Ik heb je Regal wallpaper besteld, morgen heb je hetquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:01 schreef Cici het volgende:
[..]
Tis wat he, Tom met zijn verbouwingen
Ik heb geduld hoor
P.s. Lizard, ik geef alles wat ik van jou heb gekregen weer door aan Cici in Susutown, das mijn andere dorp en die spaart alles in fruit.
Is mijn cheat dorp, heb alles al afbetaald, heb standbeeld en town is al paar dagen perfect
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef lizardtattoo het volgende:
en een bijl voor Yoshi:
%ZPhZSnJYhxWzU
gSWnppc@D54W7x
gedaanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:04 schreef yoshi_tje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu zelf een accountAls iemand tijd heeft kan dan deedeetee in de OP vervangen worden door yoshi_tje = yoshi, dorp geleen
![]()
Mijn eigen Fok! account![]()
fijnquote:
Lizard, de code doet het niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Hier is in ieder geval nog je ananasbed:
K3zkFmj3i8pFI# <-- één-na-laatste is een hoofdletter i
vrWhLOFmQjxX2b
Als het goed is, maakt het niet uit of je een O of een 0 gebruikt (heeft iemand een keer uitgeprobeerd). Welke codes deden het niet, dan stuur ik ze gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:36 schreef yoshi_tje het volgende:
[..]
fijn
Ik heb al 3 code 's ingevoerd en ze doen'het alle 3 niet, zitten er nullen tussen of zijn het allemaal hoofdletters * o *
De eerste drie van het fruit en de bijl deden het niet, de andere heb ik niet geprobeerd want ik dacht die doet het dan vast ook nietquote:Op donderdag 16 december 2004 07:55 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Als het goed is, maakt het niet uit of je een O of een 0 gebruikt (heeft iemand een keer uitgeprobeerd). Welke codes deden het niet, dan stuur ik ze gewoon nog een keer.
Voor het overbrengen van de items dmv. een code maakt PAL of NTSC niet uit. Alleen bij een aantal universele codes is dit een verschil.quote:
Dat is best een ramp voor je of niet?quote:Op donderdag 16 december 2004 10:46 schreef Lexie het volgende:
En ik kan met mijn Europese PAL niet bij Fliepke zijn Australiache PAL op bezoek.
Natuurlijk, wat dacht jij danquote:Op donderdag 16 december 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is best een ramp voor je of niet?
THNXquote:Op donderdag 16 december 2004 11:32 schreef Lexie het volgende:
Cici, je Regal Wallpaper is gearriveerd
Xe2erw3sXT9gjn
cTVaYvtCHhHbXC
Veel plezier ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |