abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 8 december 2004 @ 10:00:19 #21
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_23827775
Spijt betuigt ie omdat ie dan minder straf krijgt. Als die gozer vrij komt, zal er weer een dode vallen, als we geluk hebben, en meerdere doden als we minder geluk hebben.

3 jaar in ruil voor een leven, dat is toch niets? Het is een volwassen daad dus mag ie volwassen berecht worden. Die gozer heeft geen respect voor iemand.
pi_23827856
Spijt, tjsa, dat gevoel begint nu zo ongeveer op te spelen na een maand of tien achter de deur.
Bij sommige wat eerder, bij anderen wat later.
Maar waar we met z'n allen natuurlijk op zitten te wachten is dat het idee "toch maar nooit meer doen" goed is doorgedrongen. Zit dat gevoel er goed ingeramd, dan is de detentie termijn lang genoeg geweest, niet?
pi_23827869
It's a little late for that. Jammer dat hij niet in Miami is opgepakt.
pi_23827941
al heeft hij spijt, nou en?
koelbloedige moord blijft koelbloedige moord erdoor .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23827980
Ik zou ook spijt hebben als ik volgens het volwassenen recht zou worden veroordeeld voor een koelbloedige moord.
TBS en dan naar de long stay afdeling.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_23827993
Spijt my ass

10 jaar meer voor die leugen
pi_23828042
Die Moszkowicz heeft wel klanten genoeg, de laatste tijd

Ik moet zeggen dat ik vijf jaar al veel te kort vindt. Jeugdstrafrecht zou niet moeten gelden voor jongetjes met vuurwapens.. Volwassen speeltjes, volwassen straffen. Wat mij betreft kan ie 20 jaar de bak in + levenslang tbs.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:25:16 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23828084
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:06 schreef donnieD het volgende:
Spijt, tjsa, dat gevoel begint nu zo ongeveer op te spelen na een maand of tien achter de deur.
Bij sommige wat eerder, bij anderen wat later.
Maar waar we met z'n allen natuurlijk op zitten te wachten is dat het idee "toch maar nooit meer doen" goed is doorgedrongen. Zit dat gevoel er goed ingeramd, dan is de detentie termijn lang genoeg geweest, niet?
mjah, feit is dat ik er niet van overtuigd ben dat hij werkelijkd enkt: toch maar nooit meer doen

1. hij is nog steeds er geweldadig bezig achter de tralies
2. zijn advocaat zegt dit, die man wordt betaald om dingen te zeggen die Murat vrij krijgen of hem detentievermindering opleveren
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 8 december 2004 @ 10:35:03 #29
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_23828219
Ik vind dat Murat als volwassene berecht moet worden. Spijt zegt mij eerlijk gezegd niet zoveel. Het resultaat blijft namelijk gelijk.
Mocht Murat toch onverhoops als kind berecht worden, dan vind ik dat zijn ouders dus medeplichtig zijn aan deze daad. Zij hebben namelijk gefaald. Dus Murat brommen en papa brommen.

Ten slotte hoop ik dat Murat nooit meer deel zal nemen aan de Nederlandse samenleving.
pi_23828252
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:21 schreef Rewimo het volgende:
De Metro opent vandaag met de mededeling dat Murat D. twee medegedetineerden heeft mishandeld. Zou hij daar ook spijt van hebben
Ja, maar eigenlijk issie heeeel zielig! TBS en nooit meer vrijlaten die gast!

Bedrieglijk slim issie zekers ja, maar berouw of niet: hij heeft iemand vermoord, en een leraar nog wel. Voor zijn vrienden is hij een held, dus zou hij juist als een voorbeeld gesteld moeten worden, een extra zware straf dus!
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_23828273
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:35 schreef RigorMortis het volgende:
Ik vind dat Murat als volwassene berecht moet worden. Spijt zegt mij eerlijk gezegd niet zoveel. Het resultaat blijft namelijk gelijk.
Mocht Murat toch onverhoops als kind berecht worden, dan vind ik dat zijn ouders dus medeplichtig zijn aan deze daad. Zij hebben namelijk gefaald. Dus Murat brommen en papa brommen.

Ten slotte hoop ik dat Murat nooit meer deel zal nemen aan de Nederlandse samenleving.
Papa zat al vast voordat dit gebeurde, en zal nog wel blijven zitten ook.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  woensdag 8 december 2004 @ 10:39:27 #32
62913 Blik
The one and Only!
pi_23828288
volwassen misdaad moet ook volwassen berecht worden, en wat maakt het uit als die berouw heeftm hij kan zich nog steeds niet gedragen achter de tralies, laat staan dalijk weer in het echte leven

het liefst een enkeltje naar z'n thuisland en dan daar in de gevangenis
pi_23828306
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:16 schreef Dwersdriever het volgende:

Een slimme truc van de advocaat of zou Murat inderdaad spijt hebben?
Ik denk een slimme truc. Murat heeft ook medegedetineerden bedreigd en mishandeld. Zegt toch wel iets denk ik..
pi_23828437
Natuurlijk heeft Murat spijt. Het is geen pretje om gevangen te zijn. Murat dacht dat hij op school gevangen zat, maar hij wist gewoon niet wat ECHT gevangen zitten is.

Tja, wat moet je daar nu van zeggen? Moet je iemand vergeven omdat hij vindt dat zijn situatie NU nog k*tter is dan TOEN? Eh, dat is toch de hele bedoeling van gevangenneming?

Murat toonde geen medelijden toen hij die conrector in zijn HOOFD schoot. Hij heeft dat pistool hoog op moeten heffen, dus een hele bewuste daad. Het was geen impuls van 'trekken en schieten', hij had het al helemaal in zijn hoofd.

Dus ook geen medelijden voor Murat. Pak hem maar goed, dit soort mensen kan de samenleving zonder. Bij straffen is het de bedoeling dat de gestrafte het niet leuk vindt.
  woensdag 8 december 2004 @ 10:57:46 #35
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23828557
Ik ben bang dat hij over 3 jaar (mocht hij dan vrijkomen) vogelvrij is... (en terecht)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 8 december 2004 @ 11:01:11 #36
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23828623
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:57 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben bang dat hij over 3 jaar (mocht hij dan vrijkomen) vogelvrij is... (en terecht)
ik denk dat dat wel meevalt ik denk dat Volkert meer risico loopt in 2014
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23828668
Ik denk ook dat Volkert meer risico loopt....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:04:12 #38
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23828684
Spijt omdat hij straf krijgt, of spijt omdathij iemand vermoord heeft?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 8 december 2004 @ 11:08:23 #39
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23828758
Overigens vind ik dat mensen die zoiets doen een dermate grote bedreiging zijn voor de samenleving dat ze de rest van hun leven niet meer in de samenleving mogen komen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_23828760
Hopelijk trapt de rechter niet in deze misselijkmakende truc. Sterker nog: vanwege zijn gedrag in de gevangenis zou zijn straf juist moeten worden verzwaard. Voor langere tijd opsluiten, dat soort tuig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')