Wie woont er dan ook in Dordrechtquote:Op woensdag 8 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Altijd heb ik Dordrecht gehaat,
maar dit maakt alles goed!
http://www.bierkoerier.net/
*belt*
Ikquote:
Hier zit de slijterij om de hoekquote:
Ik ben een gelukkig menschquote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef MUUS het volgende:
NU OOK SIGARETTEN!!!
Oh yv, nu hoef je nooit meer het huis uit..
Je hebt toch inmiddels wel genoeg bifi foto'squote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig mensch
Ze hebben geen bifi's though.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een gelukkig mensch
Ze hebben geen bifi's though.
Van m'n minnaarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef Dirkh het volgende:
En bij de links staan nog meer plaatsen waar je bier kan laten bezorgen.Wat een goede site, waar heb je die gevonden?
Hoi Gothicquote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Dead-Doll het volgende:
Als het nou ook nog eens gratis was..
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb altijd genoeg in huis, gewoon. Je zorgt toch voor jezelf, normaal gesproken.![]()
Die zou constant aan moeten rijden daarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef MUUS het volgende:
De tamponkoerier zou het hele feestje compleet maken natuurlijk.
Is dat positief?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe zou ik je van mijn netvlies moeten krijgen?![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ze is anders wel heeeeel lief hoor![]()
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik post hier maar in de hoop dat ik ooit blauw word.
Ze is best lief ja. Beetje naief, maar liev.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:17 schreef Da-Ali-G het volgende:
[..]
Ze is anders wel heeeeel lief hoor![]()
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.
Klein detail hoor.
TS is die leeftijd al gepasseerd, MOES.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef MUUS het volgende:
De tamponkoerier zou het hele feestje compleet maken natuurlijk.
Ik heb jouw bififotoquote:Op woensdag 8 december 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.![]()
Houd je mond, mutsquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet wat gore taal uit te slaan, Buup.
Klein detail hoor.
Ja, ik probeer hem onder de scanner te leggen...Maar die klep wil nu niet meer dicht.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je bifi posten Bupatih!! Anders wordt je natuurlijk noooooiiiit blauw.![]()
Blufferd!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik probeer hem onder de scanner te leggen...Maar die klep wil nu niet meer dicht.
Ach hij hangt bij mijn ouders boven de eettafelquote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zouden we geheim houden trut!!![]()
ik doe mee, HODFRquote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik post hier maar in de hoop dat ik ooit blauw word.
Now we're talking.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je mond, muts
Ga Onno Hoes oraal bevredigen ofzo
Nee, serieus. En ik heb mijn bifi al zovaak moeten scannen, dat hij is opgenomen in het psychiatrisch ziekenhuis met een lichtfobie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |