Ga ergens anders zitten relativerenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:21 schreef kippiej het volgende:
[..]
Tis mijn schuld dat ik naar hem geluisterd heb
ik vond die 4.4 al zo knapquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Blik het volgende:
Mavo??
serieus, je komt echt heel triest over zo, tis verdomme je eigen schuld, had je maar tegen je maat moeten zeggen dat het echt ingeleverd had moeten worden in plaats van een jointje gaan halen of een biertje te drinken
Ik vind je oprecht een aardig ventje Boe. Maar je projectie stinkt aan alle kanten.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je vocabulair heeft even hersencellen als het aantal fans van de jostiband, daarmee zul je het dus niet redden. Treurige bende.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten relativeren
Het is niet jouw schuld!
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:01 schreef kippiej het volgende:
Kankerzooi! (..)
.......tering...................................................... kankerhoer.................
........lever.............(..)
FUCK!![]()
Ik geloof dat dit profiel je wel ligt, gezien je kennis van ziektes en het menselijk lichaam.quote:Profiel:
Opleiding: 6V NG (Natuur & gezondheid)
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:26 schreef Pool het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat dit profiel je wel ligt, gezien je kennis van ziektes en het menselijk lichaam.
misschien dat er daarom zo veel mensen hun diploma krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef Flurry het volgende:
Herkansingen? die hadden we vroeger niet... wat is dat voor softe boel ineens? je kan gvd toch gewoon leren?
Ja leuk, pomp die kinderen maar gelijk vol met woorden als kankerzooi en tiefuslijer.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:26 schreef BrauN het volgende:
Ik neem aan dat de TS studeert aan een kinderdagverblijf?
nee tuurlijk niet, dat komt door de 2e fase, dat werkt gewoon zo goed, dat bijna iedereen zijn diploma haalt....quote:Op woensdag 8 december 2004 16:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
misschien dat er daarom zo veel mensen hun diploma krijgen![]()
Nou, jou zijn we ook liever kwijt dan rijk als moderator.quote:
En jij bent?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou, jou zijn we ook liever kwijt dan rijk als moderator.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |