Hoi Stuartquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Dat is altijd in het eerste topicquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Als je het zelf wilt welquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
neuhquote:
Dat is altijd afwachtenquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
Hoi DPquote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef DePresident het volgende:
Had ik al hoi tegen iedereen gezegd of zal ik het rijtje nog ff afgaan?
Wacht! Het is natuurlijk Sinterklaas en straks Kerst. Nouououw! Waarom vertellen ze dat mij nooit!quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
wat voor 1tje heb je nu?quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
Dag mijn lieve meisjequote:
Ik heb nu een AKG K240 Studio Monitor, die zit helemaal over je oren maar dat gaat gewoon een soort pijn doen door de afsluiting.quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor 1tje heb je nu?
ik heb zo'n goedkope trust
maar hij doet het welen geen zere oren
Ja gelukkig wel !quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
Serieus? Dat hadden ze mij ook even eerder moeten vertellenquote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel !
Ben vandaag door de stad gelopen en heb tegen ieder kind 'sinterklaas bestaat niet' gekrijst
Hij leeft al langer dan Bernhardquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?
Nee hoor, we zijn om 00:02 gestartquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef Björk het volgende:
Avond allemaal
SC [00:00} toch maar weer begonnen!
op die link, die links op het plaatje is ook een leukequote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb nu een AKG K240 Studio Monitor, die zit helemaal over je oren maar dat gaat gewoon een soort pijn doen door de afsluiting.
Ik ga denk ik voor de Sennheiser PC150
Moet iedereen tegen elk afzonderlijk persoon 'hoi' zeggen? Dan hebben we 2 topics nodigquote:
naja het komt een heel eind in de buurtquote:Op maandag 6 december 2004 00:13 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn om 00:02 gestart
Dat is een helpdeskdingetje, neuh, veel mensen lijken goede ervaringen te hebben met die PC150, dus dat is die 60 euri wel waard. * ook nog een retourgarantiequote:Op maandag 6 december 2004 00:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
op die link, die links op het plaatje is ook een leuke
Nee, dat zijn hallucinaties van je geestquote:Op maandag 6 december 2004 00:14 schreef Björk het volgende:
[..]
naja het komt een heel eind in de buurt![]()
nee tochquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, dat zijn hallucinaties van je geest![]()
60 euri?quote:Op maandag 6 december 2004 00:14 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat is een helpdeskdingetje, neuh, veel mensen lijken goede ervaringen te hebben met die PC150, dus dat is die 60 euri wel waard. * ook nog een retourgarantie
De hele CD met 13 liedjesquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
De single neem ik aan? Of hebben ze al een hele CD?
Een glas bier?quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef DePresident het volgende:
Ma Tokkie gaat strippen als er meer dan 3000 () verkocht worden. Ik weet al wat ik dan in m'n hand heb
![]()
Gooi het lekker op het forumquote:Op maandag 6 december 2004 00:19 schreef Stuart het volgende:
DP, je zou nu toch moeten weten dat ik maar 4 dagen per week werk, en nooit op maandag![]()
Platina in NL na 1000 exemplarenquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef petre86 het volgende:
3000 cd's? 3x platina bedoel je DP
Ja, ik zou weigerenquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik moet morgen om 10:00 werkenbelachelijk vroeg
Morgen ben ik de hele dag vrijquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Owja, het is maandag dus een hoop mensen moeten weer werken.![]()
Wrijf het er even lekker in
Ik overweeg het....quote:
Precies, je gaat dus gewoon nietquote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik overweeg het....wat denken ze wel niet? Dan is mijn soapje nog niet eens afgelopen, laat staan dat ik mijn thee dan al op heb
Hai mijn lieve gozerquote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dag mijn lieve meisje![]()
![]()
Ik heb je gemist!
![]()
![]()
Ze laten mij soms om 7:30 beginnenquote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik overweeg het....wat denken ze wel niet? Dan is mijn soapje nog niet eens afgelopen, laat staan dat ik mijn thee dan al op heb
Die wil ik ook zienquote:Op maandag 6 december 2004 00:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh... oh...Ik heb net The Incredibles gezien
![]()
![]()
Hij is echt ZO gaaf![]()
Je hebt gewoon gister tegen je baas gezegd: 'fuck man, bek houwuh. Maandag werk ik niet, begrepen?' En toen was 't geregeld enzoquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef petre86 het volgende:
DP, na 3x 60.000 platen gaat je idool strippen..
Je emigratieformulieren?quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef DePresident het volgende:
Ma Tokkie gaat strippen als er meer dan 3000 () verkocht worden. Ik weet al wat ik dan in m'n hand heb
![]()
Dan hoef je nooit meer te werkenquote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gister tegen je baas gezegd: 'fuck man, bek houwuh. Maandag werk ik niet, begrepen?' En toen was 't geregeld enzo
doodvermoorden moet je ze....quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ze laten mij soms om 7:30 beginnen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Hai Stu
Morgen weer lekker niet werken?
Nee, de rest van het jaar hoef ik nog maar 14 dagen te werkenquote:Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Hai Stu
quote:Op maandag 6 december 2004 00:29 schreef petre86 het volgende:
ik hoef alleen woensdags wat te doen3 college's.. en de rest helaas
vrij
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks.. jij ookJammer dat er niks staat
quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, de rest van het jaar hoef ik nog maar 14 dagen te werken![]()
ik ben vandaag aan het werk geweest op mijn bijbaantjequote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef DePresident het volgende:
[..]
Precies
En soms.... soms moet ik 'S AVONDS (![]()
![]()
![]()
) werken
Damnitquote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als je iets eerder was mee gaan chatten in de slowchat dan had je mijn bewerkte nerdfoto kunnen zien
Ik moet deze week 4 dagen werken, volgende week 3 dagen, die week daarop weer 4 en de laatste week van het jaar 3 dagenquote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef GotC het volgende:
[..]shocking!
ik moet geloofk nog door tot 23 december
hoi peetquote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben vandaag aan het werk geweest op mijn bijbaantje
wel helemaal van 12u tot 17u
druk men![]()
De groeten!quote:
Hoi GotCquote:Op maandag 6 december 2004 00:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Hai Stu
quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet deze week 4 dagen werken, volgende week 3 dagen, die week daarop weer 4 en de laatste week van het jaar 3 dagen![]()
Oja, die kinderenquote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
druk men![]()
Heejjj Quickie_Batquote:
Ach, Garfield met pensioen gestuurd?quote:
Night Nightquote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
Męn, ik ga ook maar weer eens aufrausen.
Heb de gehele komende week alle middagen vrij dus dat is wel fijn.
Tot morgen en Gnite efry1!
ZzZZZzz
Ja, wir sehen dich morgen in die slowchat zuruckquote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
ZzZZZzz
Was het leukquote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
druk men![]()
slaap lekker Rabrynilquote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
ZzZZZzz
Sleep well!quote:Op maandag 6 december 2004 00:35 schreef Rabrynil het volgende:
ZzZZZzz
Ja, daar heb ik 9 jaar gewoond ja, tot augustus 2004 Einsteinquote:
I knowquote:Op maandag 6 december 2004 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik 9 jaar gewoond ja, tot augustus 2004 Einstein![]()
nog niet het ergstequote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef DePresident het volgende:
In England, they eat fish and chips as breakfast![]()
Lekker nu,en met jou?quote:
kantoor, import en export van bloembollen naar USA, Amerika en heel Europaquote:
Stop talkin' out of ur assquote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef DePresident het volgende:
In England, they eat fish and chips as breakfast![]()
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwquote:Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef Björk het volgende:
[..]
nog niet het ergste
die ranzige witte bonen
Oi, die zijn lekkerquote:Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef Björk het volgende:
[..]
nog niet het ergste
die ranzige witte bonen
Het klinkt niet leuk, maar het lijkt me leukquote:Op maandag 6 december 2004 00:39 schreef GotC het volgende:
[..]
kantoor, import en export van bloembollen naar USA, Amerika en heel Europa
vind het leuk werk..gezellige, thee zuipende collega's
doe normaal!quote:
En je werkstuk af?quote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef petre86 het volgende:
werken was leuk ja
we waren met zun vieren aan het werk.. gezellig hoor
Je bent dus echt een ervaringsdeskundigequote:Op maandag 6 december 2004 00:40 schreef Björk het volgende:
[..]
doe normaal!
afgelopen zomer heb ik ze voor het eerst op. En meteen voor het laatst
Na een avond uitgaan, dat als ontbijt![]()
het is ook geen leuk werk, maar de thee is goed te zuipenquote:Op maandag 6 december 2004 00:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Het klinkt niet leuk, maar het lijkt me leuk![]()
Au revoirquote:Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik ge ff weer druk bezig...
dat gedoe voor school moet ook ooit af he
if you need me: mijn msn staat aan
(niet irriteren, ik heb een block functie)
Tot morgen/straksquote:Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik ge ff weer druk bezig...
dat gedoe voor school moet ook ooit af he
if you need me: mijn msn staat aan
(niet irriteren, ik heb een block functie)
Ben meestal als ik ziek ben, alleen s'nachts ziekquote:Op maandag 6 december 2004 00:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier is alles prima! Hele dag ziek geweest..maar nu weer opgekrikt
niet bepaaldquote:Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent dus echt een ervaringsdeskundige![]()
Bonsoir!quote:
Ik meestal ookquote:Op maandag 6 december 2004 00:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben meestal als ik ziek ben, alleen s'nachts ziek![]()
Dus je kunt er nu weer tegen?![]()
Ik euh, wordt het nog wel wat?quote:
dan ga ik toch liever voor mijn worstenbroodje, of gewoon broodquote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Dit eet Stuart dus als hij opstaat !![]()
Hahahaha je bent gekquote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Bijna...oftewel, helemaal niet dus!quote:
Now THOSE beans are nastyquote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
geen ideequote:
Ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 00:45 schreef Björk het volgende:
[..]
dan ga ik toch liever voor mijn worstenbroodje, of gewoon brood![]()
jij verstaat de taal van het tussen de regels lezenquote:
En ik mis de hash brownsquote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Stuart het volgende:
[afbeelding]
Maar 's morgens zonder patat en ik lust die champions ook niet![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Stuart het volgende:
[afbeelding]
Ziet er vreemd uitquote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
white beans in tomato saucequote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik type toch echt 'white beans' in![]()
zonder die bonenquote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Stuart het volgende:
[afbeelding]
Die dingen heten baked beansquote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef GotC het volgende:
[..]
white beans in tomato sauce
[afbeelding]
Ja, samen met mijquote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef DePresident het volgende:
Eet de koningin van Engeland dat ook?![]()
Oh, hard gewerkt dus deze week?quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij verstaat de taal van het tussen de regels lezen
maar er is al wel een deel af hoor... datgene wat een week geleden ookal af was
quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef GotC het volgende:
[..]
white beans in tomato sauce
[afbeelding]
Dat precies (zonder champignons+patat) heb ik 2 weken geleden nog op in Schotlandquote:Op maandag 6 december 2004 00:46 schreef Stuart het volgende:
[afbeelding]
De wat??quote:
Alohaquote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Hej slowchat
Garfieldquote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, Garfield met pensioen gestuurd?
Hej allemaalquote:
Vast wel.quote:
Te laat.quote:
oh DIE portiequote:Op maandag 6 december 2004 00:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet
* GotC ziet die extra portie voor haar neus verdwijnen![]()
Nou! Hij bleef je zolang trouw! En dan laat je hem vallen!quote:
Leuk dat je er ook bentquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
oh DIE portie
die mag je hebben![]()
Hai livEliveDquote:
Wist ik het maarquote:Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef GotC het volgende:
[..]
13 posts..hoe noem je dat? dubbel, triple...maar wat is 13 wel niet
Met alcohol kan heel veelquote:
Hopenlijk ergens ver van hierquote:Op maandag 6 december 2004 00:57 schreef DePresident het volgende:
Stuart waar is -edit- ?
Ik heb hem nog helemaal niet gezien vannacht?
Misschien bij 3fm, zijn nieuwste single promoten?
Bijna DPquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef DePresident het volgende:
dubbel
Bijna DPquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef DePresident het volgende:
dubbel
* GotC probeert het ook maar eensquote:Op maandag 6 december 2004 01:01 schreef DePresident het volgende:
NU WIL IK DUBBEL
Dat is een English Royal Whore, die komt 's nachts, steelt je geld, en pijpt je terwijl je slaaptquote:
pijpen blijft moeilijk bij mijquote:Op maandag 6 december 2004 01:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Dat is een English Royal Whore, die komt 's nachts, steelt je geld, en pijpt je terwijl je slaapt
* GotC doet ramen en deuren op slotquote:Op maandag 6 december 2004 01:07 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ze heeft altijd voorbinddildo's bij zich![]()
![]()
Night Nightquote:Op maandag 6 december 2004 01:07 schreef DePresident het volgende:
Zwaai me alvast uit, voordat ik van FOK! verdwijn![]()
![]()
Dag DPtje, daahaag daahaag DeePeetje!quote:Op maandag 6 december 2004 01:07 schreef DePresident het volgende:
Zwaai me alvast uit, voordat ik van FOK! verdwijn![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 01:01 schreef DePresident het volgende:
NU WIL IK DUBBEL
quote:Op maandag 6 december 2004 01:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Dag DPtje, daahaag daahaag DeePeetje!
(op de melodie van dag sinterklaasje)![]()
Een topic zou volkunnen met hooguit 100 views Arceequote:
Meer posts dan views is erg stoer.quote:Op maandag 6 december 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
Een topic zou volkunnen met hooguit 100 views Arcee![]()
Meer posts dan views is erg stoer.quote:Op maandag 6 december 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
Ho ho, tripplepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |