Zoonlief legt het wel even uitquote:Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar jaar..![]()
een vrouw die bier brengt en die ook nog boobieflasht! dat zou een betere uitvinding zijn dan zon stomme beertenderquote:
Er rijd idd ook soms wel een vrouwke jaquote:Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een vrouw die bier brengt en die ook nog boobieflasht! dat zou een betere uitvinding zijn dan zon stomme beertender.
Als ze gewoon eens buiten wat beter rondkeek, of in het dorpskrantje keek...quote:
Tuurlijk, noem mijn naam maarquote:
En dat zeg je me nu?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:09 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die bestaat al een paar jaar..![]()
Van die stickers die op de verkeersborden geplakt zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 21:17 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Als ze gewoon eens buiten wat beter rondkeek, of in het dorpskrantje keek...
Dat hij dat nou niet even via MSN heeft laten wetenquote:
Jaquote:
Ze woont oko in Dordt...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat hij dat nou niet even via MSN heeft laten weten
Ja, zolang jij bier voor haar blijft halen komt ze natuurlijk nooit buitenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:23 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ze woont oko in Dordt...
Had ze eigenlijk moeten weten..
Blame Iteejer..quote:Op woensdag 8 december 2004 21:27 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja, zolang jij bier voor haar blijft halen komt ze natuurlijk nooit buiten
Dit is allemaal jouw schuld
Tessje en geheim houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zouden we geheim houden trut!!![]()
Daar HAD ik jou voorquote:
Eigen schuld dus..quote:
Kom terugquote:
Houdoequote:Op woensdag 8 december 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Wordt dit weer zo'n bifi-kliekjes-topic.
Als dat zo is, ben ik weer weg hoor.
Als mijn cotract afgelopen isquote:
Wie begon er in het neuktopic?quote:
Laat haar eens in dordt zitten..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |