quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn ouders zouden me waarschijnlijk meteen uit het testament schappen
Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavondquote:
Ik ga vanavond wel even bellen, of ze nog andere opties hebben...quote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoeken naar een oppas kan ook op andere tijden dan zaterdagavond.
mijn Shrek 2, wat doe jequote:
En daarbij heeft HeatWave natuurlijk een uitmuntende smaak voor vrouwen!quote:Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan alleen maar een aangename verrassing worden!Blinkie is lief!
nopequote:
Hooguit naar een plek ver, heel ver weg. Vlaardingen of zoquote:
Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?quote:
Ik mis geen stoplichjten, ik verkies ze hoguit te negerenquote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ik 'de volgende keer' op de bijrijdersstoel [3 keer woordwaarde] mocht zitten?
Kan ik kijken hoeveel rode stoplichten jij mist!
Dit heet grondig vooronderzoek.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat
Ik ben niet oud, ik ben goed gerijpt.quote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Stelletje ouwe zuipschuiten! Gewoon weer een pre-meet plannen. Waarom organiseren we dan eigenlijk nog meets? Gewoon 'elk weekend verzamelen in de Waterhole' volstaat
Altijd aangenaam, altijd welkomquote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben a.s. zaterdag zeer waarschijnlijk in Amsterdam, dus ik zou natuurlijk gewoon 's avonds kunnen blijven hangen.
Houd mij even op de hoogte.quote:Op maandag 6 december 2004 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk met oa Blinky rond het leidseplein Zaterdag (@PPL: Jopie komt ook waarschijnlijk)
Theorie of Praktijk ?quote:
Meer het examen 'rijden-met-panische-en-irritant-meerijdende-en-meekijkende-vrouw-naast-je'.quote:
Nog een half uurtje hier. En dan thuis nog wat CD'tjes branden want dat kan die k*tcomputer hier niet aan.quote:Op maandag 6 december 2004 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi!
Nog even en deze werkdag zit er weer op.
Ik heb je al vaker gezegd dat je het me moet vragen als ik thuis zit, dan kan ik het meteen doen. Anders vergeet ik het toch weerquote:Op maandag 6 december 2004 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of CD'tjes branden... HW? Zaterdag dan maar?
*hoopvol kijkt
I will make a mental note!quote:Op maandag 6 december 2004 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd dat je het me moet vragen als ik thuis zit, dan kan ik het meteen doen. Anders vergeet ik het toch weer.
Ik zal mijn best doen.
Zei hij hoopvol, net voor er een mega-storing optradquote:Op maandag 6 december 2004 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, hoi!
Nog even en deze werkdag zit er weer op.
Agossiequote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zei hij hoopvol, net voor er een mega-storing optrad.
Tijd voor wat bloed, zweet en zwaarden-rockquote:
Dat mag dan weer welquote:Op maandag 6 december 2004 21:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tijd voor wat bloed, zweet en zwaarden-rock.
quote:
Wanneer wat waar welke hoe wie waarom?quote:Op maandag 6 december 2004 21:33 schreef Blinky het volgende:
Wat GAAF dat jullie nog een pre-meeting hebben!
BE, altijd leuk om jou ook weer te zien en ik ben ook erg benieuwd naar jou Ripley!
Ik ben alleen maar Blinky, verder geen lange slanke brunette met meterslange benen... en heldere blauwe ogen... ik ben meer een gedrongen dwerg met bruine ogen![]()
Maar ik heb er erg veel zin in!![]()
Be!!quote:Op maandag 6 december 2004 23:01 schreef Reese het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen inJe vindt me tenslotte nu al een leuk wijf hoor ik net uit betrouwbare bron
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |