Ja dat klopt, maar ik zei het meer als reactie op een vorige postquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:51 schreef pberends het volgende:
[..]
De grappen van Harm zijn natuurlijk veel meer voorgekookt. De spontane humor komt meestal van Raoul en Jan-Jaap.
Thomas acda was de beste.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Idd, marc-marie vond zichzelf altijd wel leuk, wacht dan tot iedereen lacht en doet dan net of hij niet verwacht had dat mensen gingen lachen. En altijd dat "Jaaa toch" ertussendoor.![]()
Maar beter als jan-jaap![]()
Ligt eraan hoeveel hij op heeftquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een halfuurtje voordat het begint.
Verwacht veel van Pieter. Die heeft meestal wel leuke opmerkingen.
20.12 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef VoreG het volgende:
Kwart over pas
Ze kunnen het altijd nog niet uitzenden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
20.12 om precies te zijn.
Slechter dan Kopspijkers kan DWHN iig niet worden.
Ik vind het wel roelerend.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een kneuzenkermis.
Dat gunnen ze Kopspijkers niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Ze kunnen het altijd nog niet uitzenden.
Ik ook, wat was Vischer superslecht dit keer. Echt een slecht acteur. Ik vond 'm in eerdere afleveringen sterker.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik heb meer genoten van Bauer dan van Bert Vischer.
Slimmer vrouw iig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Mieke is leuk weet niet of ze dat nu ook zal zijn.
Pieter was het leukst toen ie dronken was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |