I never kiss and tell dearquote:
Zolang je bij het woord rollenspel nog niet denkt aan allerhande slutty nurse outfitjes valt het wel meequote:
Wordt het je te warm onder je voeten?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I never kiss and tell dear.
Ok, genoeg ge-soap! Beetje ontopic mag best at times.
Ik mag jou welquote:Op woensdag 8 december 2004 12:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wordt het je te warm onder je voeten?
Hmmzzz.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ondanks mijn Franse voorkeuren ben ik toch niet een echte wannabe of semi-française.
Ik drink niet veel wijn, zeker geen rood (maar een Beaujolais Nouveau heeel af en toe wel!)
En Franse kaas is ook niet aan mij besteed. Althans, niet de oude schimmelkaas die bijna wegloopt, een Port Salut kan ik wel degelijk waarderen
Tja. Blinky is dwars en soms niet te begrijpen.
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag jou wel
En HW is een mietje
* bril uitleent *quote:Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Op sommige momenten moet er inderdaad even ontopic geklets zijn.
En HW is GEEN mietjeIk val niet op mietjes.
Ik wil ook wel vage spelletjes met jou gaan doen hoorquote:
Rot op met je 'kinderlijk'quote:Op woensdag 8 december 2004 12:15 schreef Blinky het volgende:
Mijn kinderlijke onschuld, wat doen jullie?
Jong of niet, het is Franse wijn. Highly overrated dus.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jong bocht, net limonade man! Das toch geen wijn?
* uit de droom helpt *quote:
Eensch.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jong of niet, het is Franse wijn. Highly overrated dus.
Kinderlijk slaat dan vooral op mijn lengte.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Rot op met je 'kinderlijk'
Ik hoorde dat je (al) 27 bent !![]()
Sowwy.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kinderlijk slaat dan vooral op mijn lengte.
Maak het nog ff erger!!!quote:
Gato Neroquote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef PPL het volgende:
Eensch.
Een lekkere Australische of Chileense is over het algemeen van betere kwaliteit.
Overigens: Dat geldt niet alleen voor de wijnquote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef PPL het volgende:
Eensch.
Een lekkere Australische of Chileense is over het algemeen van betere kwaliteit.
Herseninhoud ookquote:
Ja!quote:Op woensdag 8 december 2004 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave. Om te zeggen hoe lief ie is.![]()
![]()
Ramantiek en stelletjes sucken ook btw
We incrowden iedereen wel weg, jij hebt tenslotte toch al een vriendin.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Open een R&P topic zou ik zeggen.
Willen we nog een meeting met ANDERE mensen of incrowden we iedereen weg??
Anderen, je bedoelt mensen zoals Sandertje?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Open een R&P topic zou ik zeggen.
Willen we nog een meeting met ANDERE mensen of incrowden we iedereen weg??
Speciaal voor HW -> Robbie Williams - Rock DJquote:Op woensdag 8 december 2004 12:58 schreef Blinky het volgende:
Zeg, laten we het accent een beetje verschuiven op rockmuziek...
Zijn er nog verzoeknummers?
Gaat-ie dan ook de clip nadoen?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Speciaal voor HW -> Robbie Williams - Rock DJ
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gaat-ie dan ook de clip nadoen?
Nee en ook niet helemaal gevildquote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef heatwave niet zonder kleren te zien hoor
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag waar ik bij voorkeur een ontkennend antwoord op wil krijgenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |