Wat bewn je toch ook een kutje!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ach hij hangt bij mijn ouders boven de eettafel
Oh, Tokay. Dit meen je niet serieus, toch?!!quote:
Moet je je broek maar dichthoudenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, serieus. En ik heb mijn bifi al zovaak moeten scannen, dat hij is opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis met een lichtfobie.
je zus woont in Dordt?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Waar bier is, zijn tieten. Vraag maar aan PR.
PR, ik heb bier hiero maar waar zijn die tieten??quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Seborik het volgende:
Waar bier is, zijn tieten. Vraag maar aan PR.
Je kènt me toch?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Tokay. Dit meen je niet serieus, toch?!!
quote:
Andijviestamppotquote:Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ze genieten ervan tijdens de hutspot
Laat die mensen ook een keer plezier hebben..
De appelmoeskoerier! Wat een goed idee, OldSmeller!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
TS is die leeftijd al gepasseerd, MOES.
tampons, oldsmeller, ieuwquote:Op woensdag 8 december 2004 19:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
De appelmoeskoerier! Wat een goed idee, OldSmeller!
daar zorgt diegene die het bezorgt vast wel voorquote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig mensch
Ze hebben geen bifi's though.
Ik merkte het al eerder op: we groeien uit elkaar.quote:
Hé, dit wilde ik ook al typen.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik merkte het al eerder op: we groeien uit elkaar.![]()
Die bestaat al een paar jaar..quote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Altijd heb ik Dordrecht gehaat,
maar dit maakt alles goed!
http://www.bierkoerier.net/
*belt*
Niet altijdquote:Op woensdag 8 december 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar zorgt diegene die het bezorgt vast wel voor.
Eehm, dan hoef ik ze niet meer te halen...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef MUUS het volgende:
NU OOK SIGARETTEN!!!
Oh yv, nu hoef je nooit meer het huis uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |