Heb je al een hengel een bijl en een schep? Een bijl en een schep heb je nodig om een boom te planten. En met een hengel kun je vissen en die dan verkopen aan Tom Nook om je huis af te betalen heb je geld nodig.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb de game nu een paar dagen. Ben al zover dat mijn huis groter is, moet het alleen nog afbetalen
Maar goed, mijn vraag...hoe kom ik aan ander fruit?? Ik heb nl alleen maar appelbomen, zelfs in de herfst (jaja, heb de game ff op oktober gezet ofzo). Maar goed, sommige poppetjes vragen om bijv. een perzik of een kers...hoe kom ik daaraan?? Tom's winkel helpt niet echt mee...
ik heb nog geen bedquote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef yoshi_tje het volgende:
Zeg Ivetje, heb je ook nog wat meubels nodig, dan kan ik er een paar opsturen![]()
Meloentafel is goed gekomen, die hoeft dus niet meer, hartelijk bedankt nogquote:Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je elkaars stad en naam weet kan je elkaar kadootjes sturen, zoals fruitmaar ook meubeltjes etc.
Wil je in de openingspost? Dan moet je wel even nazoeken of Tilburg inderdaad met een hoofdletter is, anders werkt het niet. Wil je iets aan iemand geven, dan zeg je tegen Tom Nook "Other Things" en dan "Hear Code" dan voer je stad + naam in en geef je het kadootje, je krijgt dan een password dat je hier in het topic kan zetten. Als je een kadotje krijgt, staat er dus hier in het topic voor jou een password. Je gaat dan naar Tom Nook, zegt "Other Things" en "Say Code".
Die tickets zijn voor de grote loterij. Eens per maand (de laatste dag van de maand) is er een loterij. Heb je vijf tickets voor die maand (of tien, of vijftien) dan kun je iets winnen. Aan één ticket heb je dus niets. Je krijgt de tickets als je meubeltjes en dergelijke koopt bij Tom Nook.
Ik zal je morgenochtend wel wat ander fruit sturen (moet je dus wel zeker weten dat Tilburg met een hoofdletter is). Ik was Cici nog een meloentafel schuldig bedenk ik me net.Komt morgenochtend dus!
Hier staat ook een bed tussen Ivetje en je kunt de andere code 's ook gebruikenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:00 schreef yoshi_tje het volgende:
. Jingle Lamp
>
> WvZAdUE9a&IEu9 KHlAiQ3cW5Ogcd
>
>
> Jingle Chair
>
> pviJiZ7ZqEUvi7 eJjRmdib#aS#QJ
>
>
> Jingle Wardrobe
>
> Lv8Uti7FjEaR6B TETCf2wHz9xmOJ
>
>
> Jingle Shelves
>
> WlOAdUv9h&IEu9 KSlA4m3qWcOgcd
> Jingle Dresser
> ivsQrN&N2StUdH qEAKmZRYkThCSj
>
>
> Jingle Sofa
>
> IviJiM7ZK&dVi7 eJPr7diXzjS#sJ
>
>
> Jingle Bed
>
> WlOAdUv9a&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
>
>
> Jingle Table
>
> WltAdDv9hvIEu9 K2qA4o3ZWcOgcl
>
>
> Jingle Carpet
>
> %QtcpeTKhdHWq& 6mHMmMpr9877V%
>
>
> Jingle Wall
>
> ARGZMLmIyEgblE esqAp%pHb#y7pS
>
>
> K.K. Chorale
>
> X&9JFhxxINSiJ@ L2fozSVDybPT#a
>
>
> Big Festive Tree
>
WlOAdUv9h&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
Ermee naar Tom Nook gaan vandaag als je AC op 31 dec staat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
Ik weet nooit wat ik met die raffle tickets moet doen..
Ik hoef nog maar 12000 af te betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef Hello_Kitty het volgende:
pffff, das een eitje als je wat moeite doet, beetje geluk hebben met de beloningen die je van je villagers krijgt en als je een hengel kunt kopen zo snel mogelijk doen. vissen brengen redelijk veel op.
Ik ben al aan mijn tweede lening bezig, nog 90.000 bells te gaan.
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kun je eigenlijk naar een andere stad verhuizen ?
En is die stad dan ook groter ofzo. ( hoeveel verschillende steden zijn er dan ) ?
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:15 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).
Als je trouwens fruit of meubeltjes wil ruilen, moet je even melden hoe je heet en hoe je dorp heet (en wil je ook in de lijst in de OpeningsPost?).
De layout van ieder dorp is anders (dus hoe de rivier loopt, waar de winkel/het museum/het politiebureau zit etc), er groeit ander fruit en er wonen andere dieren. Als je bij een ander op bezoek gaat, of een ander bij jou, dan gaan sommige dieren verhuizen omdat ze het andere dorp (of juist jouw dorp) leuker vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?
Mijn naam is Kevin en ik woon in Sittard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |