Ze probeert iig niet leuk te doen als Bert Vischer. En knap is ze wel voor der leeftijd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:52 schreef Markster het volgende:
Waarom roeleert ze dan? Ze heeft iig geen humor en knap is ze ook niet.
Bassie en Adriaan en kanker bedoel je? Die vond ik goed, maar wel hard.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke aflevering. Paar goede grappen.
Een opmerking, die ik even niet meer weet, over kanker die echt niet kon, maar wel grappig was.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Leuke aflevrening. Maar de gasten hadden weer te veel moeite om de lol ervan in te zien.
Ik mag Mieke door haar radioprogramma's./ Maar mensen probeer als gast eens niet te serieus te zijn.
Oja. Met de Da Vinci Code. Erg grof, maar inderdaad goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan en kanker bedoel je? Die vond ik goed, maar wel hard.
Volgens mij is ie juist niet saai, lijkt me geweldige kerel om mee te stappen ofzo. Maar hij kon er op de een of andere manier niet inkomen. Misschien intresseert ie zich totaal niet voor actualiteit en politiek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke aflevering, maar die gasten waren echt 3x niks. Vooral Pieter zat er alleen maar naar beneden te kijken met z'n armen over elkaar. Saaie vent.
Wat deed 'ie dan bij DWHN?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:02 schreef jerryx het volgende:
Volgens mij is ie juist niet saai, lijkt me geweldige kerel om mee te stappen ofzo. Maar hij kon er op de een of andere manier niet inkomen. Misschien intresseert ie zich totaal niet voor actualiteit en politiek.
Die nodigen gewoon zoveel mogelijk bekende Nederlanders uit ofzo, denk ik. Ze gaan niet eerst een test afnemen of diegene de krant van vandaag uit z'n hoofd op kan dreunen en zonder moeite alle 2e kamer-leden bij naam kent.quote:
WAHHAAAHHquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Mieke was idd soms te serieus, maar ze was veel en veel en veel beter dan Sonja Barend of die rijdende opblaaspop van vorige week.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef -DailaLama- het volgende:
Mieke was idd soms te serieus, maar ze was veel en veel en veel beter dan Sonja Barend of die rijdende opblaaspop van vorige week.
Dat zegt vooral wat over het Kopspijkers van dit seizoen volgens mij.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Het was weer lachen.
Beter dan Kopspijkers!
WTF!?quote:Op zondag 12 december 2004 00:58 schreef -DailaLama- het volgende:
HOLY FUCK ... je hebt gelijk ...... http://www.google.nl/sear(...)raoul+heertje%22&lr=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |