als de line up goed is ga ik ookquote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon aanwezig op Trance Energy 2005
Trouwens weet iemand dit. Op mij OV kaart ophaal bericht staat "Je kunt de kaart ophalen tussen 18 en 25 november" maar die envelop dus net op maar er staat ook haal hem in ieder geval voor 10 december op..
En ergens anders staat weer dat ie er tot de 31e ligt, kan ik hem nog halen?
Schijnt ook voetbal op te zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef rubbereend het volgende:
ow en voor de leifhebbers, vanavond komt South Park the Movie op TV, één van de beste films ooit!
Ik heb m'n kaartje al en ach wordt wel gezelligquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de line up goed is ga ik ook![]()
ach je OV ophalen, k heb de mijne ooit zelfs eens op 3 januari opgehaald
Geweldige film, ik neem em op want Ajax moet ik zienquote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef rubbereend het volgende:
ow en voor de leifhebbers, vanavond komt South Park the Movie op TV, één van de beste films ooit!
Hoi hup ajaxquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef rubbereend het volgende:jullie gaan serieus t voetballen kijken? Suc6
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef rubbereend het volgende:jullie gaan serieus t voetballen kijken? Suc6
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als Ajax nou op dinsdag had moeten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |