quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
niet met kanker schelden wil je![]()
Nou nou, TS is anders wel een heel gevoelig jongetje hoor. Heb je zijn OP wel gelezen? Hoe zielig hij nu is, twee keer toe heeft er aan gedacht om het formulier in te leveren hoor. Twee keer.quote:
want?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef the_real_joontje het volgende:
Mag dit topic dicht ?
tjongequote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou, TS is anders wel een heel gevoelig jongetje hoor. Heb je zijn OP wel gelezen? Hoe zielig hij nu is, twee keer toe heeft er aan gedacht om het formulier in te leveren hoor. Twee keer.
Het is niet makkelijk als je dat allemaal overkomt.
Dan mag die dichtquote:Op woensdag 8 december 2004 16:07 schreef MUUS het volgende:
En? Lucht het op?
Dank jequote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd grote bewondering voor jouw zinnige bijdrages Snakey. Echt ...
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef boebiedoe het volgende:
Eigen schuld hé ..
KLG??quote:Op woensdag 8 december 2004 16:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gedraag je niet als mod van KLG knurft.
Tis mijn schuld dat ik naar hem geluisterd hebquote:Op woensdag 8 december 2004 16:20 schreef Dirkh het volgende:
Kippiej, heb je dat vriendje van je al even bedankt?
Hé, die ambtenaren hebben ook recht op kerstvakantie van twee weken.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef kippiej het volgende:
Zal best mn eigen schuld zijn, aan de andere kant vind ik ook dat de schoolleiding iets soepeler mag zijn, angezien de herkansingen in januari ergens zijn
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je heb evenveel hersencellen als het aantal fans van de jostiband en het vocabulair van een dode eend. Daarmee zul je het dus niet redden, misschien kun je het beter op cu2.nl proberen oid. Treurige gang van zaken, geen idee hoe ze bij jou zijn uitgekomen.quote:
Ga ergens anders zitten relativerenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
Tis mijn schuld dat ik naar hem geluisterd heb
ik vond die 4.4 al zo knapquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Blik het volgende:
Mavo??
serieus, je komt echt heel triest over zo, tis verdomme je eigen schuld, had je maar tegen je maat moeten zeggen dat het echt ingeleverd had moeten worden in plaats van een jointje gaan halen of een biertje te drinken
Ik vind je oprecht een aardig ventje Boe. Maar je projectie stinkt aan alle kanten.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je vocabulair heeft even hersencellen als het aantal fans van de jostiband, daarmee zul je het dus niet redden. Treurige bende.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten relativeren
Het is niet jouw schuld!
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:01 schreef kippiej het volgende:
Kankerzooi! (..)
.......tering...................................................... kankerhoer.................
........lever.............(..)
FUCK!![]()
Ik geloof dat dit profiel je wel ligt, gezien je kennis van ziektes en het menselijk lichaam.quote:Profiel:
Opleiding: 6V NG (Natuur & gezondheid)
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:26 schreef Pool het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat dit profiel je wel ligt, gezien je kennis van ziektes en het menselijk lichaam.
misschien dat er daarom zo veel mensen hun diploma krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef Flurry het volgende:
Herkansingen? die hadden we vroeger niet... wat is dat voor softe boel ineens? je kan gvd toch gewoon leren?
Ja leuk, pomp die kinderen maar gelijk vol met woorden als kankerzooi en tiefuslijer.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:26 schreef BrauN het volgende:
Ik neem aan dat de TS studeert aan een kinderdagverblijf?
nee tuurlijk niet, dat komt door de 2e fase, dat werkt gewoon zo goed, dat bijna iedereen zijn diploma haalt....quote:Op woensdag 8 december 2004 16:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
misschien dat er daarom zo veel mensen hun diploma krijgen![]()
Nou, jou zijn we ook liever kwijt dan rijk als moderator.quote:
En jij bent?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, jou zijn we ook liever kwijt dan rijk als moderator.![]()
Ik jou ook oprecht een aardige kerel. Maar totaal niet geschikt als mod, en je mag mij eens uitleggen waarom mijn projectie stinkt. Je reacties zijn van zo'n dramatisch leeg niveau dat je het blauw gewoon niet waard bent. Klaar.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht een aardig ventje Boe. Maar je projectie stinkt aan alle kanten.![]()
Ik heb net een weekban achter de rug omdat ik flamede met kankerquote:Op woensdag 8 december 2004 16:31 schreef kippiej het volgende:
Wat is dat gehuil nou om dat kanker hierzo
Alsof het opeens bizar is dat iemand het als scheldwoord gebruikt.
vind het wel kanker dat je bizar gebruikt jahquote:Op woensdag 8 december 2004 16:31 schreef kippiej het volgende:
Leuk he, die hokjesquote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef Stievus het volgende:
eigen schuld, stoer ventje
je rookt zeker ook vanwege het stoer doen en scheld zeker ook elke buitenlander uit om het vervolgens tegen je vrienden te vertellen hoe wreed je wel niet bent
Hij houdt de layout van zijn posts tenminste netjes, in tegenstelling tot jou.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef mazaru het volgende:
Mooie woordenschat heb jij!
Komt heel intelligent over.
Heeeee dan zijn er dus toch modjes met verstand?!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb net een weekban achter de rug omdat ik flamede met kanker
En jij hebt zeker weten geen vrienden, nerd.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef Stievus het volgende:
eigen schuld, stoer ventje
je rookt zeker ook vanwege het stoer doen en scheld zeker ook elke buitenlander uit om het vervolgens tegen je vrienden te vertellen hoe wreed je wel niet bent
Dat is gelul en je weet het zelf ook!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik jou ook oprecht een aardige kerel. Maar totaal niet geschikt als mod, en je mag mij eens uitleggen waarom mijn projectie stinkt. Je reacties zijn van zo'n dramatisch leeg niveau dat je het blauw gewoon niet waard bent. Klaar.
Vroeger had je wel meer dan vier toetsen per jaar voor een vak. Nu niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef Flurry het volgende:
Herkansingen? die hadden we vroeger niet... wat is dat voor softe boel ineens? je kan gvd toch gewoon leren?
Zeiklui als jou zien we ook liever tegen een trein aan lopen als hier klachten posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, jou zijn we ook liever kwijt dan rijk als moderator.![]()
Neequote:Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeeee dan zijn er dus toch modjes met verstand?!!!
Daar wil ik geen uitspraak over doen. Er zijn in ieder geval geen modjes die kunnen bannenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef mazaru het volgende:
Zeg anders tieft je ff op met dat gezeik hieroquote:Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar wil ik geen uitspraak over doen. Er zijn in ieder geval geen modjes die kunnen bannen.
Niet bizar, wel uitermate triest.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:31 schreef kippiej het volgende:
hij heeft gelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 16:33 schreef Dirkh het volgende:
Kan het nu weer over het formulier gaan? En dat vriendje van kippiej, die is uiteindelijk verantwoordelijk voor die 4.4. scheikunde.
Niet in 6-vwo.... 3 of 4 keer schoolonderzoeken en dan examen, beide telden mee voor 50% van het eindcijfer, alleen de examens konden over worden gedaan - als ik me het goed herinnerquote:Op woensdag 8 december 2004 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vroeger had je wel meer dan vier toetsen per jaar voor een vak. Nu niet.![]()
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Ow sorry, het is natuurlijk vet stoer om met ziektes rond te smijten waar dagelijks mensen aan lijden, en doodgaan.
Sja, ik weet niet anders dan dat je in de Tweede Fase 5 herkansingen per jaar hebt. Op mijn school dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
Niet in 6-vwo.... 3 of 4 keer schoolonderzoeken en dan examen, beide telden mee voor 50% van het eindcijfer, alleen de examens konden over worden gedaan - als ik me het goed herinner![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef Markster het volgende:
huh!? Snakey bezig met posts verwijderen ?
Nee ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef Markster het volgende:
huh!? Snakey bezig met posts verwijderen ?
mijn topic, wat doe je?quote:
Het is dan ook retorisch waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef gexxz het volgende:
Je hoeft niet te schelden, en al helemaal niet met ziektes. Het is gewoon je eigen schuld.
Menselijk om een keer iets te vergeten.
Das een goeiequote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef donderopman het volgende:
maar TS ben je nog niet naar de directie geweest dat het eigenlijk door je vriend kwam dat je het niet optijd hebt ingeleverd
het lucht anders wel opquote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef gexxz het volgende:
Je hoeft niet te schelden, en al helemaal niet met ziektes. Het is gewoon je eigen schuld.
Menselijk om een keer iets te vergeten.
Doe dat nou niet!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook retorisch waarschijnlijk.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een tekortkoming.
Je had gewoon op tijd moeten zijn, kansloos gewoon... Bij voorbaat ben je al kansloos als je zo loopt te schelden met woorden als kanker... :-/quote:Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef kippiej het volgende:
Zal best mn eigen schuld zijn, aan de andere kant vind ik ook dat de schoolleiding iets soepeler mag zijn, angezien de herkansingen in januari ergens zijn
Je voelt je wel heel populair he na die neuklijstjes van je. Dat was wel heel anders na die akkefietjes waarbij je fok flink van achter hebt genomen. Jammer dat ik die ene smiley nooit post, die zou hier wel erg toepasselijk zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je heb evenveel hersencellen als het aantal fans van de jostiband en het vocabulair van een dode eend. Daarmee zul je het dus niet redden, misschien kun je het beter op cu2.nl proberen oid. Treurige gang van zaken, geen idee hoe ze bij jou zijn uitgekomen.
Een onvoldoende voor ANWquote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef lj_lightning het volgende:
oh kutik moet dat ding ook nog invullen voor ANW... waneer ookalweer... *kijkt in agenda*
Hahaha.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Niet schelden met kanker stomme breezertrut
"Daar gaat je zakgeld!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Markster het volgende:
"Mama, ik heb een slecht cijfer op mijn rapport"
Dan is het een homo of, begrijpt ze die optie in het profiel niet, of wil ze een geslachtsoperatie ondergaanquote:
Inderdaad.....quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
vind ik ookquote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Door dit zinnetje plakt mijn t-shirt nu vol met goulashquote:terwij; ik godverdomme 18 ben en alle briefjes zelf mag schrijven!
Doe niet zo burgelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
Triest als je dat woord moet gebruiken op deze manier.![]()
Ik vind kanker wel een kut woord jaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Doe niet zo burgelijk
En kut dan? "dat dan weer wel"?
Of scheld jij echt nooit... je vloekt ofwat?
Duidelijk nog nooit iemand die aan kanker lijdt gezien (terminaal)quote:Op woensdag 8 december 2004 18:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Doe niet zo burgelijk
En kut dan? "dat dan weer wel"?
Of scheld jij echt nooit... je vloekt ofwat?
Aldus de trieste kneus die zich in dit topic meer belachelijk gemaakt heeft dan zo'n beetje elke andere fok user.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:49 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Door dit zinnetje plakt mijn t-shirt nu vol met goulash
Mijn tante stierf er in 2003 aan... mijn Oma in 1990...quote:Duidelijk nog nooit iemand die aan kanker lijdt gezien (terminaal)
Trieste kneus? Zwaait naar daftpunk freak...(veiligquote:Aldus de trieste kneus die zich in dit topic meer belachelijk gemaakt heeft dan zo'n beetje elke andere fok user.
Doe niet zo hypocriet man.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ehm, ik lach je niet uit om je muzieksmaak hoor (al zou dat wel op z'n plaats zijn), maar om je trieste bedreigingen in dat topic waar zelfs de goedkoopste dreigbrief-marokkaan zich nog voor zou schamen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik luister ook naar dat soort muziek ja! So what?
'ooit............'quote:Ga bomen knuffelen... echt..
Ik snap dat eigenlijk nooit echt waarom mensen het erg vinden om te zien dat mensen met kanker schelden als er een naaste aan die ziekte is doodgegaan. Je wordt er aan herinneren dat het geen fijne ziekte is en als je doordenkt denk je van "ja die is doodquote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit iemand die aan kanker lijdt gezien (terminaal)
Ohja, en niet burgerlijk, maar een klein beetje goed fatsoen, of is dat al te veel gevraagd?
Eensquote:Op woensdag 8 december 2004 19:13 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet man.
Iedere (dodelijk) ziekte kan zonder pardon gebruikt worden, maar zodra je kanker zegt gaat iedereen op z'n achterste benen staan.
Het is maar een woord hoor![]()
Sorry, moet je maar eerder postenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:15 schreef Dirkh het volgende:
Hallo!!!
Formuliertje, vriend, school, 4.4 , scheikunde rings a bell?
Boehoee, verdedig je hier dan gewoon sneue lul.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is gelul en je weet het zelf ook!![]()
Als je écht kritiek heb kom je maar op m'n MSN.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik schreef penicilline verkeerd.
Ik sta nu (met die 4.4) gemiddeld een 5.4 voor sk. dat dan wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:29 schreef Salvad0R het volgende:
Tering, een 4,4, vette ramp man....
dan moet je wel een 6,6 halen, wil je voldoende staan..
das wel heel moeilijk he
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef BrauN het volgende:
Tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |