quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:54 schreef Cutie het volgende:
Together-Alone, wil je wat kersen van moi?
Lexie, wil jij peren?
je kan het beste een boom zonder fruit omhakken en daar in de plaats een fruitboom plaatsen, dan groeit hij gegarandeerd.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:59 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
![]()
Moet ik ze dan op een speciale plek planten ofzo..?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:54 schreef Cutie het volgende:
Together-Alone, wil je wat kersen van moi?
Lexie, wil jij peren?
Voor jou, Together, hier de code voor de perzikquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:30 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, ik heette dus Eefje, en ik woon in Seattle.![]()
dat is een valkuil.. ;-)quote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef Cici het volgende:
Ik heb een Pitfal, of zoiets, kan er nix mee, niet verkopen, niet in huis plaatsen, ja kan wel, maar ik heb geen idee wat het is.
Weet iemand het???
Probeer dat 's te vangen met je netje!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef Cici het volgende:
En dan schud je aan een boom en dan hangt er iets uit waar je nix mee kan, het verdwijnt als je de boom omkapt.
Misschien kan ik er één voor je bestellen uit de catalogus, ik heb al een hengel dusquote:Op zondag 12 december 2004 11:30 schreef deedeetee het volgende:
Wil iemand een schep ruilen voor een hengel ?
Tom Nook heeft er nog steeds geen in zijn winkel en ik wil zo graag gaan vissen
yoshi
Volgens mij heb ik wel Regal wallpaper ergens, ik denk iig in mijn catalogus. Hebben?quote:Op maandag 13 december 2004 08:28 schreef Cici het volgende:
Yoshi, hopen dat zo je probleem is opgelost.
Nooit saven en continue en dan afsluiten.
Altijd Saven en quit.
Saven en continue betekend dus bewaren en doorgaan.
Dus je gaat door, maar dan druk je hem uit, geen wonder dat Mr. Resetti boos op je is
En dank je, maar ik heb al een biljart tafel.
Enige wat ik zoek is een Regal Wallpaper.
Ja als ik jou was zou ik het spel absoluut kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 20:53 schreef bastardhost het volgende:
klinkt als extreem verslavend spell... zal ik.......
Oeh, hebbe, hebbe, hebbequote:Op maandag 13 december 2004 20:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel Regal wallpaper ergens, ik denk iig in mijn catalogus. Hebben?
Shit, Tom Nook is net dicht. Het kan ook zijn dat ik hem gewoon een keertje in de winkel heb bekekenquote:Op maandag 13 december 2004 21:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Oeh, hebbe, hebbe, hebbe
Wat zoek jij nog? Misschien heb ik nog wat voor jou.
En Yoshi, dank je dat je mij bedankte, maar je moet eigenlijk Lizard bedanken, ik zei alleen wat zij zei
Peren en kersen heb ik wel voor je.quote:Op maandag 13 december 2004 22:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Shit, Tom Nook is net dicht. Het kan ook zijn dat ik hem gewoon een keertje in de winkel heb bekeken, maar de naam komt me zeker bekend voor.
Ik zoek nog een peer, een appel en een kers. Samen met met mijn sinaasappels en perziken wordt het een vroilijk geheel,
okay, dankjewelquote:Op dinsdag 14 december 2004 02:01 schreef Cici het volgende:
@ Lexie
Peer:
&ZHLaiq2xY&5l5 (l tussen de 2 5en kan een hoofdletter i zijn of een kleine L)
pZDmM%Bw9Cnj3Y (of kleine y, schreef ff te snel, sorry).
Appel:
o#PYwK&I (hoofdletter i) VFzcqR
bxtrfiD5HK60 (of hoofdletter o) vy.
Ja ik heb 2 dorpen, 1 staat op de normale tijd en 1 om 02:01 snachts, das mijn cheat dorp
Alles al afbetaald
Wowie, dank uquote:Op dinsdag 14 december 2004 12:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, ik heb een sinaasappel-parasol en een bessen-parasol. Hoort eigenlijk niet bij de meubilair-serie maar ik vond het wel mooi
Ananasbed staat nog in bestelling (kon niet allemaal tegelijk).
Regal Wallpaper heb ik niet in mijn catalogus.
Hier zijn de andere spulletjes:
Appelklok
4#z#nQhdKshHX#
TH3Aa2UxJik3k6
Limoenstoel
FrK%iecHd7TBw8
kqIMWg8rIDDATN <--- allebei de keren een hoofdletter i
Meloenstoel (Als degene die jij hebt andere kleuren heeft dan is dat de watermeloenstoel)
cfrmVd@S@xVznn
orJLYyQNM8Xy96
Meloentafel
carmVd@S@xjznB
oIJXTYMDMKXs96 --> hoofdletter i daar aan het begin
En een peerkast met deurtjes
DM96gBe4P4KP@&
hU4em3dumVJMEG
Ananasbed komt dus later (ik verzamel de bestellingen per vijf en dan ga ik naar een ander dorp, als ik terugkom is alles gearriveerd).
Tis wat he, Tom met zijn verbouwingenquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
okay, dankjewel.
Mijn Tom Nook is toevallig weer net verbouwen vandaag, dus ik kan ze niet invoeren en ik kan je Regal wallpaper niet bestellen.
Ik heb je Regal wallpaper besteld, morgen heb je hetquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:01 schreef Cici het volgende:
[..]
Tis wat he, Tom met zijn verbouwingen
Ik heb geduld hoor
P.s. Lizard, ik geef alles wat ik van jou heb gekregen weer door aan Cici in Susutown, das mijn andere dorp en die spaart alles in fruit.
Is mijn cheat dorp, heb alles al afbetaald, heb standbeeld en town is al paar dagen perfect
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef lizardtattoo het volgende:
en een bijl voor Yoshi:
%ZPhZSnJYhxWzU
gSWnppc@D54W7x
gedaanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:04 schreef yoshi_tje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu zelf een accountAls iemand tijd heeft kan dan deedeetee in de OP vervangen worden door yoshi_tje = yoshi, dorp geleen
![]()
Mijn eigen Fok! account![]()
fijnquote:
Lizard, de code doet het niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Hier is in ieder geval nog je ananasbed:
K3zkFmj3i8pFI# <-- één-na-laatste is een hoofdletter i
vrWhLOFmQjxX2b
Als het goed is, maakt het niet uit of je een O of een 0 gebruikt (heeft iemand een keer uitgeprobeerd). Welke codes deden het niet, dan stuur ik ze gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:36 schreef yoshi_tje het volgende:
[..]
fijn
Ik heb al 3 code 's ingevoerd en ze doen'het alle 3 niet, zitten er nullen tussen of zijn het allemaal hoofdletters * o *
De eerste drie van het fruit en de bijl deden het niet, de andere heb ik niet geprobeerd want ik dacht die doet het dan vast ook nietquote:Op donderdag 16 december 2004 07:55 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Als het goed is, maakt het niet uit of je een O of een 0 gebruikt (heeft iemand een keer uitgeprobeerd). Welke codes deden het niet, dan stuur ik ze gewoon nog een keer.
Voor het overbrengen van de items dmv. een code maakt PAL of NTSC niet uit. Alleen bij een aantal universele codes is dit een verschil.quote:
Dat is best een ramp voor je of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:46 schreef Lexie het volgende:
En ik kan met mijn Europese PAL niet bij Fliepke zijn Australiache PAL op bezoek.
Natuurlijk, wat dacht jij danquote:Op donderdag 16 december 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is best een ramp voor je of niet?
THNXquote:Op donderdag 16 december 2004 11:32 schreef Lexie het volgende:
Cici, je Regal Wallpaper is gearriveerd
Xe2erw3sXT9gjn
cTVaYvtCHhHbXC
Veel plezier ermee.
Je moet de memory card van die persoon hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef Together-Alone het volgende:
Ik wil ook een keer bij iemand op bezoek.. Alleen dan moet je dus de naam van diegene en het dorp weten toch? En tegen wie zeg je dat, en hoe zeg je dat?
Hmm, ik moest soccer eigenlijk nog hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef starbuck het volgende:
Een nieuwe krant is aangekomen..
volume 13
met de code voor het Nes-spel "clu clu land D" en Tom heeft de code voor een "Green Pipe"
Deze beide code's zijn overigens al eens eerder verschenen in een eerdere versie van de krant.
BTW ik was ff in de war, het is donderdag toyday, en nee ik weet niet was het is.quote:
Heeft iemand al één van de cadeautjes van Nintendo geregistreerd?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:45 schreef deedeetee het volgende:
Om 16.00 uur sale van aparte kleding of zo iets zei yoshi gisteren![]()
Bedoel je de codes die ik hierin had gezet???quote:Op woensdag 22 december 2004 09:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heeft iemand al één van de cadeautjes van Nintendo geregistreerd?
Ik ookquote:
Ik heb van Mom een NES spelletje gekregenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:39 schreef Cici het volgende:
@Lexie, sneeuwbal maak je door het te rollen en Nergens tegen aan te knallen, en ook niet door bosjes en dergelijke te gaan, dan maak je de bal namelijk kleiner.
@Max, gefeliciteerd met je aankomende verslaving
De burgemeester vind je bij de Well.
Ik heb niks gekregen van Momquote:Op zondag 26 december 2004 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb van Mom een NES spelletje gekregen
En ik heb gister ook een sneeuwbal gemaakt, en toen was sie vet groot en toen viel die in het waterAlles voor niets
![]()
Je bent gewoon een mensjequote:Op dinsdag 28 december 2004 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een vraagje kun je bij animal crossing kiezen welk dier je bent ?
Of ben je gewoon een vast persoon ?
Heb je al een hengel een bijl en een schep? Een bijl en een schep heb je nodig om een boom te planten. En met een hengel kun je vissen en die dan verkopen aan Tom Nook om je huis af te betalen heb je geld nodig.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb de game nu een paar dagen. Ben al zover dat mijn huis groter is, moet het alleen nog afbetalen
Maar goed, mijn vraag...hoe kom ik aan ander fruit?? Ik heb nl alleen maar appelbomen, zelfs in de herfst (jaja, heb de game ff op oktober gezet ofzo). Maar goed, sommige poppetjes vragen om bijv. een perzik of een kers...hoe kom ik daaraan?? Tom's winkel helpt niet echt mee...
ik heb nog geen bedquote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef yoshi_tje het volgende:
Zeg Ivetje, heb je ook nog wat meubels nodig, dan kan ik er een paar opsturen![]()
Meloentafel is goed gekomen, die hoeft dus niet meer, hartelijk bedankt nogquote:Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je elkaars stad en naam weet kan je elkaar kadootjes sturen, zoals fruitmaar ook meubeltjes etc.
Wil je in de openingspost? Dan moet je wel even nazoeken of Tilburg inderdaad met een hoofdletter is, anders werkt het niet. Wil je iets aan iemand geven, dan zeg je tegen Tom Nook "Other Things" en dan "Hear Code" dan voer je stad + naam in en geef je het kadootje, je krijgt dan een password dat je hier in het topic kan zetten. Als je een kadotje krijgt, staat er dus hier in het topic voor jou een password. Je gaat dan naar Tom Nook, zegt "Other Things" en "Say Code".
Die tickets zijn voor de grote loterij. Eens per maand (de laatste dag van de maand) is er een loterij. Heb je vijf tickets voor die maand (of tien, of vijftien) dan kun je iets winnen. Aan één ticket heb je dus niets. Je krijgt de tickets als je meubeltjes en dergelijke koopt bij Tom Nook.
Ik zal je morgenochtend wel wat ander fruit sturen (moet je dus wel zeker weten dat Tilburg met een hoofdletter is). Ik was Cici nog een meloentafel schuldig bedenk ik me net.Komt morgenochtend dus!
Hier staat ook een bed tussen Ivetje en je kunt de andere code 's ook gebruikenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:00 schreef yoshi_tje het volgende:
. Jingle Lamp
>
> WvZAdUE9a&IEu9 KHlAiQ3cW5Ogcd
>
>
> Jingle Chair
>
> pviJiZ7ZqEUvi7 eJjRmdib#aS#QJ
>
>
> Jingle Wardrobe
>
> Lv8Uti7FjEaR6B TETCf2wHz9xmOJ
>
>
> Jingle Shelves
>
> WlOAdUv9h&IEu9 KSlA4m3qWcOgcd
> Jingle Dresser
> ivsQrN&N2StUdH qEAKmZRYkThCSj
>
>
> Jingle Sofa
>
> IviJiM7ZK&dVi7 eJPr7diXzjS#sJ
>
>
> Jingle Bed
>
> WlOAdUv9a&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
>
>
> Jingle Table
>
> WltAdDv9hvIEu9 K2qA4o3ZWcOgcl
>
>
> Jingle Carpet
>
> %QtcpeTKhdHWq& 6mHMmMpr9877V%
>
>
> Jingle Wall
>
> ARGZMLmIyEgblE esqAp%pHb#y7pS
>
>
> K.K. Chorale
>
> X&9JFhxxINSiJ@ L2fozSVDybPT#a
>
>
> Big Festive Tree
>
WlOAdUv9h&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
Ermee naar Tom Nook gaan vandaag als je AC op 31 dec staat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
Ik weet nooit wat ik met die raffle tickets moet doen..
Ik hoef nog maar 12000 af te betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef Hello_Kitty het volgende:
pffff, das een eitje als je wat moeite doet, beetje geluk hebben met de beloningen die je van je villagers krijgt en als je een hengel kunt kopen zo snel mogelijk doen. vissen brengen redelijk veel op.
Ik ben al aan mijn tweede lening bezig, nog 90.000 bells te gaan.
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kun je eigenlijk naar een andere stad verhuizen ?
En is die stad dan ook groter ofzo. ( hoeveel verschillende steden zijn er dan ) ?
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:15 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).
Als je trouwens fruit of meubeltjes wil ruilen, moet je even melden hoe je heet en hoe je dorp heet (en wil je ook in de lijst in de OpeningsPost?).
De layout van ieder dorp is anders (dus hoe de rivier loopt, waar de winkel/het museum/het politiebureau zit etc), er groeit ander fruit en er wonen andere dieren. Als je bij een ander op bezoek gaat, of een ander bij jou, dan gaan sommige dieren verhuizen omdat ze het andere dorp (of juist jouw dorp) leuker vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?
Mijn naam is Kevin en ik woon in Sittard
Natuurlijk kan dat!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan toch wel een kast kopen voor bv: je vishengel en bijl op te bergen he ?
LET OPquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Haha
Nee ik heb het spel pas maar ik heb nog geen kast gekregen dus daarom vroeg ik me dat af
Maar bedankt voor de informatie dan ga ik er direct 1 bestellen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Wat ook handig is: een paar brieven bewaren en daar je bijl/hengel/netje/schop in stoppen als zijnde kadootjes. Kan je ook doen met bijvoorbeeld briefpapier of tickets. Scheelt weer een hoop ruimte in je inventory voor dingen die je wil gaan verkopen.
< edit > grrr is Cici me net te snel af
Hellooooo Kitty prrrrrquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:05 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ik heb gehoord dat er kasten zijn waar 4 items inpassen, maar die heb ik toch ook nog nooit gezien.
(maar, waar maak ik me druk om, mijn kelder is af ^^)
Dan maar hopen dat hij binnekort in de winkel ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:17 schreef jan55en het volgende:
[..]
LET OP
Om een item te kunnen bestellen moet je het wel eens in bezit hebben gehad!!!
Heb je nog nooit een kast gehad, dan kun je die ook niet bestellen...
Extra info:
Er zijn heel verschillen soorten kasten (qua uiterlijk). De functionaliteti is daarentegen van alle identiek.
Ik ben - tot nu toe - alleen kasten tegekomen, die maar 3 items kunnen bergen. wat weinig, als je't mij vraagt
Daarnaast is't niet mogelijk meubulair in'n kast te plaatsen. Eigenlijk ook wel logisch, toch
quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Of dat iemand er een kado geeft
E6BvmxPH@kz3jK
#T3wUrOCbdnzEd
Je moet hem gewoon kopenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef HOPit het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik de game zal kopen
Ik ga gewoon rustig elke dag afquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:00 schreef ivetje het volgende:
Haha, ok...mja, ik cheat nogal eens met de tijd inderdaadBen alle leuke data afgegaan zoals nieuwjaar en mijn verjaardag enzo
Maar bedankt, dan weet ik dat...
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef ironx het volgende:
* ironx heeft het spel ook pas een paar weken dankzij de Nintendo Sterren Catalogus...
Echt een heerlijk spel, waarbij je je ook nog eens nooit hoeft te haasten
Maar een bewoner heeft enorme trek in een "peach"... en in mijn dorpje groeien alleen appelbomen.
Iemand mischien zo vriendelijk om mij een perzik toe te sturen?
Speler: DSGamer
Plaats: DS City
Alvast bedankt
Ja, die bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:06 schreef lizardtattoo het volgende:
Ga ik voor je bestellen straks (nu nog aan het werk maar later vanmiddag ga ik even AC'en).
Bedoelde je dit screenshot?
[afbeelding]
Ik heb inmiddels nog veel meer fruitdingen. O.a. nog een andere peerkast (met deurtjes), een meloentafel, een andere meloenstoel, een limoentafel, een grapefruittafel... als je iets wil dan roep je maar.
Hmm. Het gebeurt wel vaker dat sommige codes van mij niet werken. Maar de meeste codes werken wel, dus ik snap ook niet waar het aan ligt. Zal hem nog wel een keer opnieuw proberen te sturen binnenkort.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:50 schreef ivetje het volgende:
hmm, de code voor het tapijt doet het nietHeel vreemd....sorry
Ow...haha!! Had het idd helemaal verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:23 schreef Cici het volgende:
Nee, je begrijpt mij verkeerd, denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd.
Score heeft nix te maken met het afbetalen van je huisje.
Je laatste huisje kost 798.000, die moet je afbetalen.
Ik bedoelde de score van de HRA, die je huisinrichting beoordeelt.
Ik had met al die Jingle spullen een score van over de 127.000.
Als je een HRA score van 70.000 hebt, dan krijg je een kadoo van de HRA en dat is een model van je 1e kleine huisje.
Als je een HRA score haalt van 100.000 dan krijg je een model van het allerlaatste huis, dus de grootste, die 798.000 kost.
Je laatste huisje krijg je zodra je alles hebt afbetaald.
Als je je laatste huis hebt gekregen moet je nog 798.000 bells afbetalen en dan ben je klaar met ALLE afbetalingen en krijg je een leuk kadoo wat voor het trein station te zien is
haha, die heb ik ook ooit gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was vannacht om 3 uur 's nachts in me dorp aan het wandelen
Kwam ik een spook tegen die me vroeg om kleinere spookjes te vangen.
Het was me alleen niet gelukt( het was toen 3:35 en ik had tot 4 uur de tijd )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |