Zal ik ze hier ook nog ff posten ?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Aventura het volgende:
Die plaatjes waren f*cking gross men!!
Liever niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal ik ze hier ook nog ff posten ?
Nu heeft nog niet iedreeen ervan kunnen 'genieten'
Niks van gezienquote:Op woensdag 8 december 2004 10:54 schreef Aventura het volgende:
Die plaatjes waren f*cking gross men!!
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Blinky het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik iemand moest bellen en dat kwam er steeds niet van. Nu ik wakker ben heb ik nog steeds het gevoel dat ik iemand zou moeten bellen
* afwacht *quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Blinky het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik iemand moest bellen en dat kwam er steeds niet van. Nu ik wakker ben heb ik nog steeds het gevoel dat ik iemand zou moeten bellen
Hey, dat schijnt er bij te horen in een relatiequote:
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 8 december 2004 11:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!
Dat weet ie wel, daarvoor ga ik hem niet voor op z'n werk storen.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.![]()
![]()
Ik ben in potentie onwijs klefquote:Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat weet ie wel, daarvoor ga ik hem niet voor op z'n werk storen.
Ik ben niet (meer) zo klef, maar ik kan wel zo mijn buien hebben
Wat een excuus...quote:Op woensdag 8 december 2004 11:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mên... ik heb niet eens een nummer van jou!
quote:
Oeh!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef PPL het volgende:![]()
Dat kan simpel geregeld worden...
Maar niet on-line, dan weet ik het wel weer.
Van die eenden-liefhebber heb ik nog geen reactie. Wie weet wordt zijn baas momenteel gegijzeld en probeert HW op heldhaftige wijze zijn baas die drie bloedjes van kinderen heeft, te redden. Daarbij heeft hij al zijn inspanning nodig. Het is een gevaarlijke missie immers. Als ze hem maar niet ontvoeren, ver weg naar de Oekraine ofzo. Als hij dan moet ontsnappen zul je zien dat hij ergens in de wildernis terecht komt. Dan komt ie alleen maar mensen tegen die Oekrainees tegen hem spreken en dat spreekt hij volgens mij niet (ik zal het als ik hem zie meteen navragen). Maar uiteindelijk, door we-ken-lang rondgelopen te hebben zal hij bij een station aankomen waar hij de trein kan nemen en zo uiteindelijk bij de politie terecht komen die er uiteindelijk weer voor zullen zorgen dat hij weer terugkomt. En dan vieren we feest.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef PPL het volgende:
Wat een excuus...![]()
Je hebt vast wel een lijntje openstaan met die eenden-liefhebber
[..]
quote:Ramantiek en stelletjes sucken ook btw
Hey... dat klopt eigenlijk niet he... zeggen dat iets suckt en het dan zelf stiekum toch zijn...quote:Ik ben in potentie onwijs klef
Je kent hem zeker nog niet zo lang hè ?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:34 schreef Blinky het volgende:
Maar het zou ook kunnen dat hij het druk heeft.
Een paar weken...quote:Op woensdag 8 december 2004 11:38 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kent hem zeker nog niet zo lang hè ?!
Verdorie. Geen feest dus vanwege je terugkeer?quote:
Jullie zijn toch geen rollenspel aan het plannen he?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Verdorie. Geen feest dus vanwege je terugkeer?
![]()
Doen we wel een keertjke met een biertje erbijquote:Op woensdag 8 december 2004 11:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een paar weken...
Maar hoezo dan? I'm all ears
Shit, je hebt me door.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jullie zijn toch geen rollenspel aan het plannen he?![]()
Mag een wijntje ook?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Doen we wel een keertjke met een biertje erbij
Ik gok dat ze een ander rollenspel bedoeldequote:Op woensdag 8 december 2004 11:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door.
Nou HW, zeg die acteurs voor zaterdag maar af
![]()
Ze is wel onschuldig en lief he, HWquote:Op woensdag 8 december 2004 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een ander rollenspel bedoelde.
nog welquote:Op woensdag 8 december 2004 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is wel onschuldig en lief he, HW
Jong bocht, net limonade man! Das toch geen wijn?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Lekkere Beaujolais Nouveau ofzo ?
Altijd goed!
Ondanks mijn Franse voorkeuren ben ik toch niet een echte wannabe of semi-française.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Lekkere Beaujolais Nouveau ofzo ?
Altijd goed!
SSSSSShhhhhhhhhhhtquote:
I never kiss and tell dearquote:
Zolang je bij het woord rollenspel nog niet denkt aan allerhande slutty nurse outfitjes valt het wel meequote:
Wordt het je te warm onder je voeten?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I never kiss and tell dear.
Ok, genoeg ge-soap! Beetje ontopic mag best at times.
Ik mag jou welquote:Op woensdag 8 december 2004 12:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wordt het je te warm onder je voeten?
Hmmzzz.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ondanks mijn Franse voorkeuren ben ik toch niet een echte wannabe of semi-française.
Ik drink niet veel wijn, zeker geen rood (maar een Beaujolais Nouveau heeel af en toe wel!)
En Franse kaas is ook niet aan mij besteed. Althans, niet de oude schimmelkaas die bijna wegloopt, een Port Salut kan ik wel degelijk waarderen
Tja. Blinky is dwars en soms niet te begrijpen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag jou wel
En HW is een mietje
* bril uitleent *quote:Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Op sommige momenten moet er inderdaad even ontopic geklets zijn.
En HW is GEEN mietjeIk val niet op mietjes.
Ik wil ook wel vage spelletjes met jou gaan doen hoorquote:
Rot op met je 'kinderlijk'quote:Op woensdag 8 december 2004 12:15 schreef Blinky het volgende:
Mijn kinderlijke onschuld, wat doen jullie?
Jong of niet, het is Franse wijn. Highly overrated dus.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jong bocht, net limonade man! Das toch geen wijn?
* uit de droom helpt *quote:
Eensch.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jong of niet, het is Franse wijn. Highly overrated dus.
Kinderlijk slaat dan vooral op mijn lengte.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Rot op met je 'kinderlijk'
Ik hoorde dat je (al) 27 bent !![]()
Sowwy.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kinderlijk slaat dan vooral op mijn lengte.
Maak het nog ff erger!!!quote:
Gato Neroquote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef PPL het volgende:
Eensch.
Een lekkere Australische of Chileense is over het algemeen van betere kwaliteit.
Overigens: Dat geldt niet alleen voor de wijnquote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef PPL het volgende:
Eensch.
Een lekkere Australische of Chileense is over het algemeen van betere kwaliteit.
Herseninhoud ookquote:
Ja!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.![]()
![]()
Ramantiek en stelletjes sucken ook btw
We incrowden iedereen wel weg, jij hebt tenslotte toch al een vriendin.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Open een R&P topic zou ik zeggen.
Willen we nog een meeting met ANDERE mensen of incrowden we iedereen weg??
Anderen, je bedoelt mensen zoals Sandertje?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Open een R&P topic zou ik zeggen.
Willen we nog een meeting met ANDERE mensen of incrowden we iedereen weg??
Speciaal voor HW -> Robbie Williams - Rock DJquote:Op woensdag 8 december 2004 12:58 schreef Blinky het volgende:
Zeg, laten we het accent een beetje verschuiven op rockmuziek...
Zijn er nog verzoeknummers?
Gaat-ie dan ook de clip nadoen?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Speciaal voor HW -> Robbie Williams - Rock DJ
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gaat-ie dan ook de clip nadoen?
Nee en ook niet helemaal gevildquote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef heatwave niet zonder kleren te zien hoor
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag waar ik bij voorkeur een ontkennend antwoord op wil krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neequote:
Ja sorry, je riep een beeld van een naakte HW op. Daar zit ik gewoon niet op te wachtenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:58 schreef PPL het volgende:
Nah.
Doe ik eens een keer on-topic en vraag ik en nummer aan -> weer niet goed
Er zijn mensen met een echte baan hier hoorquote:
Waar ? Waar ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zijn mensen met een echte baan hier hoor.
Wie dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik had me verslapenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provocerenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja sorry, je riep een beeld van een naakte HW op. Daar zit ik gewoon niet op te wachten
Jij was de lieve, weet je nogquote:Op woensdag 8 december 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provoceren.
Hè ? Wat ? Wie ? Waar ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die snel aangevallen kunnen worden moeten maar eens NIET provoceren.
Nah ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Precies de 2 die ik bedoel, bedankt.
Gewoon het zelfde "ik ben opeens de gevierde fokker" gedrag zoals in elk meeting topic, hoezo?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Nah ?
Hoe kom je erbij dat moi provoceert
Ik dacht ook gelijk: het is wel duidelijk van wie hij chantagemateriaal heeftquote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Precies de 2 die ik bedoel, bedankt.
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon het zelfde "ik ben opeens de gevierde fokker" gedrag zoals in elk meeting topic, hoezo?
quote:Op woensdag 8 december 2004 14:22 schreef PPL het volgende:
[..]
Waar haal je dat belachelijk idee nou weer vandaan ?
Ik ben gewoon gezellig aan het meedoen hier.
Een gevierde fokker ben ik zeker niet, ik kom voornamelijk in de spelletjes van MUZ en TTK.
Maar goed ik heb de hint begrepen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |