Ik mocht zelf mn kerstpakket uitkiezen. En naar aanleiding van die folder kwam ik tot de conclusie dat ik het meest gelukkig ging worden van een pakket met 5 flessen wijn. En een sesamstraat kleurboek en kleurtjes!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef Tijn het volgende:
5 flessen wijn? Waar is de tijd gebleven dat een kerstpakket een grote doos met een oneindige hoeveelheid toffe dingen is?
Nou ja, het zijn iig nog 5 flessen, ik kreeg er vorig jaar maar eentje.
Lasagna roeleert!quote:Hoe dan ook, ik zit lasagne te eten, omdat ik dat nog in de koelkast had staan en er verder geen moment deze week meer komt dat ik 'em kan veroberen. Het is eigenlijk best een goed ontbijt
Bij een ander bedrijf waar ik ooit werkte waren alle produkten in het kerstpakket zo'n beetje over datum. Dat was toen voor ons wel voldoende bewijs dat die theorie klopt.quote:
Dan moet je die wel nog snappen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef Diverse_Reality het volgende:
Er zit vast wel een handleiding bij.
Ha, een managersfunctie dus.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:48 schreef julekes het volgende:
Dan doet hij het werk, en geef ik commentaar.
quote:
Dan ga ik voor 'Dag Sebbo, hallo Tijn' (om maar in het Dag-ritme te blijvenquote:
Inderdaad! Open jij 'm zo? Ik ben aan de lunch ...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan ga ik voor 'Dag Sebbo, hallo Tijn' (om maar in het Dag-ritme te blijven).
Dat belooft al veel voor de communicatie met de nieuwe mod zometeen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:11 schreef Seborik het volgende:
Ik wacht nog steeds op een mailtje.
Mwah, dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:12 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Dat belooft al veel voor de communicatie met de nieuwe mod zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |