abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24278293
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb de game nu een paar dagen. Ben al zover dat mijn huis groter is, moet het alleen nog afbetalen
Maar goed, mijn vraag...hoe kom ik aan ander fruit?? Ik heb nl alleen maar appelbomen, zelfs in de herfst (jaja, heb de game ff op oktober gezet ofzo ). Maar goed, sommige poppetjes vragen om bijv. een perzik of een kers...hoe kom ik daaraan?? Tom's winkel helpt niet echt mee...
Heb je al een hengel een bijl en een schep? Een bijl en een schep heb je nodig om een boom te planten. En met een hengel kun je vissen en die dan verkopen aan Tom Nook om je huis af te betalen heb je geld nodig.

Laat even weten of je die dus nog niet hebt, dan bestel ik die even voor je.
I'm a winner.....
  woensdag 29 december 2004 @ 18:03:00 #202
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24280273
Ik heb een hengel, schep, bijl en een netje
Verder moet ik nog "maar" 90.000 bells afbetalen dus ik ga de goede kant op Ik had trouwens ook een balletje...wit balletje met een rood vraagteken erop. Wat kan ik daarmee?? Ik weet niet meer hoe dat ding heette....shit. Maar goed, verder had ik ook nog 2 tickets gekregen van Tom Noom. 1 voor september en 1 voor augustus. Jaja, weet dat het december is nu, maar wilde de game ff zien in de zomer en herfst enzo Maar goed, wat kan ik met die tickets...snap er namelijk weinig van
Hopelijk hebben jullie wat meer antwoorden voor me...
Mijn naam is trouwens Ivetje en mijn stad is Tilburg
To infinity…and beyond!
  woensdag 29 december 2004 @ 18:07:53 #203
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24280353
Ivetje en Tilburg met hoofdletters gespeld ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 29 december 2004 @ 18:18:39 #204
11458 ivetje
pi_24280519
Ivetje iig wel..Tilburg gok ik ook Haha, dat weet ik niet eens...maar zal vast wel
Maar wat kan je eigenlijk als je van elkaar de stad en naam weet? Kan je dan brieven en kado's sturen ofzo...en waar moet je dat invoeren...bij je gyroid??
* ivetje voelt zich n00b met animal crossing
To infinity…and beyond!
  woensdag 29 december 2004 @ 18:33:37 #205
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24280745
Als je elkaars stad en naam weet kan je elkaar kadootjes sturen, zoals fruit maar ook meubeltjes etc.

Wil je in de openingspost? Dan moet je wel even nazoeken of Tilburg inderdaad met een hoofdletter is, anders werkt het niet. Wil je iets aan iemand geven, dan zeg je tegen Tom Nook "Other Things" en dan "Hear Code" dan voer je stad + naam in en geef je het kadootje, je krijgt dan een password dat je hier in het topic kan zetten. Als je een kadotje krijgt, staat er dus hier in het topic voor jou een password. Je gaat dan naar Tom Nook, zegt "Other Things" en "Say Code".

Die tickets zijn voor de grote loterij. Eens per maand (de laatste dag van de maand) is er een loterij. Heb je vijf tickets voor die maand (of tien, of vijftien) dan kun je iets winnen. Aan één ticket heb je dus niets. Je krijgt de tickets als je meubeltjes en dergelijke koopt bij Tom Nook.

Ik zal je morgenochtend wel wat ander fruit sturen (moet je dus wel zeker weten dat Tilburg met een hoofdletter is). Ik was Cici nog een meloentafel schuldig bedenk ik me net. Komt morgenochtend dus!
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_24280895
Zeg Ivetje, heb je ook nog wat meubels nodig, dan kan ik er een paar opsturen
I'm a winner.....
  woensdag 29 december 2004 @ 18:45:01 #207
11458 ivetje
pi_24280926
Net ven gekeken...het is Ivetje met stad Tilburg (met hoofdletters dus )
Ok, als jij me morgen dus een kadootje stuurt staat hier een code voor me die ik in moet voeren Okidokie, kan ik dan ook meteen iets terug sturen...sta jij dan bij mij met je naam en stad opgeslagen zeg maar?? Dan stuur ik wel iets leuks terug nl
Maar goed, alvast bedankt voor alle info...vraag me alleen nog af wat die witte bal met rood vraagteken was
To infinity…and beyond!
  woensdag 29 december 2004 @ 18:47:01 #208
11458 ivetje
pi_24280959
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef yoshi_tje het volgende:
Zeg Ivetje, heb je ook nog wat meubels nodig, dan kan ik er een paar opsturen
ik heb nog geen bed Het is een ratjetoe van zooi bij mij thuis Heb van alles wat enzo, en bij die HRA (heet dat zo...die mensen die je huis beoordelen) sta ik niet echt goed
Maar je mag best wat sturen...zal eens kijken wat ik allemaal nog heb. Roep het maar als je iets moet hebben, zal kijken of ik er dan aan kan komen!!

Maar goed, ik moet nu gaan...kom morgen wel ff hier weer kijken voor de codes enzo
Alvast bedankt iedereen!!!
To infinity…and beyond!
pi_24284804
quote:
Op woensdag 29 december 2004 08:38 schreef Cici het volgende:
Das een hele goede beslissing
sjiek !
pi_24293854
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je elkaars stad en naam weet kan je elkaar kadootjes sturen, zoals fruit maar ook meubeltjes etc.

Wil je in de openingspost? Dan moet je wel even nazoeken of Tilburg inderdaad met een hoofdletter is, anders werkt het niet. Wil je iets aan iemand geven, dan zeg je tegen Tom Nook "Other Things" en dan "Hear Code" dan voer je stad + naam in en geef je het kadootje, je krijgt dan een password dat je hier in het topic kan zetten. Als je een kadotje krijgt, staat er dus hier in het topic voor jou een password. Je gaat dan naar Tom Nook, zegt "Other Things" en "Say Code".

Die tickets zijn voor de grote loterij. Eens per maand (de laatste dag van de maand) is er een loterij. Heb je vijf tickets voor die maand (of tien, of vijftien) dan kun je iets winnen. Aan één ticket heb je dus niets. Je krijgt de tickets als je meubeltjes en dergelijke koopt bij Tom Nook.

Ik zal je morgenochtend wel wat ander fruit sturen (moet je dus wel zeker weten dat Tilburg met een hoofdletter is). Ik was Cici nog een meloentafel schuldig bedenk ik me net. Komt morgenochtend dus!
Meloentafel is goed gekomen, die hoeft dus niet meer, hartelijk bedankt nog
pi_24293887
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

sjiek !
Heb je het spel al???

En Ivetje, ik stuur je wel een peer, sinaasappel, perzik en kers
pi_24293893
Weet iemand nog iets leuks dat ik kan doen op AC, i kverveel me soms een beetje
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_24293916
Al je fruit uit de bomen schudden.
Voor mij is er haast geen beginnen meer aan.
Ik heb echt ZOVEEEEEEEL

Misschien kun je je dorp perfect maken.
Ben je ook wel bezig
pi_24294297
@ ivetje:
Perzik:
ro42zYIdNbtOee de I na de Y is een hoofdletter i.
pqhwJL&eOCYHKO

Peer:
OZSFzhFjQY6@bM
NuSPi&liT&2b#X de l na de 1e & is een kleine letter L

Sinaasappel:
rDfe@aLGujaLjj
Mqj%y4lse&U3pQ de l na de 4 is een kleine L

Kers:
u6Px#edbfKz2IZ de l na de 2 is een hoofdletter i
w2YrjDy#sFtsDu

Ga naar Tom Nook, praat met hem, doe Other things, dan Say code.
Voer de code precies in zoals het hier staat en dan krijg je je item.
Je kan alleen maar 3 codes achter elkaar invoeren.
Dus ga dan naar huis, naar je Gyroid, save and quit, en dan weer opstarten en je kan weer codes invoeren.
pi_24296303
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

sjiek !
Nee ik moet eerst nog naar de stad om het te kopen.
Volgende week ofzo
pi_24299079
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:00 schreef yoshi_tje het volgende:

. Jingle Lamp
>
> WvZAdUE9a&IEu9 KHlAiQ3cW5Ogcd
>
>
> Jingle Chair
>
> pviJiZ7ZqEUvi7 eJjRmdib#aS#QJ
>
>
> Jingle Wardrobe
>
> Lv8Uti7FjEaR6B TETCf2wHz9xmOJ
>
>
> Jingle Shelves
>
> WlOAdUv9h&IEu9 KSlA4m3qWcOgcd
> Jingle Dresser
> ivsQrN&N2StUdH qEAKmZRYkThCSj
>
>
> Jingle Sofa
>
> IviJiM7ZK&dVi7 eJPr7diXzjS#sJ
>
>
> Jingle Bed
>
> WlOAdUv9a&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
>
>
> Jingle Table
>
> WltAdDv9hvIEu9 K2qA4o3ZWcOgcl
>
>
> Jingle Carpet
>
> %QtcpeTKhdHWq& 6mHMmMpr9877V%
>
>
> Jingle Wall
>
> ARGZMLmIyEgblE esqAp%pHb#y7pS
>
>
> K.K. Chorale
>
> X&9JFhxxINSiJ@ L2fozSVDybPT#a
>
>
> Big Festive Tree
>
WlOAdUv9h&IEu9 K2lA4o3qWcOgcd
Hier staat ook een bed tussen Ivetje en je kunt de andere code 's ook gebruiken
I'm a winner.....
pi_24315421
Joepie !!!
Ik heb een hi fi stereo gewonnen en een * ranch hutch* , ik weet wel niet wat dat laatste wat 't betekent maar ik heb 'het wel gewonnen
Wie heeft er nog meer wat gewonnen met zijn raffle tickets ?
I'm a winner.....
pi_24315977
Ik weet nooit wat ik met die raffle tickets moet doen..
''Going mental on the Wabbu''
pi_24316019
Ik heb niks gewonnen
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:02:15 #220
11458 ivetje
pi_24316873
Jemig, wat een codes Ze zijn zo uhm...lang
Maar ik zal eens ff kijken wat ik kan gebruiken, iig bedankt voor het fruit Cici, dat kan ik goed gebruiken
En het bed zal ik ook ff innen Yoshitje

Allemaal heel erg bedankt en ik zal eens kijken wat ik allemaal nog heb wat ik niet gebruik...is op het moment niet echt veel, want heb een schuld lopen maar goed

* ivetje gaat ff animal crossingen
To infinity…and beyond!
pi_24317875
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Together-Alone het volgende:
Ik weet nooit wat ik met die raffle tickets moet doen..
Ermee naar Tom Nook gaan vandaag als je AC op 31 dec staat.
Dan kun je de raffle tickets gebruiken als Tombola, dus prijzen winnen.
Kan alleen per 5, 10, 15 etc tickets.
pi_24318651
Hoei, Raffle day . Vorige keer had ik een hamster, ik hoop nu weer zoiets cools .
  maandag 3 januari 2005 @ 10:47:09 #223
11458 ivetje
pi_24368430
Ok, ik heb allemaal bomen gepland enzo, heb nu dus bergen fruit met vanalles en nog wat
Verder heb ik de ranch-furniture bijna he;lemaal compleet dus van de HRA krijg ik ook eindelijk een beetje meer punten Alleen, ik heb een berg onkruid Zo irritant om er allemaal uit te gaan trekken...hehe

Ok, nu mijn probleem weer...er zijn mensen die zeuren om een bibliotheek en 1 die wil zwemmen in zee (ja, hij staat ff op zomer...groeien de bomen beter, en er zijn insecten enzo...extra geld!! heb een schuld van 350.000 bells ivm uitbouw huisje ). Maar goed, ze willen dus meer te doen hebben in Tilburg...maar hoe doe ik dat?? Ik kan zelf geen bieb bouwen enzo...wat moet ik daaraan doen, de burgemeester zegt er ook nix zinnigs over...ik zit dus ff op dit stuk vast.
Misschien weet iemand hier het??

Bedankt!!
To infinity…and beyond!
pi_24370148
Volgens mij kan je er nix aan doen.
Dus laat ze maar zeuren.
pi_24378913
Ik heb Animal Crossing vandaag ook gehaald

Hij's best vet
pi_24386242
Ik vind best vet dat de tijd gewoon doorgaat ook al speel je niet.
pi_24386509
Together-Alone, mag ik aub ook mee op de lijst?
naam: Kitty
Plaats: Kyoto

Ik ben pas voor het eerst naar het eiland geweest, maar mijn eilandbewoner lust geen sinaasappelen, en laat dat nu net het enige zijn dat er in de winter in mijn dorpje groeit
Maar ik las ergens dat je je eilandbewoner kunt laten vissen enzo op je GBA maar hoe haal je dan die vissen op?
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  dinsdag 4 januari 2005 @ 10:14:33 #228
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24387356
Ik heet geen Together-Alone, maar ik neem aan dat het ook wel goed is als ik je even toevoeg

Wil je ander fruit? Dat kan je ook gewoon in de winter planten hoor.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_24388509
Ik heb perzikken en kersen zal ik die voor Kitty hier neer zetten ?
I'm a winner.....
pi_24388557
Wat een eikel zeg, die tapijt verkoper, vraagt tie 3000 bells + een tapijt van mij, te ruilen tegen een tapijt van hem!
pi_24389935
Ja daar weet ik alles van dat heeft zij bij mij ook geprobeerd.
Het is een giraffe die je af wil zetten.
I'm a winner.....
pi_24390524
woops, ik dacht dat Together er verantwoordelijk voor was omdat die de openings post heeft gemaakt.

kersen en perzikken heb ik al van een paar lieve villagers gekregen, nog 2 dagen en die zouden volgroeid moeten zijn.

Met die giraffe heb ik geen problemen, net een coral shirt gekregen door ff de auto te wassen.
pi_24391563
Ik ben nu bezig met mijn schuld af te betalen van mijn eerste huis
pi_24391610
pffff, das een eitje als je wat moeite doet, beetje geluk hebben met de beloningen die je van je villagers krijgt en als je een hengel kunt kopen zo snel mogelijk doen. vissen brengen redelijk veel op.
Ik ben al aan mijn tweede lening bezig, nog 90.000 bells te gaan.
pi_24391880
Ha, de laatste lening is wel 798.000 bells.
Succes ermee

Enneh, de tapijtverkoopster is Sahara, das een kameel/dromedaris

En van dat eiland, das niet vissen, maar dan moet je een net hebben.

De Giraffe wil idd dat je haar auto wast, voor een lelijk shirt
pi_24391997
Hoe kun je eigenlijk naar een andere stad verhuizen ?

En is die stad dan ook groter ofzo. ( hoeveel verschillende steden zijn er dan ) ?
pi_24392021
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef Hello_Kitty het volgende:
pffff, das een eitje als je wat moeite doet, beetje geluk hebben met de beloningen die je van je villagers krijgt en als je een hengel kunt kopen zo snel mogelijk doen. vissen brengen redelijk veel op.
Ik ben al aan mijn tweede lening bezig, nog 90.000 bells te gaan.
Ik hoef nog maar 12000 af te betalen
Zal wel lukken
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:15:07 #238
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24392622
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kun je eigenlijk naar een andere stad verhuizen ?

En is die stad dan ook groter ofzo. ( hoeveel verschillende steden zijn er dan ) ?
Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).

Als je trouwens fruit of meubeltjes wil ruilen, moet je even melden hoe je heet en hoe je dorp heet (en wil je ook in de lijst in de OpeningsPost?).
pi_24394345
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:15 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Je kan wel op bezoek in een andere stad, je moet dan de memorycard van een andere AC-speler hebben en in de B-slot van je GameCube doen. Verhuizen kan niet, maar je kan wel op een andere memorycard overnieuw beginnen met een nieuw dorp (dan kun je bij jezelf op bezoek).

Als je trouwens fruit of meubeltjes wil ruilen, moet je even melden hoe je heet en hoe je dorp heet (en wil je ook in de lijst in de OpeningsPost?).
Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?

Mijn naam is Kevin en ik woon in Sittard
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:05:55 #240
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24394657
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ok maar alle dorpen zien die er hetzelfe uit ?

Mijn naam is Kevin en ik woon in Sittard
De layout van ieder dorp is anders (dus hoe de rivier loopt, waar de winkel/het museum/het politiebureau zit etc), er groeit ander fruit en er wonen andere dieren. Als je bij een ander op bezoek gaat, of een ander bij jou, dan gaan sommige dieren verhuizen omdat ze het andere dorp (of juist jouw dorp) leuker vinden.
pi_24411653
Er is opeens een nieuw iemand in mijn dorp komen wonen
Best wel leuk eigenlijk
pi_24411799
AC is een zeker leuke game
pi_24412057
Maar verschrikkelijk verslavend :p dit gaat slecht aflopen met mijn examens in het vooruitzicht.
ik heb mijn tweede lening afbetaald (een dagje vissen op het eiland is echt poen pakken en ik heb nog een leuk kleurtje ook) en morgen heb ik mijn kelder geloof ik. Kan ik eindelijk mijn huis wat opruimen, ik heb veel te weinig kasten en ben een te grote fashion junkie
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:37:36 #244
11458 ivetje
pi_24412519
Ik ben niet naar het eiland geweest...onze kabel van de gameboy doet het niet
En auto wassen...ook nog nooit gedaan enzo...hehe, volgens mij heb ik een hele hoop gemist. Maar ik kom er allemaal nog wel achter...ben iig met mijn 3e lening bezig...iets van 380.000 bells geloof ik. Maar goed, het schiet al op
To infinity…and beyond!
pi_24415427
Er is vandaag een vos genaamd Crazy Red in mijn dorp.

Komt die vaak
Hij verkoopt allemaal sjieke en dure dingen ( maar ik heb nog niet zo veel geld )
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:51:13 #246
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24415760
Die komt onregelmatig. Meestal stuurt hij een paar dagen van te voren een briefje om je te laten weten dat hij komt. Zijn altijd dure dingen die je niet snel in de normale winkel tegen zal komen of van de andere dieren krijgt, dus als je exclusieve dingen in je huis wil is het wel de moeite waard om iets bij hem te kopen.
pi_24417403
Ok ik heb nu een vishengel.

Maar geen vissenvoer ( waar koop je dat )
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:58:44 #248
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_24419665
Je hebt geen voer nodig, gewoon langs de zee, een riviertje of meertje lopen (niet rennen!) tot je een schaduw ziet. Dan je hengel een stukje voor de vis uitgooien zodat de dobber langzaam met de stroom meedrijft naar de vis. Als hij hapt gaat je controller trillen. Als je golfjes ziet meteen weer ophalen (sommige vissen bijten eerst twee of drie keer voor je de golfjes ziet, kwestie van even uitproberen wat het juiste moment is).
pi_24428689
Oke dankje voor de info.

Ik moet nu een kast ofzo hebben kom me rotzooi niet meer kwijt
pi_24430406
Je kan toch wel een kast kopen voor bv: je vishengel en bijl op te bergen he ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')