Niemand durft het te zeggen blijkbaarquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
En nu de bonusvraag: wie heeft die hier verder nog in z'n platenkast staan?
Ik (gelukkig) niet...quote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
Je kan beter vragen: Wie heeft er uberhaupt iets van Krezip in zijn kast staan?quote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
bij ons wel, maar die nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je kan beter vragen: Wie heeft er uberhaupt iets van Krezip in zijn kast staan?
Sort of tvp ook
Nou ja, dat eerste album is wel het beste. Op het 2e (succes)album staat het dubbele aantal nummers, maar ongeveer evenveel (ca 7) goedequote:Op maandag 6 december 2004 15:30 schreef Berkery het volgende:
Je kan beter vragen: Wie heeft er uberhaupt iets van Krezip in zijn kast staan?
Bigshadow + 1quote:Op maandag 6 december 2004 15:12 schreef bigshadow het volgende:
The apples in stereo - Fun trick noisemaker?
Ik heb alles van Krezip, inclusief hun eerste democassette én de bladmuziek van I Would Stay...quote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, dat eerste album is wel het beste. Op het 2e (succes)album staat het dubbele aantal nummers, maar ongeveer evenveel (ca 7) goedeVind ik dan he
Kan me best voorstellen dat mensen de eerste wel hebben maar die hit-cd's niet meer.
denk, denk, denk! engelsquote:Op maandag 6 december 2004 15:58 schreef Bimmel het volgende:
Aaaargh...onlangs nog in mijn handen gehad....
Die dus, ja......quote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef Z het volgende:
Doves - Lost Souls
jeppe, komen geregeld langs op je geliefde somafmquote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef Z het volgende:
Doves - Lost Souls
Omdat-ie dan zo moeilijk in z'n schil kanquote:Op maandag 6 december 2004 16:40 schreef belsen het volgende:
Omdat ie recht niet in zijn schil past.
André van Duin.
quote:Op maandag 6 december 2004 17:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmz, mocht even niet meer op de site komen.
Maarre, i was just kiddin'...zero points...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |