Wie woont er dan ook in Dordrechtquote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Altijd heb ik Dordrecht gehaat,
maar dit maakt alles goed!
http://www.bierkoerier.net/
*belt*
Ikquote:
Hier zit de slijterij om de hoekquote:
Ik ben een gelukkig menschquote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef MUUS het volgende:
NU OOK SIGARETTEN!!!
Oh yv, nu hoef je nooit meer het huis uit..
Je hebt toch inmiddels wel genoeg bifi foto'squote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig mensch
Ze hebben geen bifi's though.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van m'n minnaarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef Dirkh het volgende:
En bij de links staan nog meer plaatsen waar je bier kan laten bezorgen.Wat een goede site, waar heb je die gevonden?
Hoi Gothicquote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Als het nou ook nog eens gratis was..
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg in huis, gewoon. Je zorgt toch voor jezelf, normaal gesproken.![]()
Die zou constant aan moeten rijden daarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef MUUS het volgende:
De tamponkoerier zou het hele feestje compleet maken natuurlijk.
Is dat positief?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe zou ik je van mijn netvlies moeten krijgen?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ze is anders wel heeeeel lief hoor![]()
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik post hier maar in de hoop dat ik ooit blauw word.
Ze is best lief ja. Beetje naief, maar liev.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ze is anders wel heeeeel lief hoor![]()
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.
Klein detail hoor.
TS is die leeftijd al gepasseerd, MOES.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef MUUS het volgende:
De tamponkoerier zou het hele feestje compleet maken natuurlijk.
Ik heb jouw bififotoquote:Op woensdag 8 december 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.![]()
Houd je mond, mutsquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.
Klein detail hoor.
Ja, ik probeer hem onder de scanner te leggen...Maar die klep wil nu niet meer dicht.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.![]()
Blufferd!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik probeer hem onder de scanner te leggen...Maar die klep wil nu niet meer dicht.
Ach hij hangt bij mijn ouders boven de eettafelquote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zouden we geheim houden trut!!![]()
ik doe mee, HODFRquote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik post hier maar in de hoop dat ik ooit blauw word.
Now we're talking.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je mond, muts
Ga Onno Hoes oraal bevredigen ofzo
Nee, serieus. En ik heb mijn bifi al zovaak moeten scannen, dat hij is opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis met een lichtfobie.quote:
Wat bewn je toch ook een kutje!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach hij hangt bij mijn ouders boven de eettafel
Oh, Tokay. Dit meen je niet serieus, toch?!!quote:
Moet je je broek maar dichthoudenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, serieus. En ik heb mijn bifi al zovaak moeten scannen, dat hij is opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis met een lichtfobie.
je zus woont in Dordt?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Waar bier is, zijn tieten. Vraag maar aan PR.
PR, ik heb bier hiero maar waar zijn die tieten??quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Waar bier is, zijn tieten. Vraag maar aan PR.
Je kènt me toch?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Tokay. Dit meen je niet serieus, toch?!!
quote:
Andijviestamppotquote:Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ze genieten ervan tijdens de hutspot
Laat die mensen ook een keer plezier hebben..
De appelmoeskoerier! Wat een goed idee, OldSmeller!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
TS is die leeftijd al gepasseerd, MOES.
tampons, oldsmeller, ieuwquote:Op woensdag 8 december 2004 19:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
De appelmoeskoerier! Wat een goed idee, OldSmeller!
daar zorgt diegene die het bezorgt vast wel voorquote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik merkte het al eerder op: we groeien uit elkaar.quote:
Hé, dit wilde ik ook al typen.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik merkte het al eerder op: we groeien uit elkaar.![]()
Die bestaat al een paar jaar..quote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Altijd heb ik Dordrecht gehaat,
maar dit maakt alles goed!
http://www.bierkoerier.net/
*belt*
Niet altijdquote:Op woensdag 8 december 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar zorgt diegene die het bezorgt vast wel voor.
Eehm, dan hoef ik ze niet meer te halen...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef MUUS het volgende:
NU OOK SIGARETTEN!!!
Oh yv, nu hoef je nooit meer het huis uit..
Zoonlief legt het wel even uitquote:Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar jaar..![]()
een vrouw die bier brengt en die ook nog boobieflasht! dat zou een betere uitvinding zijn dan zon stomme beertenderquote:
Er rijd idd ook soms wel een vrouwke jaquote:Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een vrouw die bier brengt en die ook nog boobieflasht! dat zou een betere uitvinding zijn dan zon stomme beertender.
Als ze gewoon eens buiten wat beter rondkeek, of in het dorpskrantje keek...quote:
Tuurlijk, noem mijn naam maarquote:
En dat zeg je me nu?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar jaar..![]()
Van die stickers die op de verkeersborden geplakt zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 21:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Als ze gewoon eens buiten wat beter rondkeek, of in het dorpskrantje keek...
Dat hij dat nou niet even via MSN heeft laten wetenquote:
Jaquote:
Ze woont oko in Dordt...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat hij dat nou niet even via MSN heeft laten weten
Ja, zolang jij bier voor haar blijft halen komt ze natuurlijk nooit buitenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ze woont oko in Dordt...
Had ze eigenlijk moeten weten..
Blame Iteejer..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja, zolang jij bier voor haar blijft halen komt ze natuurlijk nooit buiten
Dit is allemaal jouw schuld
Tessje en geheim houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zouden we geheim houden trut!!![]()
Daar HAD ik jou voorquote:
Eigen schuld dus..quote:
Kom terugquote:
Houdoequote:Op woensdag 8 december 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Wordt dit weer zo'n bifi-kliekjes-topic.
Als dat zo is, ben ik weer weg hoor.
Als mijn cotract afgelopen isquote:
Wie begon er in het neuktopic?quote:
Laat haar eens in dordt zitten..quote:
wie moest er zonodig ons in die kutlijst zettenquote:
Wie begon er over op het forum?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
wie moest er zonodig ons in die kutlijst zetten
Ik kan mij een conversatie met Dagonet herrinneren in het neuklijstjetopicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |