mijn topic, wat doe je?quote:
Het is dan ook retorisch waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef gexxz het volgende:
Je hoeft niet te schelden, en al helemaal niet met ziektes. Het is gewoon je eigen schuld.
Menselijk om een keer iets te vergeten.
Das een goeiequote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef donderopman het volgende:
maar TS ben je nog niet naar de directie geweest dat het eigenlijk door je vriend kwam dat je het niet optijd hebt ingeleverd
het lucht anders wel opquote:Op woensdag 8 december 2004 16:50 schreef gexxz het volgende:
Je hoeft niet te schelden, en al helemaal niet met ziektes. Het is gewoon je eigen schuld.
Menselijk om een keer iets te vergeten.
Doe dat nou niet!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook retorisch waarschijnlijk.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik noem het eerder een tekortkoming.
Je had gewoon op tijd moeten zijn, kansloos gewoon... Bij voorbaat ben je al kansloos als je zo loopt te schelden met woorden als kanker... :-/quote:Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef kippiej het volgende:
Zal best mn eigen schuld zijn, aan de andere kant vind ik ook dat de schoolleiding iets soepeler mag zijn, angezien de herkansingen in januari ergens zijn
Je voelt je wel heel populair he na die neuklijstjes van je. Dat was wel heel anders na die akkefietjes waarbij je fok flink van achter hebt genomen. Jammer dat ik die ene smiley nooit post, die zou hier wel erg toepasselijk zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als je je geen raad weet met dat blauwe kleurtje kun je 'm beter gelijk weer inleveren Snakey. Deze wanvertoning is te treurig om aan te zien. Je heb evenveel hersencellen als het aantal fans van de jostiband en het vocabulair van een dode eend. Daarmee zul je het dus niet redden, misschien kun je het beter op cu2.nl proberen oid. Treurige gang van zaken, geen idee hoe ze bij jou zijn uitgekomen.
Een onvoldoende voor ANWquote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef lj_lightning het volgende:
oh kutik moet dat ding ook nog invullen voor ANW... waneer ookalweer... *kijkt in agenda*
Hahaha.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:51 schreef Cerbie het volgende:
Niet schelden met kanker stomme breezertrut
"Daar gaat je zakgeld!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Markster het volgende:
"Mama, ik heb een slecht cijfer op mijn rapport"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |