze niet ziet
is al klaarquote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
welk net zitten jullie te kijken dan?
Niet dus, die fatboys zitten zo heerlijk, ik kom er niet meer uit.\\quote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
opzich oké
alleen een goede bank is chiller dan een zitzak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |