Ben je wel een beetje zorgvuldig met het kwijtmaken van het lijk?quote:

Ja, ik iig welquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Tessje het volgende:
Ja hoi![]()
Ik merk op dat alle anderen weer aan het werk zijn?
Let op:quote:Op maandag 6 december 2004 14:27 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik neem wel wat toastjes met avocado mee naar de meet. The last waterhole in a'dam ken ik trouwens wel. Schimmig internationaal hostel-dinges met klein podium waar optredens plaatsvinden. heb er zelf 1 keertje opgeteden en toen was het er echt bloedheet. Maar ja misschien is dat niet altijd het geval.

quote:

Ik voel een volgende pre-meet aankomenquote:Op maandag 6 december 2004 14:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat moet eigenlijk gevierd worden he

Er staat nog een ongeopende fles bij cinnamongirlquote:

Nou... goed plan, morgen... Vlaardingen? Daar wordt toch al een feestje gegeven.quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik voel een volgende pre-meet aankomen.

Voor of na de kerstdagen ?quote:Op maandag 6 december 2004 14:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik voel een volgende pre-meet aankomen.

Ik ben a.s. zaterdag zeer waarschijnlijk in Amsterdam, dus ik zou natuurlijk gewoon 's avonds kunnen blijven hangenquote:

Ik ben waarschijnlijk met oa Blinky rond het leidseplein Zaterdag (@PPL: Jopie komt ook waarschijnlijk)quote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben a.s. zaterdag zeer waarschijnlijk in Amsterdam, dus ik zou natuurlijk gewoon 's avonds kunnen blijven hangen.

mijn ouders zouden me waarschijnlijk meteen uit het testament schappenquote:Op maandag 6 december 2004 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... goed plan, morgen... Vlaardingen? Daar wordt toch al een feestje gegeven.
Champagne idd!

ow, waffor afspraakquote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, nou, maar...
Ik heb al een soort van afspraak staan...Ik moet nog wel even bevestigen, maar toch...
Damn... een kans om me als een prinses door chauffeur op te laten halen thuis en te laten rijden! Drank! Sletten met Tessje!

quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn ouders zouden me waarschijnlijk meteen uit het testament schappen

Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavondquote:

Ik ga vanavond wel even bellen, of ze nog andere opties hebben...quote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavond.

mijn Shrek 2, wat doe jequote:

En daarbij heeft HeatWave natuurlijk een uitmuntende smaak voor vrouwen!quote:Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan alleen maar een aangename verrassing worden!Blinkie is lief!

nopequote:

Hooguit naar een plek ver, heel ver weg. Vlaardingen of zoquote:

Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?quote:

Ik mis geen stoplichjten, ik verkies ze hoguit te negerenquote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?
Kan ik kijken hoeveel rode stoplichten jij mist!

Dit heet grondig vooronderzoek.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat

Ik ben niet oud, ik ben goed gerijpt.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |