test phone van Voda zelf !!!quote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heeft die persoon een boompje in de tuin dankost wel wat geloof ik
Vertel...quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Om 19.00 allemaal Man Bijt Hond kijken, deel 2 van de ridder.
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Om 19.00 allemaal Man Bijt Hond kijken, deel 2 van de ridder.
hmmm ik heb hem nog steeds niet gehad die brief dat ik hem kan ophalen.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon aanwezig op Trance Energy 2005
Trouwens weet iemand dit. Op mij OV kaart ophaal bericht staat "Je kunt de kaart ophalen tussen 18 en 25 november" maar die envelop dus net op maar er staat ook haal hem in ieder geval voor 10 december op..
En ergens anders staat weer dat ie er tot de 31e ligt, kan ik hem nog halen?
*Brainwave*quote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens weet iemand dit. Op mij OV kaart ophaal bericht staat "Je kunt de kaart ophalen tussen 18 en 25 november" maar die envelop dus net op maar er staat ook haal hem in ieder geval voor 10 december op..
ik heb hem vorig jaar op 31 dec nog opgehaaldquote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dus dat van "tussen 18 en 25 november" is gewoon om te zorgen dat iedereen het een btje snel doetquote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef mitt het volgende:
[..]
ik heb hem vorig jaar op 31 dec nog opgehaald
Nee, om het te spreiden. Bij mij stonden er andere data.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dus dat van "tussen 18 en 25 november" is gewoon om te zorgen dat iedereen het een btje snel doet
die datum heeft met de kerstdrukte te makenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |