Thanks, het helpt als je een poos als gast-instructeur bij de Amerikaanse Luchtmacht hebt mogen werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 00:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
da's een mooi staaltje engels...
![]()
Waarschijnlijk op bijvoorbeeld vruchtwater puncties om te testen op downsyndroom.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef HeyFreak het volgende:
enig idee waar dat euthenasie op babies gebaseerd is?
Er is vorige week een soort morele veroordeling vanuit het Vaticaan gekomen over een ziekenhuis in Groningen dat baby's zou afmaken alsof het legbatterijkippen zijn. Wellicht dat dat het is.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:00 schreef HeyFreak het volgende:
enig idee waar dat euthenasie op babies gebaseerd is?
Op een paar spelfoutjes na een indrukwekkend betoog, iddquote:Op woensdag 8 december 2004 00:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
da's een mooi staaltje engels...
en:quote:Ondersteunt de NVVE ook ouders en artsen bij vragen rondom leven en dood van pasgeborenen?
Neen, de NVVE houdt zich bezig met vragen rondom levensbeëindiging op verzoek (euthanasie en hulp bij zelfdoding). Een pasgeborene kan niet om levensbeëindiging vragen en er kan dus geen sprake zijn van euthanasie.
Toch komen er in de praktijk van de gezondheidszorg complexe en moeilijke situaties voor met betrekking tot de medische behandeling van pasgeborenen. Het gaat dan met name om gevallen waarin ten aanzien van ernstig zieke of gehandicapte pasgeboren vragen ontstaan rondom leven en dood. Ouders en artsen kunnen hiervoor terecht bij de Stichting Dilemma. Informatie is te vinden bij de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde.
De stichting beschikt over een netwerk van deskundigen. Deze deskundigen zijn bereid ouders en/of hulpverleners te woord te staan. De door de stichting verleende hulp is gratis.
Stichting Dilemma is permanent telefonisch bereikbaar onder nummer: 030 - 287 19 00. Binnen kantooruren wordt men persoonlijk te woord gestaan en daarbuiten kan men een boodschap inspreken op een antwoordapparaat. Dit antwoordapparaat wordt zeer regelmatig afgeluisterd, zodat men snel zal worden teruggebeld
Heerlijk als mensen blindelings geloven in wat het vaticaan zegt.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is vorige week een soort morele veroordeling vanuit het Vaticaan gekomen over een ziekenhuis in Groningen dat baby's zou afmaken alsof het legbatterijkippen zijn. Wellicht dat dat het is.
Hier het bericht
V.
Op dezelfde manier wordt er op dit forum ook naar Amerika gekeken..... in 9 van de 10 gevallen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:55 schreef Sjaakman het volgende:
Ik heb de indruk dat de man hier nog NOOIT is geweest, en alleen verhalen heeft gehoord uit de vierde hand ofzo.
Het is een mening inderdaad, maar.er hangt wel een luchtje aan.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:45 schreef Xebrozius het volgende:
Hahahaha, wat wereldschokkend
Maar wat vinden we de provocerende columns van de Spits crew gaaf en wat kunnen we lachen als Bush wordt afgeschildert als een maffe clown die een marionet is van de oliemaatschappijen.
En die g-e-n-i-a-l-e columns van Theo van Gogh dan!
Man, wat hadden we een eerbied voor zijn pure provocaties en drogredeneringen...
Maar kom je aan Nederland, dan ga je opeens een stap te ver.
Stelletje kleindenkende kortzichtige Nederlandse heikneuters.
Toen ons aller geliefde Theo columns schreef zag ik nooit zulke verontwaardigde reacties op zijn site staan.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:54 schreef heiden6 het volgende:
Dat geldt natuurlijk ook voor de Spits () en dergelijke. Het is gewoon bagger. In dit geval zijn veel mensen hier het er gewoon niet mee eens, dat is het verschil.
Zelfreflectie en fokkers zijn hetzelfde als blanken die katoen plukken.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:25 schreef Dagonet het volgende:
Ja maar Xebro, Theo (vzmh) is heilig en dezeAmerikaan
schrijft aperte leugens!
Vrijwel elke column ooit geschreven zal een zekere hoeveelheid kritiek hebben gekregen. Metro heeft naar aanleiding van de columns van Theo genoeg bedreigingen en reacties binnen gekregen - zowel van auto- als van allochtonen, lees de ingezonden brieven sectie van de Metro er maar op na.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:24 schreef Xebrozius het volgende:
Toen ons aller geliefde Theo columns schreef zag ik nooit zulke verontwaardigde reacties op zijn site staan.
Je vergeet de euthanasie nog, of bewaar je die tot het laatst?quote:Op woensdag 8 december 2004 02:43 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb m een mailtje gestuurd. Hij mag bij me komen logeren, onze verwerpelijke hoeren uittesten en samen jointje roken.
Shock and awe.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je vergeet de euthanasie nog, of bewaar je die tot het laatst?
Een schitterend betoog !!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Mail verstuurd om te laten weten hoe beledigd ik me voel en daarna beschaafd al zijn punten onderuit getikt.
[..]
Niet dat ze de moed hebben om de reacties te posten trouwens, ik kon er geen vinden iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |