abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 08:19:43 #276
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_24132074
5 flessen wijn? Waar is de tijd gebleven dat een kerstpakket een grote doos met een oneindige hoeveelheid toffe dingen is?

Nou ja, het zijn iig nog 5 flessen, ik kreeg er vorig jaar maar eentje.

Hoe dan ook, ik zit lasagne te eten, omdat ik dat nog in de koelkast had staan en er verder geen moment deze week meer komt dat ik 'em kan veroberen. Het is eigenlijk best een goed ontbijt
pi_24132094
Goeiemorgen

Ik heb gister lekker een boel tijd verspeeld aan onzinnige werk-gerelateerde dingen . Vandaag ga ik het beter doen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_24132235
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef Tijn het volgende:
5 flessen wijn? Waar is de tijd gebleven dat een kerstpakket een grote doos met een oneindige hoeveelheid toffe dingen is?

Nou ja, het zijn iig nog 5 flessen, ik kreeg er vorig jaar maar eentje.
Ik mocht zelf mn kerstpakket uitkiezen. En naar aanleiding van die folder kwam ik tot de conclusie dat ik het meest gelukkig ging worden van een pakket met 5 flessen wijn. En een sesamstraat kleurboek en kleurtjes!
Anders had ik al helemaal zooi moeten nemen.
quote:
Hoe dan ook, ik zit lasagne te eten, omdat ik dat nog in de koelkast had staan en er verder geen moment deze week meer komt dat ik 'em kan veroberen. Het is eigenlijk best een goed ontbijt
Lasagna roeleert! Alleen weet ik niet of ik dat om 8 uur 's ochtends zou willen!
pi_24134298
Heb jij soms het zelfde kerstpakket als ik Liejannuh? Wijn heerscht!
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_24134651
Oeh kerstpakketten.. Ben benieuwd wat ik morgen weer voor een rommel krijg. Als ik er uberhaupt een krijg dit jaar..
Beetje jammer alleen dat ik pak hem beet een uurtje voor de kersttoespraak van de baas nog een functioneringsgesprek heb. Maar goed ik heb de contractverlenging al toegezegd gekregen, dus het zal wel meevallen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_24134880
Het is verdomme altijd rode wijn, en dat moet ik verplicht aan mijn moeder afgeven. Witte wijn drink ik wel
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 22 december 2004 @ 11:26:35 #282
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_24134910
De fles wijn en het doosje chocolaatjes zijn meestal de enige items uit het kerstpakket die ik echt op prijs stel. De rest is imo meestal rommel die te lang op de schappen bij de supermarkt is blijven staan en zo weer de vuilnisbak in kan, allerlei vieze smeerkaasjes en zo.

Nou ja, een gegeven paard..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_24134945
Ik krijg heul geen kerstpakket, dus niet zeuren. Ik heb wel voor het eerst in twee jaar een bonusje gehad, het gaat goed met het bedrijf, maar daar betaal je dan weer 50% belasting over ofzoiets. Ik snap niet dat de belasting daarover zo hoog moet zijn ...
Aldus.
pi_24135120
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:26 schreef Zanderrr het volgende:

Nou ja, een gegeven paard..
Bij een ander bedrijf waar ik ooit werkte waren alle produkten in het kerstpakket zo'n beetje over datum. Dat was toen voor ons wel voldoende bewijs dat die theorie klopt. . Behalve de ouderwetse reistas met wieltjes, wat een vreselijk ding.
Daar is mijn oma nog blij mee gemaakt op haar verjaardag. .

Toen wel nieuwe spullen gekregen overigens.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 22 december 2004 @ 11:37:18 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24135139
Ik mocht ook mijn eigen kerstpakket uitzoeken en heb toen maar een groot strandlaken, een pastaset met een schaal en 4 borden en een doosje bonbons (ik had nog 1 check over) uitgekozen. Vooral die pastaset is erg leuk, maar eerlijk gezegd vind ik zo'n verrassingspakket met allerlei etenswaar nog steeds het allerleukste dat er is.
Maar ja, ook op mijn werk klaagden daar teveel mensen over en nu doen ze het dus maar op deze manier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 22-12-2004 11:44:15 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_24135255
Mijn bedrijf doet wel een leuk relatiegeschenk dit jaar. Ipv de standaard flessen wijn naar allerlei relaties te sturen (waar we er zelf ook zo'n 300 van binnen krijgen, dan weet pas zeker dat je in de bouw werkt ) gaan ze dit jaar ergens in senegal een waterpomp inclusief zonnepanelen voor de stroomvoorziening installeren.
Kennis hebben we toch in eigen huis, maar het leuke is dat er dan twee mensen daarheen mogen om de boel aan elkaar te pluggen en zo. Ik ben alleen bang dat ik daar niet handig genoeg voor ben....
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_24135354
Er zit vast wel een handleiding bij.
pi_24135404
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef Diverse_Reality het volgende:
Er zit vast wel een handleiding bij.
Dan moet je die wel nog snappen.
Of ik ga gewoon met een echte bouwvakkert, die er wel verstand van heeft. Dan doet hij het werk, en geef ik commentaar.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:56:04 #289
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_24135561
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef julekes het volgende:
Dan doet hij het werk, en geef ik commentaar.
Ha, een managersfunctie dus.
pi_24135624
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:56 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Ha, een managersfunctie dus.
pi_24135635
Zullen we het volgende deel overigens 'Hallo Tijn' noemen?
Aldus.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:05:30 #292
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_24135716
Of "Dag Seborik (deel II)". Wat duurt het trouwens lang voordat die naam van de derde mod bekend wordt gemaakt.
pi_24135775
Wat zou daar de reden voor kunnen zijn...?

Of Hallo TIjn, doei doei Sebbo.
Aldus.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:09:01 #294
1986 Jane
pi_24135783
Er zijn kennelijk nog harde onderhandelingen gaande.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:10:34 #295
1986 Jane
pi_24135809
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:08 schreef Z het volgende:

Of Hallo TIjn, doei doei Sebbo.
Dan ga ik voor 'Dag Sebbo, hallo Tijn' (om maar in het Dag-ritme te blijven ).
pi_24135819
Ik wacht nog steeds op een mailtje.
pi_24135834
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef Jane het volgende:

[..]

Dan ga ik voor 'Dag Sebbo, hallo Tijn' (om maar in het Dag-ritme te blijven ).
Inderdaad! Open jij 'm zo? Ik ben aan de lunch ...
Aldus.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:12:46 #298
1986 Jane
pi_24135854
Is goed, ik open hem wel.

Oké iedereen?
  woensdag 22 december 2004 @ 12:12:47 #299
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_24135856
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:11 schreef Seborik het volgende:
Ik wacht nog steeds op een mailtje.
Dat belooft al veel voor de communicatie met de nieuwe mod zometeen.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:41:35 #300
1986 Jane
pi_24136416
quote:
Op woensdag 22 december 2004 12:12 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Dat belooft al veel voor de communicatie met de nieuwe mod zometeen.
Mwah, dat zal wel meevallen denk ik.

Btw: Dag Sebbo & Hallo Tijn, ouwe Britney-fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')