En dat de hel er nog overheen bevriest.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
* Tessje mompeld iets over pasen en pinksteren die op 1 dag vallen tesamen met kerstmis en oud en nieuw
Ja maar, wij hadden "unlimited" en niet eens bijbesteld, dus het viel nig reuze mee met de eetlust.quote:
En ik schijn een bedenkelijke reputatie te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, maar HW scoort iig meestal leuke dames
Ik ken bijna alles maar wtf is MPPS?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en? RSI wil niet zeggen dat je maar mensen te pas en te onpas kunt beledigen. Doe ik ook niet, en ik heb continu PMS, en ook nog RSI, ADHD en MPPS.
En op msnquote:Op woensdag 8 december 2004 15:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik schijn een bedenkelijke reputatie te hebben.
Ik op t forum schijn ik iedere vrijgezelle dame te "bespringen"
Dat is geen PMSquote:Op woensdag 8 december 2004 15:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja en? RSI wil niet zeggen dat je maar mensen te pas en te onpas kunt beledigen. Doe ik ook niet, en ik heb continu PMS, en ook nog RSI, ADHD en MPPS.
-edit-quote:Op woensdag 8 december 2004 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag die harde hand van aventura wel![]()
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best meequote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Aventura het volgende:
Meervouding Persoonlijkheids Syndroom. Oops, een P'tje teveel
Het wordt een beetje een prive-meet zo.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
* BE is het stiekem wel een klein beetje met HW eens dat dit wel heel erg incrowd aan het worden is.
Moeten we het niet eens over muziek gaan hebben om ervoor te zorgen dat er nog minstens 20 man bij komen op het lijstje bovenaan?
Of psychedelic aan de heroine hangen onder het genot van Ozark Henryquote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ja muziek! Rock 'n Roll! Headbangen! Luchtgitaren!!
Ik ben nog maar de enigste outcrowder?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
* BE is het stiekem wel een klein beetje met HW eens dat dit wel heel erg incrowd aan het worden is.
Moeten we het niet eens over muziek gaan hebben om ervoor te zorgen dat er nog minstens 20 man bij komen op het lijstje bovenaan?
Jij bent ook altijd bij de pinkenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best mee.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ja muziek! Rock 'n Roll! Headbangen! Luchtgitaren!!
Scherpquote:Op woensdag 8 december 2004 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een P voor elke persoonlijkheid wellicht? Dat zijn er maar twee, dat valt dus best mee.
Aangepastquote:Op woensdag 8 december 2004 15:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En ik wil 'When the incrowds are gone' als sluitingsnummer. For old times sake.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
Oeh ik heb een borrel, ik moet alles voorbereiden, zie ik je zo HW?!?
incrowd is okay, prive-meets ookquote:Op woensdag 8 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
- er is bier, gebrouwd door mensen met een verstandelijke beperking;quote:
tsk, zuipschuitenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
Jullie werken in de horeca?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
- er is bier, gebrouwd door mensen met een verstandelijke beperking;
- er is thee, verbouwd door Marokkaanse weduwen;
- er is mango bowl, gemaakt van door Fair Trade verhandelde mango's.
Oja en ook nog bergen met vreetvoer en Heineken Bier.
![]()
Lekker in het bier spugenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Als er maar gewoon bier is idd, dat josti bier zie ik niet zo zitten.
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Aventura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |