Neequote:
Ja sorry, je riep een beeld van een naakte HW op. Daar zit ik gewoon niet op te wachtenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:58 schreef PPL het volgende:
Nah.
Doe ik eens een keer on-topic en vraag ik en nummer aan -> weer niet goed
Er zijn mensen met een echte baan hier hoorquote:
Waar ? Waar ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een echte baan hier hoor.
Wie dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik had me verslapenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provocerenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja sorry, je riep een beeld van een naakte HW op. Daar zit ik gewoon niet op te wachten
Jij was de lieve, weet je nogquote:Op woensdag 8 december 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provoceren.
Hè ? Wat ? Wie ? Waar ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provoceren.
Nah ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Precies de 2 die ik bedoel, bedankt.
Gewoon het zelfde "ik ben opeens de gevierde fokker" gedrag zoals in elk meeting topic, hoezo?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Nah ?
Hoe kom je erbij dat moi provoceert
Ik dacht ook gelijk: het is wel duidelijk van wie hij chantagemateriaal heeftquote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Precies de 2 die ik bedoel, bedankt.
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde "ik ben opeens de gevierde fokker" gedrag zoals in elk meeting topic, hoezo?
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?
Ik ben gewoon gezellig aan het meedoen hier.
Een gevierde fokker ben ik zeker niet, ik kom voornamelijk in de spelletjes van MUZ en TTK.
Maar goed ik heb de hint begrepen hoor.
Moppie lekker wijf geile slettebakquote:Op woensdag 8 december 2004 14:20 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik ben kapot...
Eerste keer vandaag 5 minuutjes alleen. Deur zit dan ook dicht.
Kunnen al die mensen ajb gewoon weer oprotten!
Oh, en is het al morgenavond?
Sorry hoor.quote:
Mooiquote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Een gevierde fokker ben ik zeker niet, ik kom voornamelijk in de spelletjes van MUZ en TTK.
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'quote:Op woensdag 8 december 2004 14:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik had me verslapen
Dan zie ik het nut niet in om nog naar Eindhoven te gaan
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zoek ook een baan in Eidnhoven. En dan dat ik ga bellen van: ' ik heb me verslapen'. En dan van ja, maar dan is het de moeite niet meer'
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:33 schreef Ripley het volgende:
Kusje geven en weer goedmaken
Of gewoon straks even een biertje bij het voetballen doen natuurlijk
Mensen uit de provincie hebben toch een heel andere mentaliteitquote:Op woensdag 8 december 2004 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]Het is echt een hele andere wereld daar in eindhoven he
Steek die mentaliteit maar ergens waar de zon nooit schijntquote:Op woensdag 8 december 2004 14:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mensen uit de provincie hebben toch een heel andere mentaliteit
En terecht natuurlijk, want er werken allemaal lekkere wijven bij HW.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.
jij gaat toch voor het eind weg als het niet zo goed gaat...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij wil niet, hij moet zonodig met z'n werk gaan kijken.
Wat is dit allemaal? Does elkaar een kusje geven?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Up yours too!!quote:Op woensdag 8 december 2004 14:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
Steek die mentaliteit maar ergens waar de zon nooit schijnt
quote:
In elk goed huwelijk wordt er wel eens een beetje gebekvecht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal? Does elkaar een kusje geven?
Aventura, BBD komt aandacht te kortquote:Op woensdag 8 december 2004 14:47 schreef boebiedoe het volgende:
Pff .. sommige mensen negeren me.
En mailen niet terug..
Als het maar een gat heeft, dan neemt Heatwave met alles genoegen.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen neem ik aan dat deze heren niet aan goedmaakseks doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |