Oh, dat willen ze ook vast wel draaien.quote:Op maandag 20 december 2004 01:55 schreef Tijn het volgende:
Ik had het eigenlijk over serieuze muziek
Dat geeft niet, want mijn donderdagavond is ook al bezetquote:Op maandag 20 december 2004 02:00 schreef Tijn het volgende:
Helaas is komende donderdagavond al bezet. Maar wat zeg je van woensdagavond?
Lul!quote:Op maandag 20 december 2004 02:03 schreef Tijn het volgende:
Nou deal! Ik wou eigenlijk afgelopen donderdag al komen, maar ik durfde niet
Hm tja, ik heb vandaag meteen gebeld, maar hij is vorige week net geplaatst.quote:Op zondag 19 december 2004 19:15 schreef dwerg het volgende:
Ja, dan kun je wel stoer doen, DR, maar we weten nu dat je met je goeie hart een hond uit het asiel haalt. En niet zomaar een asiel, nee, je bent bereid om 200 kilometer te rijden voor een hond. DR, dierenvriend.
En daarom heb je dus een auto staan thuisquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Het was best fucking tering koud vanochtend op de fiets.
En nu heb ik over 25 minuten een afspraak en moet ik nog douchen en op tempratuur komen!
Wat voor muziek ze leuk vindenquote:Weten jullie nog leuke vragen om te stellen aan een sollicitant? Krijg er morgen 2 op bezoek.
Niet overdrijven! Het was gewoon lekker fris.quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Het was best fucking tering koud vanochtend op de fiets.
En nu heb ik over 25 minuten een afspraak en moet ik nog douchen en op tempratuur komen!
Vraag wat ze zelf denken dat ze gaan doen, dat vind ik altijd een leuke vraag om te stellen. Of vraag ze iets over nutteloze statistieken ofzoquote:Weten jullie nog leuke vragen om te stellen aan een sollicitant? Krijg er morgen 2 op bezoek.
Dan moet ik eerst ijs van mn ruiten af gaan krabben en mag ik daarna in de file gaan staan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daarom heb je dus een auto staan thuis
Daar mag ik mensen niet op beoordelen.quote:Wat voor muziek ze leuk vinden
Mwoah, ik geloof niet dat ik ze aantrekkelijk hoef te vinden. Misschien kan ik wel vragen wat ze denken toe te voegen aan de afdeling.quote:Wat voor toegevoegde waarde ze denken te hebben voor jou
Daar heb ik mijn kamer genoot al voor!quote:Hoe goed ze zijn in koffiehalen?
Jamaar.... ze moeten juist niet bureaucratisch zijn!quote:Hoe bureaucratisch ze zijn
Het was koud!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:51 schreef Z het volgende:
[..]
Niet overdrijven! Het was gewoon lekker fris.
Ik weet niet eens wat ze precies moeten gaan doen. Alleen in grote lijnen. Vooral veel met mij samenwerken!quote:[..]
Vraag wat ze zelf denken dat ze gaan doen, dat vind ik altijd een leuke vraag om te stellen. Of vraag ze iets over nutteloze statistieken ofzo(hoeveel gaatjes zitten er in een Tuc ofzo)
En, hoe vaak is het volle maan per jaar?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
We doen hier een maanstatistiek hoor!
Ik moet natuurlijk wel een soort van intelligente vragen stellen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
En, hoe vaak is het volle maan per jaar?
Nou, ik ben vergeten nieuwe te kopen, maar ik heb 'em gewoon een ferme tik gegeven en nu loopt 'ie weerquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
Maar eigenlijk loopt je klok dus 2,5 uur achter Tijn?? Ook wel knap!
Heb je al nieuwe batterijen gevonden??
Shit, zie ik nu pas. Wel grappig, want gebaseerd op een waar verhaal: grote fan wordt zanger bij zijn favoriete band (Tim Owens & Judas Priest)quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, filmtip voor vanavond: Rock star
20.30 uur bij Veronica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |