quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
niet met kanker schelden wil je![]()
Nou nou, TS is anders wel een heel gevoelig jongetje hoor. Heb je zijn OP wel gelezen? Hoe zielig hij nu is, twee keer toe heeft er aan gedacht om het formulier in te leveren hoor. Twee keer.quote:
want?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef the_real_joontje het volgende:
Mag dit topic dicht ?
tjongequote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nou, TS is anders wel een heel gevoelig jongetje hoor. Heb je zijn OP wel gelezen? Hoe zielig hij nu is, twee keer toe heeft er aan gedacht om het formulier in te leveren hoor. Twee keer.
Het is niet makkelijk als je dat allemaal overkomt.
Dan mag die dichtquote:Op woensdag 8 december 2004 16:07 schreef MUUS het volgende:
En? Lucht het op?
Dank jequote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik heb altijd grote bewondering voor jouw zinnige bijdrages Snakey. Echt ...
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef boebiedoe het volgende:
Eigen schuld hé ..
KLG??quote:Op woensdag 8 december 2004 16:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gedraag je niet als mod van KLG knurft.
Tis mijn schuld dat ik naar hem geluisterd hebquote:Op woensdag 8 december 2004 16:20 schreef Dirkh het volgende:
Kippiej, heb je dat vriendje van je al even bedankt?
Hé, die ambtenaren hebben ook recht op kerstvakantie van twee weken.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef kippiej het volgende:
Zal best mn eigen schuld zijn, aan de andere kant vind ik ook dat de schoolleiding iets soepeler mag zijn, angezien de herkansingen in januari ergens zijn
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je heb evenveel hersencellen als het aantal fans van de jostiband en het vocabulair van een dode eend. Daarmee zul je het dus niet redden, misschien kun je het beter op cu2.nl proberen oid. Treurige gang van zaken, geen idee hoe ze bij jou zijn uitgekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |