Moppie lekker wijf geile slettebakquote:Op woensdag 8 december 2004 14:20 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik ben kapot...
Eerste keer vandaag 5 minuutjes alleen. Deur zit dan ook dicht.
Kunnen al die mensen ajb gewoon weer oprotten!
Oh, en is het al morgenavond?
Sorry hoor.quote:
Mooiquote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?
Ik ben gewoon gezellig aan het meedoen hier.
Een gevierde fokker ben ik zeker niet, ik kom voornamelijk in de spelletjes van MUZ en TTK.
Maar goed ik heb de hint begrepen hoor.
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'quote:Op woensdag 8 december 2004 14:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik had me verslapen
Dan zie ik het nut niet in om nog naar Eindhoven te gaan
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:33 schreef Ripley het volgende:
Kusje geven en weer goedmaken
Of gewoon straks even een biertje bij het voetballen doen natuurlijk
Mensen uit de provincie hebben toch een heel andere mentaliteitquote:Op woensdag 8 december 2004 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]Het is echt een hele andere wereld daar in eindhoven he
Steek die mentaliteit maar ergens waar de zon nooit schijntquote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mensen uit de provincie hebben toch een heel andere mentaliteit
En terecht natuurlijk, want er werken allemaal lekkere wijven bij HW.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.
jij gaat toch voor het eind weg als het niet zo goed gaat...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.
Wat is dit allemaal? Does elkaar een kusje geven?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?
Ik ben gewoon gezellig aan het meedoen hier.
Een gevierde fokker ben ik zeker niet, ik kom voornamelijk in de spelletjes van MUZ en TTK.
Maar goed ik heb de hint begrepen hoor.
Up yours too!!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Steek die mentaliteit maar ergens waar de zon nooit schijnt
quote:
In elk goed huwelijk wordt er wel eens een beetje gebekvecht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal? Does elkaar een kusje geven?
Aventura, BBD komt aandacht te kortquote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef boebiedoe het volgende:
Pff .. sommige mensen negeren me.
En mailen niet terug..
Als het maar een gat heeft, dan neemt Heatwave met alles genoegen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen neem ik aan dat deze heren niet aan goedmaakseks doen![]()
En toen was het beeld van de naakte HW net van mijn netvlies verdwenen...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:48 schreef Ripley het volgende:
Alleen neem ik aan dat deze heren niet aan goedmaakseks doen![]()
Aar joe Tokkie toe mie?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef boebiedoe het volgende:
Pff .. sommige mensen negeren me.
En mailen niet terug..
Je kan veel van HW zeggen, maar de gemiddelde kwaliteit van zijn veroveringen is toch best okayquote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als het maar een gat heeft, dan neemt Heatwave met alles genoegen.
Why can't we all just get along *met bloemblaadjes rondstrooit, the Mamas and the Papas opzet, soepjurkje aantrektquote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Die CDquote:
Mwah, maar zijn meeste veroveringen waren al door de helft van FOK! genomen. Ik prefereer meer FOK! maagden, jong en vers.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kan veel van HW zeggen, maar de gemiddelde kwaliteit van zijn veroveringen is toch best okay
ZEG!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je bent niet meer lievquote:
Je mailt even niet terug en hij wordt gelijk weer recalcitrantquote:Op woensdag 8 december 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Does niet zo etteren Boe.
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik maar niet kom...
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:59 schreef PPL het volgende:
Geachte FoK-ers,
Ondanks het feit dat ik slechts een middelmatige fokker ben,
zou ik het toch leuk vinden als ik aan de meeting zou mogen participeren.
Gelieve mij te vergeven voor het feit dat ik in een eerder stadium dacht als gelijke met jullie mee te mogen coverseren.
Ik zou het ook begrijpen als mijn aanwezigheid bij zowel dit topic als de uiteindelijke meet niet langer wenselijk is.
Ik ben namnelijk niet een FoK-ers die zich wil opdringen (bijvoorbeeld door de borsten van mijn vriendin te laten zien, terwijl mensen aan het eten zijn).
Sorry vooor mijn eerdere aanmatigende gedrag.
Nu pas begrijp ik dat ik mij nooit zal mogen gedragen als een gelijkwaardige medemens, vergeleken met jullie top-fokkers.
Met vriendelijke groet en in afwachting van een positieve reactie verbijf ik,
PPL
[puppel]
Jawelquote:Op woensdag 8 december 2004 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Leuke incrowd zo...
Ik denk dat ik maar niet kom...
Wat voor brief? Ik heb RSIquote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Boe. Schrijf jij ooks eens zo'n brief. En vort een beetje!
![]()
Dat krijg je als je met je hand steeds dezelfde beweging maaktquote:
Luie vriendin hé ..quote:Op woensdag 8 december 2004 15:07 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met je hand steeds dezelfde beweging maakt
![]()
Dan had je je bordje maar leeg moeten etenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
Liet jij maar eens je tieten zien tijdens het eten
Maar wat je van ver haalt is wel lekkerderquote:Op woensdag 8 december 2004 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]Het is echt een hele andere wereld daar in eindhoven he
Does weggaan als je in een beledig-bui bent!quote:
Kut, dus ik moet naar eindhoven verhuizen om een leuke kerel uit Amsterdam te scoren?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:11 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar wat je van ver haalt is wel lekkerder
Dat jullie het opkregenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan had je je bordje maar leeg moeten eten
Waarheen? Op alle andere fora heb ik een ban.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:12 schreef Blinky het volgende:
[..]
Does weggaan als je in een beledig-bui bent!
In sex heb je toch geen ban?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarheen? Op alle andere fora heb ik een ban..
Mwah... ik heb de mijne in Utrecht leren kennen en die bleek uit Amsterdam te komen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kut, dus ik moet naar eindhoven verhuizen om een leuke kerel uit Amsterdam te scoren?![]()
Leer daar dan eens van, BBDquote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Waarheen? Op alle andere fora heb ik een ban..
Ik had eigenlijk mijn naam hier verwacht.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:49 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, maar HW scoort iig meestal leuke damesquote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk mijn naam hier verwacht.
De dag dat BDB zich als voorbeeldig Fok!ker gaat gedragen zal vallen op de dag dat de wereld vergaatquote:
Wie zegt dat ik hém niet gescoord heb?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, maar HW scoort iig meestal leuke dames
Als ie zich een tijdje netjes gedraagt ben ik snel geneigd om te denken: "Goh, het is misschien toch wel een lieve jongen. Ergens".quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
De dag dat BDB zich als voorbeeldig Fok!ker gaat gedragen zal vallen op de dag dat de wereld vergaatdenk ik
* Tessje mompeld iets over pasen en pinksteren die op 1 dag vallen tesamen met kerstmis en oud en nieuwquote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
De dag dat BDB zich als voorbeeldig Fok!ker gaat gedragen zal vallen op de dag dat de wereld vergaatdenk ik
Ja en? RSI wil niet zeggen dat je maar mensen te pas en te onpas kunt beledigen. Doe ik ook niet, en ik heb continu PMS, en ook nog RSI, ADHD en MPPS.quote:
Ik mag die harde hand van aventura welquote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en? RSI wil niet zeggen dat je maar mensen te pas en te onpas kunt beledigen. Doe ik ook niet, en ik heb continu PMS, en ook nog RSI, ADHD en MPPS.
En dat de hel er nog overheen bevriest.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
* Tessje mompeld iets over pasen en pinksteren die op 1 dag vallen tesamen met kerstmis en oud en nieuw
Ja maar, wij hadden "unlimited" en niet eens bijbesteld, dus het viel nig reuze mee met de eetlust.quote:
En ik schijn een bedenkelijke reputatie te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, maar HW scoort iig meestal leuke dames
Ik ken bijna alles maar wtf is MPPS?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en? RSI wil niet zeggen dat je maar mensen te pas en te onpas kunt beledigen. Doe ik ook niet, en ik heb continu PMS, en ook nog RSI, ADHD en MPPS.
En op msnquote:Op woensdag 8 december 2004 15:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schijn een bedenkelijke reputatie te hebben.
Ik op t forum schijn ik iedere vrijgezelle dame te "bespringen"
Dat is geen PMSquote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
-edit-quote:Op woensdag 8 december 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag die harde hand van aventura wel![]()
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best meequote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Aventura het volgende:
Meervouding Persoonlijkheids Syndroom. Oops, een P'tje teveel
Het wordt een beetje een prive-meet zo.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
* BE is het stiekem wel een klein beetje met HW eens dat dit wel heel erg incrowd aan het worden is.
Moeten we het niet eens over muziek gaan hebben om ervoor te zorgen dat er nog minstens 20 man bij komen op het lijstje bovenaan?
Of psychedelic aan de heroine hangen onder het genot van Ozark Henryquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ja muziek! Rock 'n Roll! Headbangen! Luchtgitaren!!
Ik ben nog maar de enigste outcrowder?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
* BE is het stiekem wel een klein beetje met HW eens dat dit wel heel erg incrowd aan het worden is.
Moeten we het niet eens over muziek gaan hebben om ervoor te zorgen dat er nog minstens 20 man bij komen op het lijstje bovenaan?
Jij bent ook altijd bij de pinkenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best mee.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ja muziek! Rock 'n Roll! Headbangen! Luchtgitaren!!
Scherpquote:Op woensdag 8 december 2004 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best mee.
Aangepastquote:Op woensdag 8 december 2004 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik wil 'When the incrowds are gone' als sluitingsnummer. For old times sake.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
Oeh ik heb een borrel, ik moet alles voorbereiden, zie ik je zo HW?!?
incrowd is okay, prive-meets ookquote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
- er is bier, gebrouwd door mensen met een verstandelijke beperking;quote:
tsk, zuipschuitenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
Jullie werken in de horeca?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
- er is bier, gebrouwd door mensen met een verstandelijke beperking;
- er is thee, verbouwd door Marokkaanse weduwen;
- er is mango bowl, gemaakt van door Fair Trade verhandelde mango's.
Oja en ook nog bergen met vreetvoer en Heineken Bier.
![]()
Lekker in het bier spugenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Als er maar gewoon bier is idd, dat josti bier zie ik niet zo zitten.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |