quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn ouders zouden me waarschijnlijk meteen uit het testament schappen
Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavondquote:
Ik ga vanavond wel even bellen, of ze nog andere opties hebben...quote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavond.
mijn Shrek 2, wat doe jequote:
En daarbij heeft HeatWave natuurlijk een uitmuntende smaak voor vrouwen!quote:Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan alleen maar een aangename verrassing worden!Blinkie is lief!
nopequote:
Hooguit naar een plek ver, heel ver weg. Vlaardingen of zoquote:
Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?quote:
Ik mis geen stoplichjten, ik verkies ze hoguit te negerenquote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?
Kan ik kijken hoeveel rode stoplichten jij mist!
Dit heet grondig vooronderzoek.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat
Ik ben niet oud, ik ben goed gerijpt.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat
Altijd aangenaam, altijd welkomquote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben a.s. zaterdag zeer waarschijnlijk in Amsterdam, dus ik zou natuurlijk gewoon 's avonds kunnen blijven hangen.
Houd mij even op de hoogte.quote:Op maandag 6 december 2004 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk met oa Blinky rond het leidseplein Zaterdag (@PPL: Jopie komt ook waarschijnlijk)
Theorie of Praktijk ?quote:
Meer het examen 'rijden-met-panische-en-irritant-meerijdende-en-meekijkende-vrouw-naast-je'.quote:
Nog een half uurtje hier. En dan thuis nog wat CD'tjes branden want dat kan die k*tcomputer hier niet aan.quote:Op maandag 6 december 2004 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi!
Nog even en deze werkdag zit er weer op.
Ik heb je al vaker gezegd dat je het me moet vragen als ik thuis zit, dan kan ik het meteen doen. Anders vergeet ik het toch weerquote:Op maandag 6 december 2004 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of CD'tjes branden... HW? Zaterdag dan maar?
*hoopvol kijkt
I will make a mental note!quote:Op maandag 6 december 2004 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd dat je het me moet vragen als ik thuis zit, dan kan ik het meteen doen. Anders vergeet ik het toch weer.
Ik zal mijn best doen.
Zei hij hoopvol, net voor er een mega-storing optradquote:Op maandag 6 december 2004 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi!
Nog even en deze werkdag zit er weer op.
Agossiequote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zei hij hoopvol, net voor er een mega-storing optrad.
Tijd voor wat bloed, zweet en zwaarden-rockquote:
Dat mag dan weer welquote:Op maandag 6 december 2004 21:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tijd voor wat bloed, zweet en zwaarden-rock.
quote:
Wanneer wat waar welke hoe wie waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 21:33 schreef Blinky het volgende:
Wat GAAF dat jullie nog een pre-meeting hebben!
BE, altijd leuk om jou ook weer te zien en ik ben ook erg benieuwd naar jou Ripley!
Ik ben alleen maar Blinky, verder geen lange slanke brunette met meterslange benen... en heldere blauwe ogen... ik ben meer een gedrongen dwerg met bruine ogen![]()
Maar ik heb er erg veel zin in!![]()
Be!!quote:Op maandag 6 december 2004 23:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen inJe vindt me tenslotte nu al een leuk wijf hoor ik net uit betrouwbare bron
![]()
Maar hij is geen vrijgezel meer.quote:Op maandag 6 december 2004 23:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen inJe vindt me tenslotte nu al een leuk wijf hoor ik net uit betrouwbare bron
![]()
Gohquote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar hij is geen vrijgezel meer.
Ik ben dat nog wel
Aan hoeveel vrouwen wil je dat nog kenbaar maken?quote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben dat nog wel
Niet te serieus nemen.quote:Op maandag 6 december 2004 23:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Aan hoeveel vrouwen wil je dat nog kenbaar maken?
Open er een topic over
Vrouwen worden graag serieus genomenquote:
HA! das nou info, daar kan ik wat meequote:Op maandag 6 december 2004 23:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vrouwen worden graag serieus genomen
En ja, dat kun je op 2 manieren opvatten!
En niet alleen dat!quote:Op maandag 6 december 2004 23:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[knip] vrijgezel [/knip]
Ik ben dat nog wel
*opschrijft.....quote:Op maandag 6 december 2004 23:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vrouwen worden graag serieus genomen
En ja, dat kun je op 2 manieren opvatten!
Mijn boek 'hoe versier ik een vrouw in 7 stappen: van de kroeg tot het bed....' komt deze maand uitquote:Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
HA! das nou info, daar kan ik wat mee
Ik ben geen maagd meer.quote:Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef Reese het volgende:
[..]
En niet alleen dat!![]()
Men, volgens mij is er binnenkort nog een leuk R&P-meeting, 'Eeuwige maagden' ofzo, niks voor jou?![]()
En je rechterhand weet daarvan?quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ik word ontzettend graag serieus genomen.
Het spijt me vreselijk. Geen maagd dus, wel vrijgezel en wanhopig op zoekquote:
Hij kreeg de eerste drukquote:
Ik ben idd geen vrijgezel meer nee, maar als ik iets over sex of iets wat erop lijkt post moet je het niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 6 december 2004 23:23 schreef Reese het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk. Geen maagd dus, wel vrijgezel en wanhopig op zoek![]()
Ik zou zeggen, ga het boek van Blinky lezen, wellicht heeft het succes![]()
Dat heb ik ook elk weekendquote:Op maandag 6 december 2004 23:21 schreef Aventura het volgende:
Ik word ontzettend graag serieus genomen.
Hoe denk je dat ik blauw geworden benquote:Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Handelen met voorkennis!en zo de concurrentie uitschakelen! Tsssss!
misschien moet ik even wachten tot de eerste herziene druk. Laat Sandertje of Maanvis de fouten er maar uithalen. Ik heb elk voordeeltje nodig dat er te krijgen isquote:Op maandag 6 december 2004 23:17 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mijn boek 'hoe versier ik een vrouw in 7 stappen: van de kroeg tot het bed....' komt deze maand uit
Ik zal een exemplaar voor jou tekenen
quote:Op maandag 6 december 2004 23:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
misschien moet ik even wachten tot de eerste herziene druk. Laat Sandertje of Maanvis de fouten er maar uithalen. Ik heb elk voordeeltje nodig dat er te krijgen is
Foutjes maken is oké, zo ziet ze dat ook jij menselijk bent. En foutjes maken is soms best liev.quote:Op maandag 6 december 2004 23:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
misschien moet ik even wachten tot de eerste herziene druk. Laat Sandertje of Maanvis de fouten er maar uithalen. Ik heb elk voordeeltje nodig dat er te krijgen is
Voor mij is er denk ik geen hoop meer.quote:Op maandag 6 december 2004 23:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kom op Sandertje, niet zo depri hoor!quote:Op maandag 6 december 2004 23:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Voor mij is er denk ik geen hoop meer.
*twee stapen zet en Blinky inhaalt*quote:Op maandag 6 december 2004 23:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Foutjes maken is oké, zo ziet ze dat ook jij menselijk bent. En foutjes maken is soms best liev.
En euh.. .je wacht liever op hen dan dat je de eer hebt om een gesigneerd exemplaar te krijgen? Pffff!
* hoofd in nek gooit en heupwiegend wegloopt *
Neem mij nou eens niet zo serieus.quote:Op maandag 6 december 2004 23:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kom op Sandertje, niet zo depri hoor!
Mannen... ze weten nooit wat ze willenquote:Op maandag 6 december 2004 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
*twee stapen zet en Blinky inhaalt*
'Hier met dat boek"
I beg to differquote:Op maandag 6 december 2004 23:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mannen... ze weten nooit wat ze willen
Voor een Amsterdammer heb je hele goeie opmerkingenquote:
En voor een Rotterdammer snap je ze best snelquote:Op maandag 6 december 2004 23:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor een Amsterdammer heb je hele goeie opmerkingen
quote:
Mooi, dan is dat vooroordeel uit de wereldquote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben idd geen vrijgezel meer
quote:maar als ik iets over sex of iets wat erop lijkt post moet je het niet al te serieus nemen.![]()
Je hebt al een hekel aan me voor je me kent.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:07 schreef Reese het volgende:
[..]![]()
[..]
Mooi, dan is dat vooroordeel uit de wereld
[..]
Wees maar niet bang, ik zal je niet serieus nemen(en ja, ook deze is op meerdere manieren uit te leggen)
Nee hoor, dan zou ik je volledig negerenquote:
En dit wou ik graag zo houdenquote:voor je me kent.
Ik kan beter thuisblijven de 15e?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik je volledig negeren![]()
[..]
En dit wou ik graag zo houden![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Sandertje21 het volgende:
... moet je het niet al te serieus nemen.
Wat jij zegt. Dusquote:Op maandag 6 december 2004 23:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Neem mij nou eens niet zo serieus.
De schade valt mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |